Bekijk originele versie : dit klopt toch niet??
BellaScorpione
18-05-2004, 12:25
Dat je beste vriend/vriendin ongeinteresseerd reageert als je het over je partner hebt...
mijn beste vriend wil mijn vriend niet eens leren kennen geeft hij aan en hij hoeft em ook niet te spreken of te zien hij wil niets met hem te maken hebben. Er zijn eerder ook gevoelens geweest tussen mij en mijn beste vriend maar ik heb een vriend en hij een vriendin (zegt hij) dan hoeft jaloezie toch niet meer en ik toon intertesse waarom hij dan niet??
wie heeft dit ook meegemaakt, en hoe zijn jullie ermee omgegaan
MissBlaBla
18-05-2004, 12:33
Ik heb dit niet meegemaakt, maar ik weet wel dat als ik een partner heb dat ik dan geen behoefte heb aan vriendschappelijke vriendjes.
BlaBla
BellaScorpione
18-05-2004, 12:35
Origineel gepost door MissBlaBla
Ik heb dit niet meegemaakt, maar ik weet wel dat als ik een partner heb dat ik dan geen behoefte heb aan vriendschappelijke vriendjes.
BlaBla
je hebt altijd behoefte aan vrienden jongens of meisjes ongeacht omdat je niet steeds aan de lip van je partner wil hangen, zou trouwens ook niet goed zijn voor de relatie...
verder graag reacties van leden die weet waar ik het over heb en dus hulp kunnen bieden of iets
tiyaah22
18-05-2004, 12:36
idd missblabla ben het met je eens
wat heb je eraan dat je beste vriend overeenkomt met je partner
JIJ gaat je leven delen met je partner , dat jullie maar overeenkomen en je beste vriend dat is toch niet nodig ????????????????????
kan zyn dat k me vergis natuurlijk
BellaScorpione
18-05-2004, 12:43
Origineel gepost door tiyaah22
idd missblabla ben het met je eens
wat heb je eraan dat je beste vriend overeenkomt met je partner
JIJ gaat je leven delen met je partner , dat jullie maar overeenkomen en je beste vriend dat is toch niet nodig ????????????????????
kan zyn dat k me vergis natuurlijk
dus jij zou je beste vriendin opzij zetten voor je partner
op de eerste plaats: niemand zal mij ertoe brengen de dierbaren in mijn leven op te geven voor haar of hem, zoals hij/zij ook vrienden heeft waar jij je niet mee bemoeit moeten zij dat ook niet doen
op de tweede plaats wat voor zekerheid heb ik dat mijn partner altijd bij me blijft, moet ik daarvoor mijn vrienden aan de kant gooien die ik later eventueel nodig heb??
lekkere vriendin zou ik zijn meer een slaafje van mijn vriend als ik alles weg zou gooien voor hem....dat zou ik nooit doen
mocro_chicaaa
18-05-2004, 12:47
BellaScorpione heeft gelijk
je vrienden kun je niet opeens weggooien omdat ik iemand bijzonders in je leven is gekomen
en een goeie vriend en je partner zijn niet hetzelfde
met wie moet je praten als t even niet goed gaat tussen jou en je partner
je goeie vriend/vriendin ;)
en als je relatie in duigen valt
wie moet je dan opvangen
je goeie vriend/vriendin
maar meid
heb je nou nog gevoelens voor je goeie vriend ofniet?
BellaScorpione
18-05-2004, 12:50
Origineel gepost door mocro_chicaaa
BellaScorpione heeft gelijk
je vrienden kun je niet opeens weggooien omdat ik iemand bijzonders in je leven is gekomen
en een goeie vriend en je partner zijn niet hetzelfde
met wie moet je praten als t even niet goed gaat tussen jou en je partner
je goeie vriend/vriendin ;)
en als je relatie in duigen valt
wie moet je dan opvangen
je goeie vriend/vriendin
maar meid
heb je nou nog gevoelens voor je goeie vriend ofniet?
daar lijkt het soms wel op maar goed die gevoelens doen er niet aan toe omdat ik met mijn vriend verder wil, ik kan het alleen niet aan dat hij nu zo koud reageert , heb jij dit ook gehad??
mocro_chicaaa
18-05-2004, 13:05
nee meid heb t nooit gehad
maar je moet er wel met em over praten je goeie vriend dan
BellaScorpione
18-05-2004, 13:07
ja maar met mij praat ie ook alleen nog maar als ik hem bel of mail en dan is het gewoon allemaal zo standaard en zo koel dat ik ervan schrik
CharLie_Da
18-05-2004, 13:10
ZO zijn jongens , hij vind het toch niet leuk nu je een relatie hebt een daarom wil hij ook niets met hem te maken , hij is bang dat je hem nu minder aandacht gaat geven maar ik denk op den duur als het loopt dat hij hem toch wel wil lerene kenne.
tiyaah22
18-05-2004, 13:11
schatje ik heb t niet over vriendin he !!
maar over een vriend (mannelijke geslacht)
ik wil hier zeker de betweter niet spelen , k probeer je maar te helpen en de keuze ligt uiteindelijk helemaal bij jezelf !!
maar vrije omgang tss mannen en vrouwen is haraam (als je moslima bent , daar ik dat niet kan afleiden uit je verhaal)
je vriend wil nix met je partner te maken heben , mss heeft hij nog gevoelens voor je !!
je zou best eens goed gesprek hebben met die vriend
MissBlaBla
18-05-2004, 13:12
Origineel gepost door BellaScorpione
dus jij zou je beste vriendin opzij zetten voor je partner
op de eerste plaats: niemand zal mij ertoe brengen de dierbaren in mijn leven op te geven voor haar of hem, zoals hij/zij ook vrienden heeft waar jij je niet mee bemoeit moeten zij dat ook niet doen
op de tweede plaats wat voor zekerheid heb ik dat mijn partner altijd bij me blijft, moet ik daarvoor mijn vrienden aan de kant gooien die ik later eventueel nodig heb??
lekkere vriendin zou ik zijn meer een slaafje van mijn vriend als ik alles weg zou gooien voor hem....dat zou ik nooit doen
Lieve schat, ik denk dat jij mij niet begrijpt... Ik heb het over vriendjes, daarmee bedoel ik mannen. Natuurlijk zet je je beste vriendin niet aan de kant. Maar aan mannelijke vriendjes heb ik dan geen behoefte. Over vriendinnen heb ik niks gezegd.
En nu antwoord op jouw vraag: wanneer mijn vriendin ongeinteresseerd zou reageren wanneer ik het over mijn partner heb, dan denk ik dat ze misschien een beetje jaloers is.
BlaBla
Origineel gepost door BellaScorpione
Dat je beste vriend/vriendin ongeinteresseerd reageert als je het over je partner hebt...
mijn beste vriend wil mijn vriend niet eens leren kennen geeft hij aan en hij hoeft em ook niet te spreken of te zien hij wil niets met hem te maken hebben. Er zijn eerder ook gevoelens geweest tussen mij en mijn beste vriend maar ik heb een vriend en hij een vriendin (zegt hij) dan hoeft jaloezie toch niet meer en ik toon intertesse waarom hij dan niet??
wie heeft dit ook meegemaakt, en hoe zijn jullie ermee omgegaan
selamaleikom beste meid
ik denk dat je beste vriend gevoelens voor je heeft, want als dat niet zo is, dan hoort hij blij voor je te zijn en te zeggen jah leuk ik wil hem wel ontmoeten, maar ik denk echt dat hij gevoelens voor je heeft,...hij durft het alleen niet te zeggen omdat die weet dat je een vriend hebt en diep in zijn hart heeft die echt gevoelens voor je denk ik.
Je moet echt met hem gaan praten, gewoon heel even direct zijn op dat moment en gewoon vragen of die gevoelens voor je heeft,
ik wens je veel succes meid
liefs mij
sweet_laydee
18-05-2004, 14:47
wie is die gozer op je picca hij ziet er van veraf goed uit :hihi:
Vrouwen en goede vrienden. Mannen en goede vriendinnen, hahahahaha
Een man heeft maar 1 doel al wacht ie 1000 jaar
je hoeft 'm als vriendin maar te zoenen en dan staat ie klaar.
Het is makkelijk als vrouw om tegen een mannelijke vriend over je relatie te hebben, maar een vriend vind bijna altijd dat je partner je te kort doet je niet voldoende waardeert als dat hij doet. En dat je partner niet weet wat ie heeft en hoe die zo kan zijn en meer van die bla bla en het leuke is dat vrouwen het niet geloven.......
Tenzij die vriend van je een relatie heeft waar hij veel omgeeft, dan is het misschien. En voor mij is het een te grote risico, misschien!
Als ik proef dat er iets in de lucht hangt,
dan is het my way or tha high way.
Zelfs vrienden en vriendinnen doen elkaar dit aan. Als je als je getrouwde man tussen zoefri-ien hangt is de kans op een slippertje groot. Begeef je je tussen vrouwen dan gaan ze meer van je houden als je een leuke relatie hebt. Ben je zehma een goede mooie en verstandige en aaardige en begrijpende man dan willen ze je allemaal.
Ach het is maar een hoop gekweb, maar je moet afstand kunnen nemen. Als je honger hebt of een dak boven je hoofd nodig hebt dan zal niemand behalve je familie je voor onbepaalde tijd kunnen en willen bijstaan. Vrienden en vriendinnen zijn bezig met hun eigen leven en daarin kun je niet blijven kleven, je wordt een last zelf je beste vriend of vriendin past! En toch ben je niet verrast. Moet er niets van hebben een vrouw die voor haar vriendinnen gaat en al helemaal niet die mannelijke vrienden op na houdt. Collega's laten me ook koud, werk is werk en doe je niet voor vertier :cool:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.