Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Wirelessen??

ProtectedPearl
03-08-2009, 22:21

Salaam Alaykoum, Ik heb een zwaar luxeprobleem Ik heb wireless internetverbinding en nu plots niet meer! Hoe schakel ik het weer in? Momenteel heb ik internet via een internetkabel maar voorheen kon ik altijd draadloos internetten. Hoe schakel ik het weer in?

cotedor
04-08-2009, 01:17
je zult even moeten vertellen wat er gebeurd is, waardoor het niet meer werkt. want als jij niks verandert of wist of iemand anders... dan hoort het nog te werken. het kan software zijn, het kan een klein knopje of schakelaartje aan de zijkant van je laptop of het kan een instelling zijn van je laptop. meer info, dan zal men je sneller kunnen helpen.

ProtectedPearl
04-08-2009, 16:31
Ik heb eraan zitten prutsen toen ik mijn internet wilde beveiligen. Ik zal ergens gelikt hebben waar het niet mocht en sindsdien kan ik niet meer draadloos internetten. Vraag me niet waar ik heb geklikt want ik weet dat niet meer, is nu al een tijdje geleden.

cotedor
04-08-2009, 18:24
Ik heb eraan zitten prutsen toen ik mijn internet wilde beveiligen. Ik zal ergens gelikt hebben waar het niet mocht en sindsdien kan ik niet meer draadloos internetten. Vraag me niet waar ik heb geklikt want ik weet dat niet meer, is nu al een tijdje geleden. dan even de Sitecom terug zetten naar fabrieksinstellingen. ga achter de laptop zitten of pc die verbonden is met kabeltje naar je Sitecom. open dan een internetpagina en tik dan in de adresbalk dit nr in: 192.168.0.1 en geef dan een enter. als het goed is, kom je dan op een pagina van je Sitecom modem die ziet eruit als deze: http://dataraper.free.fr/cisco/sitecom.jpg daar kun jij de juiste taal kiezen bijv Nederlands of Engels etc.. daar ergens in de opties heb je een keuze om je modem Sitecom te resetten naar fabrieksinstellingen/ factory default. als je na het intoetsen van die adres 192.168.0.1 NIET op die pagina uitkomt, of als die vraagt om wachtwoord probeer dan admin en admin en anders zoek een paperclip en op de achterkant van de Sitecom zit een klein reset gaatje. stop die paperclip erin en houd die ingedrukt voor 15 tot 20 seconden. dan zullen de lampjes uit en weer aangaan, dan laat je los. niet al te hard drukken. dan wacht je 1 of 2 minuten. en als het goed is, moet je dan weer verbinding hebben. het kan zijn dat je draadloos verbinding dan misschien niet beveiligd is. maar je Sitecom is dan weer terug naar de instelligen zoals jij die gekocht hebt uit de winkel. goodluck.

TheInvisibleMen
08-08-2009, 12:56

Mocht het probleem nietopgelost worden: laat iets weten maar zou wel via hierboven opgelost worden

ProtectedPearl
08-08-2009, 13:24
Bedankt voor jullie hulp! Het is al opgelost, gewoon naar de router via de pc gegaan en daar opnieuw ingelogd. Het stond uitgeschakeld :nerd: