Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet je doen

Pagina's : [1] 2

prettiggestoord
17-05-2004, 23:00

als je vader niet wil dat je een hoofddoek draag moet je dat gewoon maar accepteren???

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 23:03
nee dat mag je niet eens accepteren als dat tegen de regels van de islam in gaat. xxxAminaatje

Chyhaan
17-05-2004, 23:03
Nee, je hebt toch een mond en ga schreeuwen tegen hem!?!

xxHananxx
17-05-2004, 23:04
Ik had dat probleem ook, maar had het toch gedaan, want hij heeft niet de recht omdat te zeggen, in plaats me te steunen zei hij altijd, is nergens voor nodig en al die onzin, maar nu heeft hij zich erbij neeg gelegt en is zelf heel trots op me Alhamdoelilah.

misSanae
17-05-2004, 23:10

Waarom wil je vader dat niet dan, als hij moslim is, dan weet hij toch dat het bij het geloof hoort. Ik zou me er niet bij neerleggen, als je het zelf wil moet je er voor gaan. Je moet er voor zorgen dat hij het respecteert, hij zou juist trots moeten zijn lijkt me. Succes ermee

Saartje20
17-05-2004, 23:13
Respect voor je ouders staat op de allereerste plaats :D

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 23:18
Origineel gepost door Saartje20 Respect voor je ouders staat op de allereerste plaats :D 2e plaats ;)

misSanae
17-05-2004, 23:21
Origineel gepost door Saartje20 Respect voor je ouders staat op de allereerste plaats :D Het klopt dat je naar je ouders moet luisteren, voorzover dat niet in strijd is met het geloof. Haar vader wil haar ervan weerhouden om een hoofddoek te dragen, daar hoeft ze niet naar te luisteren.

prettiggestoord
17-05-2004, 23:23
hoi hoi dames, allereerst ik zelf draag al een hoofddoek al bijna 6 jaar lang alhamdoelilah. ik heb deze vraag gesteld vanwege het feit dat ik het de laatste tijd steeds vaker in mij omgeving hoor.

Frikouja
17-05-2004, 23:28
sowww 3la lijpe pa! Maar waarom zou je daarop tegen zijn....?kan het zijn dat hij inziet dat jij dat nog nie aankan en dat als je die hoofddoek zou dragen het errug tegenstijdig zou zijn met je gedrag, en je die hoofddoek in een negatieve daglicht zou brengen....?? kijk mn vader doet nie moeilijk over een hoofddoek, hij ziet tegenwoordig goed in dat dat nie veel betekenis (bij sommige) heeft, ziet genoeg meiden gek doen, overdreven veel aandacht vragend op straat lopen, tjah wat heeft het dan nog voor zin, maaaar als ik tegen mn pa zou zeggen dat ik een hoofddoek zou willen dragen zou ie denk ik mn voorhoofd kussen, omdat ik zelf die keus dan maaak... maar wat zijn jou pa`s redenen...? Frik.

Saartje20
17-05-2004, 23:32
Mijn pa en ma nog steeds op de allereerste plaats. :D Nobody touches my blood, or sweet revenge will occur.......... :iblies: :boos:

Zaroka
17-05-2004, 23:32
Origineel gepost door prettiggestoord als je vader niet wil dat je een hoofddoek draag moet je dat gewoon maar accepteren??? meeeen je dat nu??? Elke vader zou TROTS zijn als zijn dochter het vrijwillig draagt!! Oneee... we leven echt in een omgekeerde wereld.. :(

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 23:37
Origineel gepost door Saartje20 Mijn pa en ma nog steeds op de allereerste plaats. :D Nobody touches my blood, or sweet revenge will occur.......... :iblies: :boos: mag ik wat vragen aan je? ik heb heel veel reacties van jou her en der gelezen ben jij een moslim of een christelijke Marokkaan? Niet dat het wat uitmaakt ofzo ben gewoon even nieuwsgierg :o xxx Aminaatje

prettiggestoord
17-05-2004, 23:37
nogmaals HET GAAT NIET OM MIJ!!!

Saartje20
17-05-2004, 23:41

:ego: niets mis mee dat m'n oudertjes primair zijn. Numero UNO.

Pagina's : [1] 2