Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokko.nl leden binnenkort, intelligentie test afnemen (deelname verplicht)

Pagina's : [1] 2

Darine_Chamalia
17-05-2004, 22:42

Beste lezers, Graag wil het volgende onder de aandacht brengen: binnenkort zal Marokko.nl haar leden gaan testen. Neeeeeeeeeeeeeen, niet of jullie maagd of ontmaagd zijn, :D chill out En neeeeeeeeen, ook niet of jullie wel of niet een strafblad hebben...relax stay flex :D Hou je hart vast: intelligentietest, Marokko.nl heeft zo besloten om haar leden te testen. Voor de dagelijkse vast m.nl leden daar is echter een ander reden voor, want die worden tenslotte gezien als weeskinderen van marokko.nl: Een weeskind moet begeleid worden en oprechte wijze raad krijgen (dat hier zekers niet het geval is) :) Voor de overige leden, die de gevraagde punten niet zullen behalen en zullen zakken voor de intelligentietest, deze zullen echter gebanned worden! voor de nieuwe leden, die zich aanmelden die worden meteen gescreend (test afnemen). Mensen aub. raak niet in paniek, :confused: want er is een opvang tehuis namelijk de dochter van moederbedrijf, lees Maroc.nl :belgie: Mochten jullien nog vragen hebben, ga zelf opzoek naar een antwoord (zo word je ook volwassen, wijzer en slimmer) Wa Salaam wa iella Lieka Insa Allah! Darine

misSanae
17-05-2004, 22:51
Kom maar op..:D

rachidabella
17-05-2004, 22:51
Ik val door de mand, ben een ongeschoolde allochtoon, gelukkig is er nog altijd maroc.nl en ik durf te wedden dat ik meer marokko.nl leden zal tegen komen :D

tonymontana
17-05-2004, 22:52
je mag mn zub testen of tie nog goed spuit wat zeg je er van :)

shetherapy
17-05-2004, 22:56

.. wens jou in ieder geval veel suc6 .. aan jouw schrijfkunsten valt ook nog het één en ander bij te schaven .. .. :zwaai: .. .. she ..

Chyhaan
17-05-2004, 22:56
Origineel gepost door tonymontana je mag mn zub testen of tie nog goed spuit wat zeg je er van :) Echt ene opmerking voor ene kleuter!!! BUZZ

tonymontana
17-05-2004, 22:59
Origineel gepost door Chyhaan Echt ene opmerking voor ene kleuter!!! BUZZ he ho jij bent wel veilig op jou spuit ik niet ;) want veel ho's zijn hiv besmet en ik denk dat jij er ook 1 bent get your self a drug hó

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 23:01
Origineel gepost door rachidabella Ik val door de mand, ben een ongeschoolde allochtoon, gelukkig is er nog altijd maroc.nl en ik durf te wedden dat ik meer marokko.nl leden zal tegen komen :D dat vermoeden had ik al:hihi: ;)

SCHULDIG
17-05-2004, 23:29
Kom maar op met die test :bril:

rachidabella
17-05-2004, 23:34
Origineel gepost door DaNGeRouZLy dat vermoeden had ik al:hihi: ;) :hihi: ey schuldig doe je bets voor die test he

Frikouja
17-05-2004, 23:43
Kom maar op met die testtt, en wedden dat ik slaaaggg :ego:

rachidabella
18-05-2004, 00:02
Origineel gepost door Frikouja Kom maar op met die testtt, en wedden dat ik slaaaggg :ego: :hihi: ik zie je gauw op maroc.nl

sexywoman
18-05-2004, 01:35
hahahahaha cool wanneer kunnen we beginnen, het zal hier dan wel bijzonder saai worden als ze allemaal worden getest en dan ook gebanned worden damn...........

Darine_Chamalia
18-05-2004, 09:33
Origineel gepost door tonymontana je mag mn zub testen of tie nog goed spuit wat zeg je er van :) We hakken je *** in stukken en stoppen "het" in een potje van: hak hak hak, van MORA :D En oh ja, ik zou maar oppassen en dit meen ik :) Darine

Darine_Chamalia
18-05-2004, 09:35

Origineel gepost door shetherapy .. wens jou in ieder geval veel suc6 .. aan jouw schrijfkunsten valt ook nog het één en ander bij te schaven .. .. :zwaai: .. .. she .. Het succes is jou echter eerder gegund! Darine

Pagina's : [1] 2