Bekijk originele versie : Tampon, halal of haram?
MaMiTa_GeK
04-08-2009, 00:34
Alsjebliefd met daliel, want ik wil geen meningen horen :).
DateMama
05-08-2009, 17:44
Heb geen bewijs aangezien er geen tampons bestonden in de tijd van de profeet:hihi:
Maar het is haram om sex te hebben dus met een penis en vagina, als die in het spel zijn dan is het niet goed. Een tampon mag, waarom niet? Je kunt geen sex hebben met een tampon
karim_18_
05-08-2009, 18:41
ben je gek dat mag niet het bestond vroeger ook niet dus voor moslims bestaat dat nu ook niet
misbaksel
05-08-2009, 18:42
ben je gek dat mag niet het bestond vroeger ook niet dus voor moslims bestaat dat nu ook niet
net als een computer??
karim_18_
05-08-2009, 18:46
dat is iets anders als je gaat kijken is dAT ook haram en tv kijken en muziek luisteren
misbaksel
05-08-2009, 18:52
dat is iets anders als je gaat kijken is dAT ook haram en tv kijken en muziek luisteren
pas toch op je woorden alvorens je wat beweerd jongen. van mij mag je heram vinden hoor, het zal mij een worst wezen maar dat je een computer anders ziet dan een tv, kan ik niet helemaal volgen.
zonder kennis van het klassieke arabisch en onderbouwing van jou woorden, kan ik je in het geheel niet serieus nemen.
DateMama
05-08-2009, 18:56
wrm mag dat niet
een pet bestond in die tijd ook niet maar word wel gedragen so?
misbaksel
05-08-2009, 18:58
wrm mag dat niet
een pet bestond in die tijd ook niet maar word wel gedragen so?
zo kun je nog wel een uurtje doorgaan. bedden bestonden niet, auto's enzovoorts.
ik stop met deze discussie omdat ik niet weet of tampons halal of haram zijn en de dame in kwestie niet zit te wachten op meningen hierover, lat staan tv's en pc's
DateMama
05-08-2009, 18:59
zo kun je nog wel een uurtje doorgaan. bedden bestonden niet, auto's enzovoorts.
ik stop met deze discussie omdat ik niet weet of tampons halal of haram zijn en de dame in kwestie niet zit te wachten op meningen hierover, lat staan tv's en pc's
WAHAHA.. Ja maar goed ik zeg wat ik denk.. Ik kan me geen reden bedenken waarom tampons dragen niet mag, maar goed, ik draag ze en zitten goed
karim_18_
05-08-2009, 19:00
vraag maar aan iemand anders ga je het zelf horen .....punt later bij de hand
MAROCCIA-DELUXE
05-08-2009, 19:19
vraag maar aan iemand anders ga je het zelf horen .....punt later bij de hand
Je bent gwn uigeluld...
DiepOngelukkig
05-08-2009, 19:36
Het is afgeraden, omdat je niks in je vagina naar binnen mag schuiven. Aangezien het je maagdevliesje kan beschadigen, en onnodige onrust kan zaaien.
Ik heb het ooit lang geleden gelezen.
Jullie zijn echt fucking achterlijk...serieus :wat?!:
Tuurlijk mag het....een tampon is geen penis en heeft ook niks met geslachtsgemeenschap te maken :rolleyes: Als je zo redeneert mag je nieteens een vinger in je vagina stoppen :rolleyes:
Tet0uania89
05-08-2009, 20:42
hhahahaha echt he, tampons zijn niet haram, vroeger gebruikte ze katoen om hun menstruatie tegen te houden
MAROCCIA-DELUXE
05-08-2009, 20:52
Dus jullie gebruiken nu ook echt allemaal tampons?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.