Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : FaToeSsSsS!!!!!!

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 14:28

Ewa mensen verveel me dood hier en wil wel ff een beetje lachen duss drop hier al je grappen maar :zwaai:

kickgirl
14-11-2002, 14:30
ewa ja ja wie riep mij?

Onslaught
14-11-2002, 14:31
hahahaha oke wat is het verschil tussen een turk en een vis,

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 14:31
Ik :D deze topic is alleen voor grappig mensen dus ik neem aan dat je dat bent??????

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 14:32

Origineel gepost door Onslaught hahahaha oke wat is het verschil tussen een turk en een vis, een vis stinkt pas als ie dood is :D

Onslaught
14-11-2002, 14:33
nou dan neit he stomemrd hahahah lekekr puh

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 14:34
Hahahahha ik ben gewoon te goed voor jou :lekkerpuh

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 14:39
Er waren drie liliputters en die gingen naar een wedstrijd voor wie die kleinste voetjes had de kleinste handjes en het kleinste slurfje!!!! dus de eerste lilputter gaat naar binnen en na een paar minuten komt ie naar buiten :hoera: ik heb gewonnen ik heb de kleinste handjes van naderland!!!! toen ging de 2e liliputter naar binnen. na een tijdje komt ie ook naar buiten :hoera: ik heb gewonnen ik heb de kleinste voetjes van nederland!!!! toen ging de 3e lilputter naar binnen voor het kleinste slurfje dus die andere 2 wachten buiten.... kwartier...half uur....uur en eindelijk komt ie naar buiten zegt ie : :boos: potverdomme wie is onslaught!!!!!!!

sherine
14-11-2002, 14:54
whahahahahahhaha hahaha zo grappig whahahhaah heeeeeey we worden met de dag lijper ik wil niet nog zo een dag als laatst hahahaha allemaal kapot

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 15:04
Hhahahahah jah tog daarom ook deze topic maar jah niemand reageert dus jah moet ik maar een beetje in me eentje gaan lachen hahahahahaha :haha:

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 19:58
ZO ik heb vandaag wel genoeg ruzie gemaakt!!!! pffff egt vervelend!!! maar jah daarom is het nu tijd om te lachen!!!! dus wie laat me ff lachen???????? :zwaai:

kalimiro
14-11-2002, 20:04
lachen lachen lachennnnnn hahahha ey wil je lachen denk maar is terug aan IDOLS als je dat heb gezien tenminste want ik had echt kapoetgelachen hahahahahahahah wat is het toppunt van leffff ?? bij hitler aankloppen en om jodenkoek vragen wuahhaha (niet grappig zeker)

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 20:12
Origineel gepost door kalimiro lachen lachen lachennnnnn hahahha ey wil je lachen denk maar is terug aan IDOLS als je dat heb gezien tenminste want ik had echt kapoetgelachen hahahahahahahah wat is het toppunt van leffff ?? bij hitler aankloppen en om jodenkoek vragen wuahhaha (niet grappig zeker) Muahahah als ik terug denk aan idols denk ik aan die jongen die ze discman op dee en heel raar ging bleren!!! muahahaha ik moest egt hard lachen toen (nu ook weer trouwens) en die mop hahahahaha jah ik kan er wel om lachen hoor :D