Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Dit moet je lezen, "uit het oog..."

Pagina's : [1] 2

onvergeetelijk
18-05-2004, 15:07

Salaam wa3alaikoum dames en heren, Ten eerste wil ik zeggen dat ik deze side echt een toppertje vind! Van actualiteit tot verhalenrubriek, mijn complimenten.. Alleen is er 1 dingetje waar ik me tot de dag van vandaag enorm aan stoor en irriteer, ik weet dat ik niet de enigste ben die hiermee zit. Alleen heb ik besloten om dit hier neertezetten en hopen dat ik uit jullie reacties kan concluderen dat ik gelijk heb. Het volgende: Ik irriteer me zo mateloos aan "Uit het oog verloren". Jongens en meiden worden hier bekend gemaakt, adressen en telefoonnummers komen aan de orde. Achternamen zijn hier zeeer zeker in de trek en dan denk ik waaaaaaaaaarom??????????????? waarom word al deze vertrouwelijke informatie klakeloos neergezet alsof iedereen mag weten naar wie je opzoek bent. Uit mijn naaste omgeving heb ik meegemaakt dat er meiden zijn die het vertrouwen van hun broers en ouders kwijt zijn geraakt en hoe????? Door een niet nadenkende jongeman die je effe voor de lol (soms ook wel met serieuse intentie) op internet plaatst. Misschien dat jullie het op dat moment niet realiseren maar er zijn ook broers die dat lezen en zich erg kwaad om kunnen maken. vervolgens komen ze thuis en wat geberud er? Het meisje krijgt ruzie en word misschien ook in elkaar geslagen, klinkt misschien ongeloofwaardig maar dit is waar! En ik heb het niet alleen over de meiden maar er zijn ook jongens die bij "Uit het oog verloren" helemaal zwart worden gemaakt. Waarom???? Vind je iemand leuk, stap op die gene af en ga hem of haar niet op het internet zetten en vervolgens ook nog een achternaam, adres telefoonnummer en kenteken bij typen. dat is echt triest! Niet iedereen hoeft te weten wie je bent en hoeveel vriendjes of vriendinnetjes je gehad hebt. Vele onder ons weten niet wat voor schade ze zo'n iemand richten. En laten we eerlijk wezen, niemand vind het prettig om bekend gemaakt te worden op internet. Zoek je daadwerkelijk iemand stap op die gene af want via "uit het oog verloren" zal je je doel echt niet bereiken. Soms heb ik het idee dat er helemaal niet gezocht word maar er worden mensen hier zwart gemaakt, dus jongens en meiden stop hiermee en wie weet kunnen we op een leuke en fatsoenlijke manier met elkaar omgaan... Wat zijn jullie reacties hierop?

LadyBerkania
18-05-2004, 15:08
Ik ben het er helemaal mee eens....... Eigenlijk moet Marokko.nl er zelf wat aan doen en weg halen....... Ma3a Salamaaaaaaaa

RealMadridGirl
18-05-2004, 15:10
woellah je hebt gelijk meid:goedzo: Marokko.nl moet het weghalen :boos:

onvergeetelijk
18-05-2004, 15:16
ja jullie hebben helemaal gelijk, "uit het oog verloren" moet weggehaald worden omdat er veel te veel schade mee word aangerricht

BentFes
18-05-2004, 15:18

Origineel gepost door onvergeetelijk Salaam wa3alaikoum dames en heren, Ten eerste wil ik zeggen dat ik deze side echt een toppertje vind! Van actualiteit tot verhalenrubriek, mijn complimenten.. Alleen is er 1 dingetje waar ik me tot de dag van vandaag enorm aan stoor en irriteer, ik weet dat ik niet de enigste ben die hiermee zit. Alleen heb ik besloten om dit hier neertezetten en hopen dat ik uit jullie reacties kan concluderen dat ik gelijk heb. Het volgende: Ik irriteer me zo mateloos aan "Uit het oog verloren". Jongens en meiden worden hier bekend gemaakt, adressen en telefoonnummers komen aan de orde. Achternamen zijn hier zeeer zeker in de trek en dan denk ik waaaaaaaaaarom??????????????? waarom word al deze vertrouwelijke informatie klakeloos neergezet alsof iedereen mag weten naar wie je opzoek bent. Uit mijn naaste omgeving heb ik meegemaakt dat er meiden zijn die het vertrouwen van hun broers en ouders kwijt zijn geraakt en hoe????? Door een niet nadenkende jongeman die je effe voor de lol (soms ook wel met serieuse intentie) op internet plaatst. Misschien dat jullie het op dat moment niet realiseren maar er zijn ook broers die dat lezen en zich erg kwaad om kunnen maken. vervolgens komen ze thuis en wat geberud er? Het meisje krijgt ruzie en word misschien ook in elkaar geslagen, klinkt misschien ongeloofwaardig maar dit is waar! En ik heb het niet alleen over de meiden maar er zijn ook jongens die bij "Uit het oog verloren" helemaal zwart worden gemaakt. Waarom???? Vind je iemand leuk, stap op die gene af en ga hem of haar niet op het internet zetten en vervolgens ook nog een achternaam, adres telefoonnummer en kenteken bij typen. dat is echt triest! Niet iedereen hoeft te weten wie je bent en hoeveel vriendjes of vriendinnetjes je gehad hebt. Vele onder ons weten niet wat voor schade ze zo'n iemand richten. En laten we eerlijk wezen, niemand vind het prettig om bekend gemaakt te worden op internet. Zoek je daadwerkelijk iemand stap op die gene af want via "uit het oog verloren" zal je je doel echt niet bereiken. Soms heb ik het idee dat er helemaal niet gezocht word maar er worden mensen hier zwart gemaakt, dus jongens en meiden stop hiermee en wie weet kunnen we op een leuke en fatsoenlijke manier met elkaar omgaan... Wat zijn jullie reacties hierop? Had het niet beter kunnen zeggen. :goedzo:

kamillia83
18-05-2004, 15:23
Ik ben het ook volledig met je eens! Ik heb dat rubriek weleens gelezen en er staan regelmatig mensen in die ik (her)ken...en ik vind het verschrikkelijk voor hem/haar om zo publiekelijk op internet gezet te worden. Ik vind dat dat hele rubriek door marokko.nl zelf weggehaald dient te worden...het is absoluut niet gepast. Stel voor dat jij daar staat en tot de puntjes wordt beschreven!

onvergeetelijk
18-05-2004, 15:30
waarom zou hij moeten blijven??

lil_yasmina
18-05-2004, 15:50
Origineel gepost door onvergeetelijk Salaam wa3alaikoum dames en heren, Ten eerste wil ik zeggen dat ik deze side echt een toppertje vind! Van actualiteit tot verhalenrubriek, mijn complimenten.. Alleen is er 1 dingetje waar ik me tot de dag van vandaag enorm aan stoor en irriteer, ik weet dat ik niet de enigste ben die hiermee zit. Alleen heb ik besloten om dit hier neertezetten en hopen dat ik uit jullie reacties kan concluderen dat ik gelijk heb. Het volgende: Ik irriteer me zo mateloos aan "Uit het oog verloren". Jongens en meiden worden hier bekend gemaakt, adressen en telefoonnummers komen aan de orde. Achternamen zijn hier zeeer zeker in de trek en dan denk ik waaaaaaaaaarom??????????????? waarom word al deze vertrouwelijke informatie klakeloos neergezet alsof iedereen mag weten naar wie je opzoek bent. Uit mijn naaste omgeving heb ik meegemaakt dat er meiden zijn die het vertrouwen van hun broers en ouders kwijt zijn geraakt en hoe????? Door een niet nadenkende jongeman die je effe voor de lol (soms ook wel met serieuse intentie) op internet plaatst. Misschien dat jullie het op dat moment niet realiseren maar er zijn ook broers die dat lezen en zich erg kwaad om kunnen maken. vervolgens komen ze thuis en wat geberud er? Het meisje krijgt ruzie en word misschien ook in elkaar geslagen, klinkt misschien ongeloofwaardig maar dit is waar! En ik heb het niet alleen over de meiden maar er zijn ook jongens die bij "Uit het oog verloren" helemaal zwart worden gemaakt. Waarom???? Vind je iemand leuk, stap op die gene af en ga hem of haar niet op het internet zetten en vervolgens ook nog een achternaam, adres telefoonnummer en kenteken bij typen. dat is echt triest! Niet iedereen hoeft te weten wie je bent en hoeveel vriendjes of vriendinnetjes je gehad hebt. Vele onder ons weten niet wat voor schade ze zo'n iemand richten. En laten we eerlijk wezen, niemand vind het prettig om bekend gemaakt te worden op internet. Zoek je daadwerkelijk iemand stap op die gene af want via "uit het oog verloren" zal je je doel echt niet bereiken. Soms heb ik het idee dat er helemaal niet gezocht word maar er worden mensen hier zwart gemaakt, dus jongens en meiden stop hiermee en wie weet kunnen we op een leuke en fatsoenlijke manier met elkaar omgaan... Wat zijn jullie reacties hierop? deze mensen hebben dus egt geen leven meer die dit doen mensen op internet gaan zetten

lil_yasmina
18-05-2004, 15:51
Origineel gepost door levuuuh kunnen we mensen zwart maken :stout: ja dat kunnen we met zwarte poeder of scmink

alhoceimachaima
18-05-2004, 15:54
ik ben het met je eens wat ik denk neit dat als ouders de achternaam van hun familie er ziet staan of over hun dochters ziet staan dat ie blij gaan worden does ik ben het met je eens

gorcummer
12-06-2004, 17:35
ik wou , ik wou , dat iedereen zo dacht als u. maar aan gekke en dwazen is er ook geen tekort in nederland, het luid zo , gekken en dwazen schrijfen op muren en glazen.... hey toppie meid, jij denkt teminste na, wou echt dat er er meer van waren...

Miss_Honey
12-06-2004, 18:29
Ik vind het ook erg gevaarlijk... Ik werd vorige maand gezocht en schrok me echt rot! Die jongen wist echt veel over me en had ook gewoon m'n adres enzo erbij gezet :jammer: Ik had die jongen gevraagd om het weg te halen, maar hij wist ze3ma niet hoe. Dus ik had een mailtje naar de moderators gestuurd en gevraagd of ze het weg wilden halen...volgende dag was het weg alhamdoulilah! Ik kijk nog weleens of ik iemand ken, want stel een vriendin van mij wordt gezocht...dan ga ik alles proberen om het weg te halen!

miss_saliha
12-06-2004, 18:35
Helemaal mee eens,je hebt gelijk meid..het brengt alleen ellende met zich mee dus ik stem ook dat het weg MOET! -X- Saliha..

Chyhaan
12-06-2004, 18:35
Ben het helemaal met je eens! Zusje van me ex vriend werd ook gezocht, ze werd gebeukt door dr broer... In eens belde ze me jankend op of ik er aub van cs wilde halen!!! Dit kan toch niet!!! Dit meisje had nooit een vriendje gehad!!

swirna
12-06-2004, 18:43

ze moeten het zeker weg halen ......

Pagina's : [1] 2