IDontWantALot
03-08-2009, 19:29
jongens en meiden ik heb jullie hulp nodig ik heb net een e-mail ontvangen van een mevrouw die wil dat ik oppas op haar dichter hieronder volgt de brief: Hi ..... Ik zoek een nieuwe oppas voor mijn dochter ...... Ik heb met enige regelmaat iemand nodig die doordeweks en in het weekend \'s avonds op kan passen. Gemiddeld 2 keer per maand, soms meer en soms minder. Nu wil ik graag weten of jij daar belangstelling voor hebt en zo ja, tot hoe laat \'s avonds je beschikbaar bent. En dan wil ik ook graag weten wat je uurtarief is. Als het mogelijk is heb ik aanstaande vrijdag al iemand nodig. Dus ik hoor graag snel van je. Groetjes! mevr ...... nu ben ik aan het proberen een netjes brief terug te sturen en dit is wat ik haar sturen will wie kan het voor mij goedkeuren en ik sou niet weten wat voor uurtarief ik aan moet geven drm heb ik het bed8 om er samen over te praten nou lees self maar mijn brieff : Beste Mevrouw ......., Ik ben bereid om voor u op uw dochter op te passen. Ik las dat u al vrijdag een oppas nodig hebt, ik ben beschikbaar na 4 uur. Ik kan blijven tot maximaal 23 uur en als het echt nodig is tot 12 uur. Ik wil graag van uw weten hoeveel u uitgeven wilt aan oppas geld per uur en dan komen wij daar vast wel samen uit.IK kan bijna niet wachten om u en u dochter te leren kennen. Met vriendelijke groet, ......