Bekijk originele versie : wat word er gevraagd??
bij de marokkaanse consulaat? als je wilt trouwen, het is voor mij nog een beetje onduidelijk, wie kan me helpen?.
UndercoverAngel
18-05-2004, 13:39
Voor zover ik weet..
Paspoort (bij een marokkaanse paspoort ook de verblijfsvergunning)
Gezondheidsverklaring
Ongehuwdheidsverklaring
Nederlandse Trouwakte
2 Getuigen..
Volgens mij was dit het zo'n beetje... :)
.:UcA:.
alhoceima
19-05-2004, 10:22
wat voor een uitreksel moet je hebben???
Origineel gepost door UndercoverAngel
Voor zover ik weet..
Paspoort (bij een marokkaanse paspoort ook de verblijfsvergunning)
Gezondheidsverklaring
Ongehuwdheidsverklaring
Nederlandse Trouwakte
2 Getuigen..
Volgens mij was dit het zo'n beetje... :)
.:UcA:. Je bent geboortebewijs vergeten... Een gezondheidsverklaring vragen ze niet overal, maar het is wel beter om het mee te nemen. En ook foto's natuurlijk
Je wordt steeds teruggestuurd omdat dingen ontbreken :moe:
Origineel gepost door Hafsat
Je wordt steeds teruggestuurd omdat dingen ontbreken :moe: Ik heb ze laten opschrijven wat ik nodig heb, dus dan kunnen ze niet zeggen dat ik iets vergeten ben...
Origineel gepost door Majidah
broeder help me, wat heb ik nou precies nodig!! ik wil niet teruggestuurd worden, ik ben in marokko geboren moet ik dan een geboorte akte uit marokko laten halen ofzo?? Ga je bij hetzelfde consulaat trouwen als waar je ingeschreven staat. Dus waar je altijd je paspoort ed. laat maken?
En ben je al voor de Nederlandse wet getrouwd..
nee nog niet voor de nederlandse wet, en ja ik had vorige week een marokkaanse paspoort laten maken, want dat heb je nodig voor die zjoezia toch? Ja maar ga je ook bij datzelfde consulaat trouwen? Dat is namelijk belangrijk om te weten
UndercoverAngel
19-05-2004, 13:28
Origineel gepost door achie25
Je bent geboortebewijs vergeten... Een gezondheidsverklaring vragen ze niet overal, maar het is wel beter om het mee te nemen. En ook foto's natuurlijk
Idd.. Geboortebewijs.. foto's en volgens mij ook een uitreksel van het bevolkingsregister.. :)
UndercoverAngel
19-05-2004, 15:00
Ja maar waar haal je die geboorte bewijs dan?
Die heeft je vader als het goed is.. In het Marokkaans heet het Lhalamadania ofzoiets.. :o :)
Ja maar waar haal je die geboorte bewijs dan?
Voor het Nederlandse huwelijk heb je het volgende nodig:
=====================================
- Geboortebewijs: Dit MOET je in je geboorteplaats laten maken. Als je in Marokko bent geboren, dien je dit ook nog eens te laten ondertekenen door de Nederlandse Ambassade in Rabat EN en door het ministerie van buitenlandse zaken. Als je een oud gebortebewijs hebt, dan mag dit niet ouder dan 1 jaar zijn.
-Paspoort
-foto's (als ik me niet vergis)
-2 getuigen (ouder dan 18 jaar)
- copieen van identiteitsbewijs van de getuigen.
- Uitreksel uit het bevolkingsregister (Dit is alleen nodig indien je NIET in de gemeente waar je woont gaat trouwen.
Voor de Marokkaanse consulaat heb je nodig:
=============================
- Geboortebewijs (zie boven)
- Nederlandse trouwakte
- foto's
- 2 getuigen
- Identiteitsbewijs
- Gezondheidsverklaring (dit wordt niet altijd gevraagd, maar voor de zekerheid kun je het wel meenemen)
Om het echt voor de volle 100% te weten kun je zelf met de gemeente en consulaat bellen
En als belangrijkste dien je zowel bij je Nederlandse als Marokkaanse huwelijk je MAN mee te nemen :D :D
Origineel gepost door UndercoverAngel
Die heeft je vader als het goed is.. In het Marokkaans heet het Lhalamadania ofzoiets.. :o :)
.:UcA:. De Nederanders accepteren dat niet. Let daar aub op. Het consulaat uiteraard wel...
UndercoverAngel
19-05-2004, 15:30
Origineel gepost door achie25
En als belangrijkste dien je zowel bij je Nederlandse als Marokkaanse huwelijk je MAN mee te nemen :D :D
Inderdaad.. :hihi:
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.