Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat word er gevraagd??

Pagina's : [1] 2

LZN
18-05-2004, 10:38

bij de marokkaanse consulaat? als je wilt trouwen, het is voor mij nog een beetje onduidelijk, wie kan me helpen?.

UndercoverAngel
18-05-2004, 13:39
Voor zover ik weet.. Paspoort (bij een marokkaanse paspoort ook de verblijfsvergunning) Gezondheidsverklaring Ongehuwdheidsverklaring Nederlandse Trouwakte 2 Getuigen.. Volgens mij was dit het zo'n beetje... :) .:UcA:.

Daarom
19-05-2004, 00:45
Juist. :moe:

alhoceima
19-05-2004, 10:22
wat voor een uitreksel moet je hebben???

achie25
19-05-2004, 10:37

Origineel gepost door UndercoverAngel Voor zover ik weet.. Paspoort (bij een marokkaanse paspoort ook de verblijfsvergunning) Gezondheidsverklaring Ongehuwdheidsverklaring Nederlandse Trouwakte 2 Getuigen.. Volgens mij was dit het zo'n beetje... :) .:UcA:. Je bent geboortebewijs vergeten... Een gezondheidsverklaring vragen ze niet overal, maar het is wel beter om het mee te nemen. En ook foto's natuurlijk

Hafsat
19-05-2004, 10:38
Je wordt steeds teruggestuurd omdat dingen ontbreken :moe:

achie25
19-05-2004, 10:44
Origineel gepost door Hafsat Je wordt steeds teruggestuurd omdat dingen ontbreken :moe: Ik heb ze laten opschrijven wat ik nodig heb, dus dan kunnen ze niet zeggen dat ik iets vergeten ben...

achie25
19-05-2004, 11:30
Origineel gepost door Majidah broeder help me, wat heb ik nou precies nodig!! ik wil niet teruggestuurd worden, ik ben in marokko geboren moet ik dan een geboorte akte uit marokko laten halen ofzo?? Ga je bij hetzelfde consulaat trouwen als waar je ingeschreven staat. Dus waar je altijd je paspoort ed. laat maken? En ben je al voor de Nederlandse wet getrouwd..

achie25
19-05-2004, 11:44
Origineel gepost door Majidah nee nog niet voor de nederlandse wet, en ja ik had vorige week een marokkaanse paspoort laten maken, want dat heb je nodig voor die zjoezia toch? Ja maar ga je ook bij datzelfde consulaat trouwen? Dat is namelijk belangrijk om te weten

UndercoverAngel
19-05-2004, 13:28
Origineel gepost door achie25 Je bent geboortebewijs vergeten... Een gezondheidsverklaring vragen ze niet overal, maar het is wel beter om het mee te nemen. En ook foto's natuurlijk Idd.. Geboortebewijs.. foto's en volgens mij ook een uitreksel van het bevolkingsregister.. :) .:UcA:.

UndercoverAngel
19-05-2004, 15:00
Origineel gepost door Majidah Ja maar waar haal je die geboorte bewijs dan? Die heeft je vader als het goed is.. In het Marokkaans heet het Lhalamadania ofzoiets.. :o :) .:UcA:.

achie25
19-05-2004, 15:25
Origineel gepost door Majidah Ja maar waar haal je die geboorte bewijs dan? Voor het Nederlandse huwelijk heb je het volgende nodig: ===================================== - Geboortebewijs: Dit MOET je in je geboorteplaats laten maken. Als je in Marokko bent geboren, dien je dit ook nog eens te laten ondertekenen door de Nederlandse Ambassade in Rabat EN en door het ministerie van buitenlandse zaken. Als je een oud gebortebewijs hebt, dan mag dit niet ouder dan 1 jaar zijn. -Paspoort -foto's (als ik me niet vergis) -2 getuigen (ouder dan 18 jaar) - copieen van identiteitsbewijs van de getuigen. - Uitreksel uit het bevolkingsregister (Dit is alleen nodig indien je NIET in de gemeente waar je woont gaat trouwen. Voor de Marokkaanse consulaat heb je nodig: ============================= - Geboortebewijs (zie boven) - Nederlandse trouwakte - foto's - 2 getuigen - Identiteitsbewijs - Gezondheidsverklaring (dit wordt niet altijd gevraagd, maar voor de zekerheid kun je het wel meenemen) Om het echt voor de volle 100% te weten kun je zelf met de gemeente en consulaat bellen En als belangrijkste dien je zowel bij je Nederlandse als Marokkaanse huwelijk je MAN mee te nemen :D :D

achie25
19-05-2004, 15:28
Origineel gepost door UndercoverAngel Die heeft je vader als het goed is.. In het Marokkaans heet het Lhalamadania ofzoiets.. :o :) .:UcA:. De Nederanders accepteren dat niet. Let daar aub op. Het consulaat uiteraard wel...

UndercoverAngel
19-05-2004, 15:30
Origineel gepost door achie25 En als belangrijkste dien je zowel bij je Nederlandse als Marokkaanse huwelijk je MAN mee te nemen :D :D Inderdaad.. :hihi: .:UcA:.

Pagina's : [1] 2