Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Misschien wel mijn laatste

Pagina's : [1] 2 3 4

verdwaald_hart
18-05-2004, 07:25

Dit is misschien wel mijn laatste bericht. Het laatste wat ik schrijf. :( Dit zijn misschien mijn laatste woorden. Het is mijn einde. Iedereen ziet me niet staan, vergeten, misbruiken, vertrappen. Ik wil niet meer verder. De pijn, de eenzaamheid, het verdriet. Verliezen van mijn dierbaren doet mij besluiten. Het laatste wat ik zeg. Ondanks niemand van mij houdt, heb ik altijd van iedereen gehouden. :huil:

Mysticalia
18-05-2004, 08:22
wat scheelt er joh? :D Spit it out ;) :belgie: ps doe geen domme dingen :rolleyes:

verdwaald_hart
18-05-2004, 08:53
Ik moet zo ontzettend knokken om een beetje liefde te krijgen, om niet vergeten te worden, niet als achterlijke te worden behandeld. Ik hoor nergens bij, ik word overal buiten gehouden. Zo heb je toch geen leven meer.

Azzzizzz
18-05-2004, 10:11
nou wat flauw zeg, maar probeer morgen met je rechtervoet uit bed te stappen, dat wil soms helpen......

verdwaald_hart
18-05-2004, 10:30

Origineel gepost door Azzzizzz nou wat flauw zeg, maar probeer morgen met je rechtervoet uit bed te stappen, dat wil soms helpen...... Is een flauwe opmerking :( Heb namelijk niet eens kunnen slapen vanwege de hele situatie. Ik durfde met mijn gevoel nu niet eens de auto in te stappen ik zou anders een ongeluk kunnen veroorzaken.

Lebda_boy
18-05-2004, 10:38
ooh jongen wat is er vertel , is het uit met je vriendin genoeg andere vissen in zee .. kom op ;)

verdwaald_hart
18-05-2004, 11:26
Origineel gepost door EenzameMeid Ik begrijp wat je voelt, jongen....:) Wees gewoon sterk, als het kan maak andere vrienden die wel om je geven, en als je het echt dwars zit moet je het gewoon tegen ze zeggen. Ze hebben het vast niet eens door dat je je zo voelt. :) Gair InshaAllah. Dank je voor je opbeurende woorden. Ik heb het al zo vaak en zo hard geprobeerd om eens gewaardeerd te worden, om eens geen NIETS te zijn maar ik kom er maar niet. Ik wil het ook best zeggen wat me dwars zit maar ik ben zoooo bang. Bang dat ik dat kleine beetje aanwezigheid verlies. Ik ben ook zo ontzettend moe... Moe omdat ik niet heb geslapen, moe van mijn gedachten, mijn zinloze hersenspinsels. Moe om mezelf te zijn terwijl niemand anders mij ziet.

DaNGeRouZLy
18-05-2004, 11:52
misschien zijn de mensen jouw vergeten maar Allah SWT vergeet je niet! Heb Sabr en wacht af wat Allah voor jou in petto heeft. Insha`allah zal het geluk jou ook ooit eens toelachen. sterkte... groetjes Aminaatje

therealjebli
18-05-2004, 12:34
Salamu alaikum Je bent nooit alleen. Er is iemand die altijd bij je is. Dat is Allah. Allah SWT laat Zijn dienaren nooit in de steek. Versterk je Imaan en zie dit wat je nu meemaakt als een beproeving van Allah. Allah kijkt nu of je Imaan groot is. Moge Allah je veel abr schenken en zoals ik je al zei, vergroot je Imaan. Gedenk Allah veel en het komt allemaal, of het nou morgen is of over een jaar, heb vertrouwen in Allah en het zal allemaal goedkomen. Wa salamu alaikum

verdwaald_hart
18-05-2004, 12:50
Tja, heb geduld, het geluk zal me eens toelachen. Dat heb ik al zo vaak gezegd tegen mezelf. Ik leef al in ongeluk sinds mijn 10e jaar en een enkele keer krijg ik weer hoop maar tot nu toe 24 jaar later vecht ik tegen dezelfde angsten, dezelfde verdriet, dezelfde pijn. Ik heb een groot hart waarmee ik liefde geef aan ieder die het nodig heeft. Helaas droogt de put uit en geef ik dat wat voor mezelf is aan anderen. En het enige wat mij tot nu toe heeft behoed de hand aan mezelf te leggen is Allah (swt) en de hoop op geluk, maar ik ben mens en 1 twijg is nog steeds breekbaar al buigt deze ver mee.

lil_yasmina
18-05-2004, 12:57
Origineel gepost door verdwaald_hart Dit is misschien wel mijn laatste bericht. Het laatste wat ik schrijf. :( Dit zijn misschien mijn laatste woorden. Het is mijn einde. Iedereen ziet me niet staan, vergeten, misbruiken, vertrappen. Ik wil niet meer verder. De pijn, de eenzaamheid, het verdriet. Verliezen van mijn dierbaren doet mij besluiten. Het laatste wat ik zeg. Ondanks niemand van mij houdt, heb ik altijd van iedereen gehouden. :huil: wagt wagt wat l*l je nou ziet niemand je staan :D :D :D :D :D :D

tiyaah22
18-05-2004, 12:58
ben het zeker eens met degene hierboven het is maar een test , als je "slechte" dingen meemaakt maakt het je later een sterkere persoon , wordt je harder vertrouw op god(swt) en alles komt goed inshallah k weet wel dat het gemakkelijker gezegd is dan gedaan , maar achteraf zal je er blij mee zyn na regen komt zonneschijn, doe geen stomme dingen !!! en als jij goed bezig bent en de mensen zien jou alleen als "stront"(sorry voor mn woordgebruik), dan zyn ze jou niet waard , verspil je tyd niet aan mensen die t niet waard zyn t leven is te kort om altyd maar te lopen klagen en zagen onze broeders en zusters bv in palestina, irak, afganistan ,..... hebben het veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel slechter maak iets van je leven !! neem de touwtjes in handen en doe er wat mee ipv medelijden te zoeken k bedoel t niet slecht maar wat ik wil zeggen is kijk om je heen , zie wat er allemaal gebeurt, vergelijk het met wat jij hebt je zal tot de conclusie komen dat je t zo slecht nog niet hebt. en als dit allemaal om een meisje gaat ?????????????????? ewa safe enoeg vissen in de zee he , pfffffff je geraakt er wel overheen , tis t einde van de wereld ni allez keep up te smiling gair inshallah !!!!!

lil_yasmina
18-05-2004, 12:58
ohhhhhhhhhh ik snap het al want eerst had ik het onderwerp niet helemaal gelezen sorrrrrrrrry

lil_yasmina
18-05-2004, 13:00
Origineel gepost door verdwaald_hart Ik moet zo ontzettend knokken om een beetje liefde te krijgen, om niet vergeten te worden, niet als achterlijke te worden behandeld. Ik hoor nergens bij, ik word overal buiten gehouden. Zo heb je toch geen leven meer. wij moslims zien je nog wel staan you`re not alone you know :D :D

mooiemeisje
18-05-2004, 13:01

Meskien wat erg! Maar wat heb je dat allemaal meegemaakt dat je het leven niet meer ziet zitten? LIefs.

Pagina's : [1] 2 3 4