Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Islamtische betekenis of shirk?

miss_tunsia
05-08-2009, 20:11

-------------------------------------------------------------------------------- Salaam wa aleikom, Vast en zeker zullen velen van jullie net als ik veel onzin van thuis uit hebben meegekregen dat niet thuis hoort in de islam. Daarmee bedoel ik van die bijgeloof dingetjes. Ik heb echt al weken last van een trillend adertje in mijn linkeroog, mega irritant Van thuis uit krijg je dan meestal mee dat je iets gaan zien of er iets ergs gaat gebeuren Echter ben ik nu aan het twijflen, weet iemand of dit een islamitische betekenis heeft of het gewoon kant en klare lariekoek ik, dus shirk! Kom a.u.b. niet met onzin reacties, het is een normale vraag! Voor diegene die me een duidelijk en geargumenteerd antwoord kan geven, alvat choukran! Oughtkom fi dien Tunsia

ouasimagirl
05-08-2009, 20:26
Komt me bekend voor! Ik heb geen daliel maar het is gewoon een oog dat trilt! Ik heb wel ergens gelezen dat het gewoon bijgeloof is:)

miss_tunsia
05-08-2009, 20:27
Ohw oke dat denk ik zelf ook maar als het weken voortduurt dan begin je op 1 of andere manier te twijfelen! Thxx voor je reactie!

Diamantjuh1987
05-08-2009, 23:01
volgens mij heeft het nisk met de islam te maken (allahoe3lem) kan me ook niet voorstellen dat zoiets met de islam te maken kan hebben, net zo als jeuk aan je ondervoet (ze3ma je gaat ergens heen) of jeuk in je handpalm, je krijgt geld of gaat veel uitgeven. bla bla bla, is allemaal bijgeloof meid! dat trillende oog is gewoon een spiertje of bloed dat te snel stroomd. niks aan de hand dus. en geloof aub niet in al die troep

Mar0ekkaas
05-08-2009, 23:57

Een vriendin van me had precies hetzelfde, ook al een week of 2 last van dat en we hadden het er zo over, 2 min later werd ze gebeld door haar moeder om te vertellen dat haar oom was overleden. Allah ou 3lam of het bijgeloof is, maar freaky was het wel.

Bijtje_
06-08-2009, 19:41
Ik denk bijgeloof hoor, allahu ahlem. Maar zoiezo ik en mijn moeder hadden dat vroeger ook vaak, volgens de dokter kan het komen als je heel erg moe bent.

tide
06-08-2009, 20:21
Allemaal Bijgeloof, En Idd Als Je Rechterhand Jeukt Krijg Je Geld En Linker Hand Geef Je Geld Weg Haha Die Ken Ik Nog Of Als Je Een Sprinkhaaan In Huis Krijgt Krijg Je Bezoek En Nog Meer Van Die Vage Mambojambo Dingen Volgens Mij