Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat moet ik doen trouwen of niet help!!!!!!!!!!!!!!!

LZN
17-05-2004, 22:53

hoi dames ik wil jullie om een gunst vraagen ik ben vorige maand ten huwelijk gevraagt maar ik weet niet wat ik moet doen. ik ben er nog niet aan toe maar ik hou van hem. het ligt niet aan me studie of zo ik ben gewoon bang voor de huwelijk bang dat ik er alleen voor ga staan.

oem_ismael
18-05-2004, 00:22
salaam aleykoem oegtie doe salaat istigarah want alleen Allah swt weet wat het beste voor je is ik wens je veel suc6 met je keuze en het belangrijkste voor jou is hij praktiserend? ga bij je zelf dingen na bid hij? wil hij de islam voor 100% praktiseren hier moet je over na denken inscha Allah

Daarom
18-05-2004, 03:21
Doen, die bla dat je er niet klaar voor bent is gewoon angst, heel normaal.

abdelhafid_150
18-05-2004, 04:40
bismillahi rahmaani rahiem. assalaamoe alaikoem wr wb, luister naar de advies van zuster oem_ismael en kijk vooral of hij praktiseerd dat is zeer belangrijk ik moet eerlijk zeggen als ik een zuster tref waarmee ik graag wil trouwen maar niet praktiserend is dan wijger ik haar omwille van ALLAHswt, tenzij zij openstaat voor de islaam, maar dat zal dan wel niet gaan want omgang voor het huwelijk is gewoon HARAAM. en zoals zuster daarom zegt doe het gewoon als het een goede iemand is vraag ALLAHswt om leiding door middel van het gebed en ALLAHswt zal je zeker niet in de steek laten wallahoe a3lam..ghair incha Allah wassalaamoe alaikoem wr wb

Selly
18-05-2004, 10:59

Ja die angst hoort erbij, je begint immers een heel nieuw leven. Pluspunt is al dat je van hem houdt. Wat ik je zou adviseren kijk vooral naar zijn innerlijk. Veel meisjes kijken naar uiterlijk en materialistische zaken zoals een mooie auto. Dat soort dingen vergaan allemaal. Enige materialistische wat wel belangrijk is , is de vraag of of jullie het financieel wel zullen rooien. Geld is meestal relatieprobleem numero uno of je nu van elkaar houdt of niet, zeker in de beginfase van een huwelijk.

_SiMa_FoR_LiFe_
18-05-2004, 22:37
Laj kemel belgier Inshallah!!!!!!!!