Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Een vraag ALLEEN voor de dames!

Pagina's : [1] 2

LelyDames
14-11-2002, 14:59

assalaaam Dames (en heren die nu sniky toch deze topic lezen) :p Ewa meiden ik heb een vraagie? Met wie zouden jullie later insallah willen trouwen een jongen uit marokko of een marokkaanse jongen die in nederland woont? Ik zelf wil insallah m'n man uit nederland ik denk dat ik beter met hem zal kunnen communiceren omdat we allebei in dit land zijn geboren en opgegroeit. Maar elke dame denkt er anders over denk ik en gelukkig ook maar anders zouden die arme jongen in marokko ook niet een kans krijgen Trouwens wat ik veel zie de laatste tyd is dat de jongen uit nl hun vrouw uit marokko halen het is voor iedereen natuurlijk z'n eigenkeuze maar toch denk ik dan ook wel van joehoe wat doen wij hier dan??? Ik had laatst ook aan zo'n jongen (die ik ken) gevraagt waarom hij z'n vrouw uit marokko wilt halen en hij antwoorden als volgt: Ik zou nooit van me hele leven met een meisje uit nl willen trouwen de meeste kun je niet vertrouwen en hebben een veeg van een negerrrr gehad ofzo echt niet mijn vrouw moet zelfrespect hebben. Na toen werd ik ook erg boos want dat is gewoon iedereen over 1 kam scheren er zijn genoeg meiden in nl die ook hamdoelah zelfrecpect hebben jammer dat alleen sommige jongen leeghoofden zijn :( ewa meiden nu jullie mening :D

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 15:10
Nou ik zou nooit iemand uit marokko halen!!! ik zie het bij me 2 nichten!!!!! de 1 is al een tijdje getrouwd met hem hij is naar nederlandse les enzo gegaan dus hij kan wel redelijk de taal behersen nu maar jah zij is berbers hij ook maar sprak alleen arabisch dus jah ging in het begin wel moeilijk!!!! en nu me andere nicht heeft ook haar man uit marokko gehaald maar egt ik moet er niet aan denken!! Je heb totaal een andere leven gehad enzo en dan ineens samen met elkaar lijkt me heel moeilijk!!!! Ik zelf ga inshallah trouwen met mij schatje ook al is hij niet marokaans maar jah moslim=moslim Thalla :zwaai:

Tnawie
14-11-2002, 15:11
:maf2: daar gaan we weer :maf2: Als je toch nog benieuwd bent, hoe er over dit onderwerp gedacht wordt zie de topic van nador zina, importhuwelijk. :zwaai:

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 15:12
Origineel gepost door TNAwie :maf2: daar gaan we weer :maf2: Als je toch nog benieuwd bent, hoe er over dit onderwerp gedacht wordt zie de topic van nador zina, importhuwelijk. :zwaai: die is niet van mij hoorzzz :confused:

Liefste
14-11-2002, 15:12

Ik zal ook echt boos worden. Begrijp je helemaal. En ik zou echt niet met een jongen uit marokko kunnen trouwen. Ik kan nog niet eens goed marokkaans praten dus dat wordt zeker niks en ze zijn zou boerachtig nee man neee echt niet nooit. Dan maar nie trouwen

Lunatic
14-11-2002, 15:15
zekers geen berggeit ik importeer alleen maar tomaten:hihi: maar ik wil liever met iemand uit nl trouwen maar of het een marokaan is??? enne ik heb ook zoiets meegemaakt met een jongen die zei dat hij liever eentje uit maroc gaat halen ik vraag waarom zegt ie: hier gaan ze allemaal uit en zo, ikke vet pissed: ik ga niet uit. en dacht bij mezelf zij flikken hier alles en hebben nlers gebonkt en een beetje zo dom gaan reageren

Tnawie
14-11-2002, 15:19
Origineel gepost door NaDoR ZiNa die is niet van mij hoorzzz :confused: sorry schat :D ik bedoel noel :p :p groetjes van Timlilay :zwaai:

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 16:40
Origineel gepost door TNAwie sorry schat :D ik bedoel noel :p :p groetjes van Timlilay :zwaai: Geen probleem :zwaai:

LelyDames
15-11-2002, 13:32
heeee mensen maar als die marokkaanse jongens uit nl hun vrouw uit land van herkomst halen en wij willen met een marokkaanse uit nl trouwen dan blijft er toch niemand meer voor ons over :confused: dan worden de mannen schaars :kwaad:

NaamLooS
15-11-2002, 13:42
nee lelydames, niet alle jongens willen iemand uit marokko. dat zijn er misschien wel een paar maar niet veel. Me broer bijvoorbeeld die zou echt nooit van ze hele leven met een marokkaanse uit marokko trouwen. Is tog een hele gedoe, dat nederlands leren en hoe de mensen hier in elkaar zitten, zullen die mensen uit marokko tog nooit begrijpen. maar jah...ik zelf zou nooit met een marokkaan uit marokko willen trouwen. geef mij maar een man uit nederland. maar jah.. beslamma en tot ziens :)

maghrabia82
15-11-2002, 13:54
mij maakt het niet uit.Natuurlijk heb ik liever iemand uit hier.Iemand uit marokko moet ingeburgerd worden ,taal leren enz... maar ja je weet nooit..........

tatouzient
15-11-2002, 13:57
waarom gn jonge uit marokko? wa is er mis met hun? jullie zijn zo bevooroordeeld vind ik... jullie schere ze allemaal over een kam... er zijn boys van maroc die hoge studies hebben genoten, maar door de omstandigheden in het land ni verder komen... zijn ze daarom dommer dan de boys van hier? en als je trouwt met de juiste intentie, dan kan er nix verkeerds lopen aan het huwelijk, ook al spreekt hij arabisch en jij berbers, met de juiste intentie bereik je alles... maar ja, we zijn een beetje bevooroordeeld... en meisjes, zeg nooit nooit, je weet ni wat er voor je staat voorgeschreven :rolleyes: jullie beschikken volgens mij over een hersencel, want als jullie hersene hadden, dan zouden jullie nooit nooit zeggen, want meiden, het leven is onvoorspelbaar... bisous

honey81
15-11-2002, 15:08
Geef mij maar een man uit belgie of nederland. Ik zou nooit met iemand van marokko kunnen trouwen. die hebben een totaal ander mentaliteit dan de europese marokkanen. dus, ik zou zeggen, nee dank u. Al mag hij rijk en knap zijn!

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 15:11
Origineel gepost door Lady Cazawia Hey Nador zina waar komt hij dan vandaan want ik ga namelijk ook inshallah trouwen met iemand die geen marokkaan is maar wel moslim hij is namelijk indonesisch. Komt niet vaak voor bij maroc meiden daarom reageerde ik effe. Beslmaaaaaaa :zwaai: Hij is turks!!! Maar ik zie het wel steeds vaker dat mokro meisjes met bv turkse of iraneese ofzo dat ze met zulke jongens gaan! Maar indonesiche hoor ik niet zo vaak!!! is hij ook islamitisch?????

NaDoR.ZiNa
15-11-2002, 15:18

Origineel gepost door Lady Cazawia Ahaaaaaa duss jij met je "europese mentaliteit" voelt je veel te hoog voor de marokkanen in marokko taaaaaazzzzzz weet je wel wat je zegt? ten eerste jij bent helemaal geen europese marokkaan maar gewoon een marokaan net als hun alleen spreek je nederlands that's all. Jullie moeten niet zo negatief oordelen er zijn jongens zat in marokko die serieus en afgestudeerd zijn en verliefd worden op een meisje die van nederland komt niks mee toch??? Maar ik weet het jullie zien en horen alleen over de "Bad" guys en denken da iedereen zo is, doe je ogen goed open zou ik zeggen en kijk om je heen en OORDEEL dan pas :D Het heeft er nix mee te maken dat je je hoger voelt als hun!!! Het is alleen moeilijk (lijkt mij) om met zoiemand te leven omdat hij de dingen anders gewend is al jij!!!! en niet alleen voor jezelf maar ook voor die gene die hier naar europa komt is het een hele groote stap niet iets waar je a een maandje je egt prettig thuis voelt !!!! Ik spreek uit ervaring meid zoals ik al eerder zij ;)

Pagina's : [1] 2