Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : STOF!!! Waar???

Vivera
02-08-2009, 15:36

Dames waar halen jullie je stof voor een takshita of kaftan? Ik heb alleen maandag nog om stof te halen. Ik weet niet waar ik het beste heen kan gaan. Beverwijk heb ik niks gevonden, markten in de omgeving afgegaan zonder resultaat. Brussel gaat niet meer. Kanaalstraat al geprobeerd. Waar kan ik het beste heen? Ik kom zelf uit het zuiden en blijf liefst een beetje in de buurt. heb gehoord dat er in Den Haag veel stoffen zijn maar dat vind ik te ver. Wie heeft tips???

real_tetouania
02-08-2009, 15:41
jah, heb gehoord dat de Haagse markt mooie stoffen heeft..of wie weet de dappermarkt in Amsterdam-oost..

Pearl_of_Rif
02-08-2009, 15:54
Yakhlaf Stoffen bij de Albert Cuypmarkt in Amsterdam :o

Vivera
02-08-2009, 16:02
Zijn die markten daar altijd? Of op bepaalde dagen in de week?

Pearl_of_Rif
02-08-2009, 16:11

Ik weet van de Albert Cuypmarkt dat die van maandag t/m zaterdag geopend is. En de Dappermarkt volgens mij ook...

AVE.MARIA
02-08-2009, 16:20
Dames waar halen jullie je stof voor een takshita of kaftan? Ik heb alleen maandag nog om stof te halen. Ik weet niet waar ik het beste heen kan gaan. Beverwijk heb ik niks gevonden, markten in de omgeving afgegaan zonder resultaat. Brussel gaat niet meer. Kanaalstraat al geprobeerd. Waar kan ik het beste heen? Ik kom zelf uit het zuiden en blijf liefst een beetje in de buurt. heb gehoord dat er in Den Haag veel stoffen zijn maar dat vind ik te ver. Wie heeft tips??? Haagsche markt! Wát heb ík daar toch mooie stof gehaald, 3 meter voor 10 euro. Wollah ik zeg het je, ga daarnaar toe. Het kraampje, nou het is eerder een tent, is van een nederlandse man en vrouw! Ik zweer het, zoooooo mooi, als je slim bent ga je daarnaar toe, want zijn stof is echt wauw wauw wauw wauw!

Ofaatje
02-08-2009, 18:04
HAAGSCHE MARKT..Ze hebben daar zo mooie bij zo een nederlandse vrouw en donkere man

fatoha
02-08-2009, 18:11
in Brussel, Echt mooie stof je krijgt waar voor je geld reu de brabant check het daar...