Bekijk originele versie : Ik Zoek Met Spoed Woonruimte!!!!
Salaam allemaal!
Ik wilde julle allen vragen of jullie mij kunnen helpen aan woonruimte! Ik ben een alleenstaande moeder van 24 jaar en kan nergens woonruimte vinden. Momenteel verblijf ik bij mijn ouders, maar dat is niet te doen ivm drukte, etc. Jullie begrijpen zelf wel, marokkaanse gezinnen zijn groot. Het is erg moeilijk, omdat mn ouders al wat ouder zijn en echt niet zitten te wachten op een huilend kind en een gestreste moeder. Ik kan nu niet alles uitleggen, omdat t natuurlijk persoonlijk is, maar ik hoop echt dat er iemand is die mij kan helpen aan een woning, die ook niet te duur is!!!
Ik wil trouwens niet in Amsterdam of omgeving wonen!! Voor de rest is alles wel goed...
Wachtend op jullie reacties!!
Wanhopige Me.
Woonruimte zeker betaalbare is moeilijk te krijgen. In ieder geval moet je je al gaan inschrijven als woningzoekende. Als je €500,- per maand kan betalen aan huur, dan kun je het proberen bij een makelaar.
Probeer ook de kranten en zeker de lokale. Succes
oem_ismael
18-05-2004, 14:20
salaam aleykoem oegtie
kijk op www.marktplaats.nl
staan heel wat huisjes waar je terecht kunt inscha Allah
3afrieta
19-05-2004, 08:48
Ik heb een huis staan in den bosch
Hij staat leeg en staat in de verkoop, ik weet niet hoelang je een ruimte nodig hebt
maar mocht je geinteresseerd zijn
stuur me een pm
Samira_C
19-05-2004, 10:33
Kijk op www.100huizen.nl
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.