Bekijk originele versie : Ruzie & Schelden
Wie gaat er gelijk schelden als jij boos is? Wie maakt er snel ruzie? Zowel in het echt als op het forum...
Ben jij degene die zijn/haar excuses aanbiedt of biedt je nooit je excuses aan, ook als je weet dat jij fout zit?
Ik ben zelf een persoon die niet snel ruzie maakt, in real life en op het forum. Bijkomend voordeel: ik hoef ook nooit iets goed te maken :D
Ik hoor wel hoe het bij jullie zit...
Groetjes,
Cina
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 16:43
Nou ik ben niet egt een mens dat van ruzie houd maar als iemand mij of iemand die ik graag mag gaat aanvallen jah dan ben je aan het verkeerde adres!! hier op forums gebeurt het wel veel vind ik en buiten op straat op school enzo komt het ook veel te vaak voor vind ik! en jah ik ben een koppig iemand dus ik ben haast nooit de gene die de eerste stap zet om het goed te maken! ciao ciao :zwaai:
Mwah, ik ben best wel lichtgeraakt. Zowel op als buiten het forum. Als ik denk dat excuses maken zin heb doe ik dat meestal ook wel' want meestal ben ik na een woedeaanval heel schuldbewust. Als ik echter denk, dit wordt me nooit en te nimmer vergeven, laat ik excuses ook achterwege.
Het is nog nooit iemand gelukt mij boos te krijgen. :D
ik heb altijd een glimlach op :D wat er ook gebeurd :D
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 17:04
Origineel gepost door TNAwie
Het is nog nooit iemand gelukt mij boos te krijgen. :D
ik heb altijd een glimlach op :D wat er ook gebeurd :D
Hmmm nou ik had gehoort dat je heel erg stinkt enzo en dat je wel meer voelt voor het mannelijke geslacht klopt dat???? wel vervelend eigenlijk maar je kan er met mij wel over pratenhoor hahahaha!!!
:lekkerpuh :lerkkerpuh
(ben je al boos?? hahaha)
soumaya1
14-11-2002, 17:45
Origineel gepost door Cina
Wie gaat er gelijk schelden als jij boos is? Wie maakt er snel ruzie? Zowel in het echt als op het forum...
Ben jij degene die zijn/haar excuses aanbiedt of biedt je nooit je excuses aan, ook als je weet dat jij fout zit?
Ik ben zelf een persoon die niet snel ruzie maakt, in real life en op het forum. Bijkomend voordeel: ik hoef ook nooit iets goed te maken :D
Groetjes,
Cina
ik maak nooooooooit ruzie :engel: :D :D
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Hmmm nou ik had gehoort dat je heel erg stinkt enzo en dat je wel meer voelt voor het mannelijke geslacht klopt dat???? wel vervelend eigenlijk maar je kan er met mij wel over pratenhoor hahahaha!!!
:lekkerpuh :lerkkerpuh
(ben je al boos?? hahaha)
Wa zina, ik vind je lief wanneer jij mij uitscheldt
laboudanda
14-11-2002, 17:51
Origineel gepost door Cina
Groetjes,
Cina
Ik koop gewoon een pak koeken en daarmee maak ik het altijd goed !
ok NEXT!
ik wordt heel moeilijk boos
en als ik boos ben is dat maar zo'n paar minuten...
en als ik ruzie (waar ik zoveel van hou )maak ik meestal aan het eind weer vrienden........:D
=emsoem=
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 17:53
Origineel gepost door TNAwie
Wa zina, ik vind je lief wanneer jij mij uitscheldt
Ohw hahaha nou ik kon het proberen tog?????
Origineel gepost door angel21
ik word niet zo snel boos, ik blijf juist heel kalm. En schelden doe ik ook niet. Hmm op het forum, nee niet dat ik weet.
En als ik zeker weet dat ik fout zit, dan bied ik zeker mijn excuses aan.
Maar voor de rest ben ik een true :engel: :stout:
ik heb jouw nog nooit boos meegemaakt :D
en dat laatste jah das gewoon zo :D
en cina ik heb jouw ook nog nooit boos meegemaakt :D
=emsoem=
Origineel gepost door NaDoR ZiNa
Ohw hahaha nou ik kon het proberen tog?????
;)
wat is een tnawie als ik vragen mag???
=emsoem=
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 18:02
tnawie zoiets als rwina plegen!!!!!!!
Lady_moi
14-11-2002, 18:07
hmmmmmmm ik ben echt heel snel boos zowel op het forum als in real maareuh gewoon tegen mensen die ik echt graag mag hou ik mond :rolleyes:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.