Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Made in Israel!

OneSolution
18-05-2004, 10:00

Beste mensen, Graag wil ik jullie informeren over de ICCO campagne 'Made in Israel?', die vandaag is gestart. De campagne stelt aan de kaak dat Israël producten uit de nederzettingen in bezet Palestijns gebied naar de EU exporteert als 'Made in Israel' - een schending van het EU-Israël Associatieakkoord. De EU treedt tegen deze praktijk tot nu toe niet serieus op. Het resultaat is dat Europese handelsvoordelen naar de illegale nederzettingen vloeien en de economische levensvatbaarheid daarvan vergroten. Het zal geen nieuws zijn: de nederzettingen zijn een bron van mensenrechtenschendingen en een groot obstakel voor vrede. Bovendien wordt de consument misleid, doordat foutieve etiketten de feitelijke herkomst van nederzettingenproducten verdoezelen. Kijk voor nadere informatie op onze website http://www.made-in-israel.nl en lees ons persbericht. Op de website staat trouwens ook veel achtergrondinformatie over het internationaal recht en de nederzettingen. Wanneer je het eens bent met onze campagne, teken dan de petitie op http://www.made-in-israel.nl/doc.phtml?p=petitie. Alle handtekening tellen mee, wanneer de petitie over enkele maanden wordt aangeboden aan Minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot en de EU Commissaris van Interne Markt, Belastingen en Douane Unie. Zij worden opgeroepen een einde te maken aan de schendingen van het Associatieakkoord. Nog een verzoek: maak reclame voor de campagne in je vrienden- en kenniskring. Zend dit bericht door, of verstuur onze Boomerangkaart als e-card vanaf onze website. Dank!

SabroenDjamiel
18-05-2004, 20:44
Ik heb de petitie getekend, en wil de rest ook oproepen om dit te doen, kom op plzzz doe het, ook al zal het niks uithalen, weet da je in ieder geval je stem hebt laten horen!..... Ik vervloek Israel, ik vervloek de joden in NL die de zionisten in Israel steunen ik wens jullie nogmaals de gaskamers toe, dat is wa jullie verdienen, jullie nazi-joden.....Stuk tuig, ik haat jullie!.....

amina01
18-05-2004, 20:56
Origineel gepost door OneSolution Beste mensen, Graag wil ik jullie informeren over de ICCO campagne 'Made in Israel?', die vandaag is gestart. De campagne stelt aan de kaak dat Israël producten uit de nederzettingen in bezet Palestijns gebied naar de EU exporteert als 'Made in Israel' - een schending van het EU-Israël Associatieakkoord. De EU treedt tegen deze praktijk tot nu toe niet serieus op. Het resultaat is dat Europese handelsvoordelen naar de illegale nederzettingen vloeien en de economische levensvatbaarheid daarvan vergroten. Het zal geen nieuws zijn: de nederzettingen zijn een bron van mensenrechtenschendingen en een groot obstakel voor vrede. Bovendien wordt de consument misleid, doordat foutieve etiketten de feitelijke herkomst van nederzettingenproducten verdoezelen. Kijk voor nadere informatie op onze website http://www.made-in-israel.nl en lees ons persbericht. Op de website staat trouwens ook veel achtergrondinformatie over het internationaal recht en de nederzettingen. Wanneer je het eens bent met onze campagne, teken dan de petitie op http://www.made-in-israel.nl/doc.phtml?p=petitie. Alle handtekening tellen mee, wanneer de petitie over enkele maanden wordt aangeboden aan Minister van Buitenlandse Zaken Ben Bot en de EU Commissaris van Interne Markt, Belastingen en Douane Unie. Zij worden opgeroepen een einde te maken aan de schendingen van het Associatieakkoord. Nog een verzoek: maak reclame voor de campagne in je vrienden- en kenniskring. Zend dit bericht door, of verstuur onze Boomerangkaart als e-card vanaf onze website. Dank! Herinner jij je nog die bloedappelsienen? geperst met Palestijns bloed? Gegroet,

amina01
18-05-2004, 22:16
Origineel gepost door Haroen Ik koop toch al geen enkel Israelisch product, laat staan uit de nederzettingen. Vorig jaar was er hier een actie, er stond iemand aan de ingang van de supermarkt (Albert Heijn, want die heeft de meeste producten uit Israel) en die deelde papieren uit waarop alle Israelische productmerken stonden met het verzoek om ze te boycotten. Ook heb ik vorig jaar een petitie tegen die belachelijke muur in Israel getekend. Kunnen we hier toch nog iets doen om de Palestijnen te helpen, o.k. veel is het niet maar alle beetjes helpen! Ben benieuwd of ze ook tegen u gaan zeveren dat je computer van Amerikanen komt en Joodse, Israëlische onderdelen aan bevinden. Maar een mooie daad om zo je hulp te bieden. Gegroet,

Azzzizzz
19-05-2004, 08:37

ik heb nog wat: boycott ook meteen producten waarvan de maker israel financieel steunt. kijk op www.inminds.co.uk

king_of_asilah
19-05-2004, 17:34
Ik heb getekend!,... wallah ik hoop dat deze actie gaat lukken,... INSJA ALLAH :zwaai:

NoisySilence
19-05-2004, 19:01
Doe smeekgebeden voor uw broeders en zusters in bezet Palestina. Allah(swt) kent hun leed en Hij is ook de Enige die instaat is om de toestand te verbeteren of in stand te houden. Ik vestig mijn hoop daarom alleen op Hem. Sommige zijn helaas een beetje naief door te denken dat zo'n petitie iets te weeg zal brengen. Er zijn onderhand al duizende .danwel miljoenen petities in de afgelopen halve eeuw ondertekend. De Joden bekleden zoals jullie onderhand wel weten belangrijke posten en vele van hen steunen unaniem het zionistische imperialisme in Palestina. Dit soort akties worden meer gebruikt om de gemoederen te sussen en excuses als "niet-moslims doen niets voor de Palestijnen" omver te helpen. Smeekgebeden voor de Palestijnen en uw bezittingen naar hen toesturen via ''betrouwbare" wegen. Maakt niet uit of ze aankomen of niet, je hebt ieder geval datgene gedaan wat Allah(swt) van je verwacht. "Al a3malu bay nijat".

SaLiM1
19-05-2004, 19:34
Geprobeerd te tekenen, maar emailadres klopt niet? :confused: Andere mailadressen lukken ook niet. :kwaad:

OneSolution
20-05-2004, 12:53
Leuk om zoveel positieve reacties te zien. En voor de mensen die er geen vertrouwen in hebben. Boycotten ALLEEN is zeker niet genoeg..maar het is een onderdeel van verzet. Zelf heb ik nauwelijks vertrouwen in Ben Bot. Maar ook ik heb getekend: Waarom? Omdat ik achter deze actie van het ICCO sta. En omdat ik het SCHANDALIG vind dat Isarael dit zo maar kan doen. Maar ik maak mezelf geen illusies. Met zo'n petitie ben je er bij lange na niet. Maar hoe klein ook, het is een stap.

yafelsteen
20-05-2004, 16:31
Onesolution ga zo door