Bekijk originele versie : Vraagje jongens
misses_mokhtari
18-05-2004, 12:50
Wat vinden jullie van meisjes die meteen hun nummer geven,
vinden jullie die meteen een **** of wat.
Want een vriendin van mij had dat gehad, ze had de eerste keer dat ze
hem zag dr nummer gegeven, terwijl ze dat echt nooooit doet
in ieder geval ze kregen wat met elkaar en toen wilde hij haar afpoeieren
hij zei tege haar dat hij haar niet wilde omdat ze toch aan iedereen de
eerste keer dr nummer geeft :eek:
Nou ja,
nu wilde ik dus vragen of meerdere jongens er zo over nadenken
of dat hij gewoon een geval apart was.
:zwaai:
misses_mokhtari
18-05-2004, 12:59
sweetmocro
ben jij een man??????
zo niet then shut the **** up
:hihi:.....doe ff normaal....een rare....response?....misschien had hij toch niet meer zin in haar en zag hij een andere lekkere vleeswaar langs lopen....:D alles kan....maar op je vraag geantwoord...nee dat zou ik niet van haar vinden....
lil_yasmina
18-05-2004, 13:07
oh mijn god jullie kraken egt elkaar af
CharLie_Da
18-05-2004, 13:08
geef nooit je nummer geef altijd je huisnummer alleen een vertel gelijk hoeveel broers je hebt.
mocrovaley
18-05-2004, 13:16
hemisses moktharie mag ikjenr???:D
misses_mokhtari
18-05-2004, 13:26
Origineel gepost door mocrovaley
hemisses moktharie mag ikjenr???:D
hahahahah
ja tuurlijk mag je me nummer
wel bellen he
112
moet ik het herhalen
112
ik wacht op je belletje :)
misses_mokhtari
18-05-2004, 13:27
Origineel gepost door minga
:hihi:.....doe ff normaal....een rare....response?....misschien had hij toch niet meer zin in haar en zag hij een andere lekkere vleeswaar langs lopen....:D alles kan....maar op je vraag geantwoord...nee dat zou ik niet van haar vinden....
Wie had een rare response :confused:
kamillia83
18-05-2004, 15:28
Origineel gepost door CharLie_Da
geef nooit je nummer geef altijd je huisnummer alleen een vertel gelijk hoeveel broers je hebt.
hahaha...die is leuk! :stout:
Ik zou nooit mijn nr weggeven aan iemand die ik niet ken. Maar goed...ik denk in de situatie van jouw vriendin dat die jongen sowieso niet echt veel om haar gaf aangezien hij dat als beredenering heeft gebruikt voor het verbreken van de relatie..... aan de andere kant is het zo dat de meeste marokkaanse jongens dingen na afloop tegen je gebruiken....dat hoor ik zo vaak om mij heen. Dus wees sowieso voorzichtig.
misses_mokhtari
18-05-2004, 15:30
Origineel gepost door Justified
............
:confused:
wat bedoel je ermee??????
misses_mokhtari
18-05-2004, 15:31
Origineel gepost door kamillia83
hahaha...die is leuk! :stout:
Ik zou nooit mijn nr weggeven aan iemand die ik niet ken. Maar goed...ik denk in de situatie van jouw vriendin dat die jongen sowieso niet echt veel om haar gaf aangezien hij dat als beredenering heeft gebruikt voor het verbreken van de relatie..... aan de andere kant is het zo dat de meeste marokkaanse jongens dingen na afloop tegen je gebruiken....dat hoor ik zo vaak om mij heen. Dus wees sowieso voorzichtig.
ja ik denk wel dat dat t is
marokkaanse jongens zijn zo sneaky :)
Leyla_Ali
18-05-2004, 15:46
Jongens .. jongens .. jongens ... wat verlagen ze zich toch weleens
Leyla_Ali
18-05-2004, 15:47
en nog iets misses_moktharie....
Beter vermijden .. dan genezen... zeker in dit geval
rif_ridster
18-05-2004, 15:56
Noooit je nummer aan een jongen geven, als ie om je nummer vraagt, dan moet je zeggen dat hij je zijn num moet geven (zo niet dan houdt t op)
zodat je altijd de touwtjes in de handen hebt!! :rolleyes:
RR.
Karima_Belgie
18-05-2004, 16:03
Salaam
Ik vind ook niet dat een meiske haar nummer moet geven de eerste keer speel maar Hard to get, das beter haha. Ik ben wel geen gast, maar ik denk dat Jongens zulke meisjes niet serieus nemen, k zou zo een jongen zeker ook niet serieus nemen.
What goes around Comes Around.
Groetjes
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.