Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : LIefde. Love. Amor. Prachtigg!!

Pagina's : [1] 2

hayat17
17-05-2004, 21:21

:Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: :Iluvu: Liefde Kan Zo Mooi Zijn Alleen Heb Ik nog Geen Liefde Gevonden Jullie??

Jasmina
17-05-2004, 21:23
Yep....I found the love of my life :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: x jasmina

marjam123
17-05-2004, 21:24
ik heb mijn liefde gevonden :D nog wel erg dicht bij jouw in de buurt... nu alleen hopen dat hij er net zo over denkt... ;) en het komt nog wel inshallah... maak je daar maar nie druk om... xxx

hayat17
17-05-2004, 21:24
Wolah ben Hartstikke Blij Voor Je Echt Ik wens Je Veel Geluk Met Je Loverrrr En Wees Zuinig Op Hem Oki

minora
17-05-2004, 21:26

Gij zult ook insahallah een lieve man tegen komen! Als je het nie verwacht... :Iluvu: *boem* :Iluvu:

hayat17
marjam123 Bedoel je Bij Mijn De Buurtt.. Zo Jah In eindhoven Of Omstreeks En IK weet Zeker Dat Hij ook Gek Op Jou Is.. Liefde Is Meestal Wederzijdsss

marjam123
Origineel gepost door Simo_en_jasmina Yep....I found the love of my life :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: :verliefd: :Iluvu: x jasmina nog veeeeeel geluk en liefde inshallah samen... ben zo blij voor je :Iluvu: hoop ooit zo gelukkig te worden inshallah... en dat hoop ik voor iedereen inshallah... xxx

marjam123
17-05-2004, 21:27
Eindhoven ja... :( das erg ver weg hey... ;) xxx

hayat17
17-05-2004, 21:27
minora Inch alalh weet je watIk Nu ga Zeggen is Heel raar. Maar ik gellof Nu nog Niet echt In de ware Liefde. Dat zal waarschijnlijk komen doordat Ik ngo niet de ware heb gevonden. Maar alles Is Mektab En Geduld Is eeen schone zaak

hayat17
17-05-2004, 21:29
marjam123 Zo dat is Zekerr Ver.. Eindhoven .. Amsterdam Ewaa Afstand Kent Geen Probleem Als Je Van elkaar Houdt. En Je Hebt Altijd communicatiemiddelen Om elkaar Te Bereiken

Jasmina
Origineel gepost door marjam123 nog veeeeeel geluk en liefde inshallah samen... ben zo blij voor je :Iluvu: hoop ooit zo gelukkig te worden inshallah... en dat hoop ik voor iedereen inshallah... xxx Thanks lieverd :blauwkus: Insjallah vinden jullie allemaal de liefde van jullie leven, ik gun het jullie echt van harte, het is zo fijn :Iluvu: x jasmina

marjam123
Origineel gepost door hayat17 minora Inch alalh weet je watIk Nu ga Zeggen is Heel raar. Maar ik gellof Nu nog Niet echt In de ware Liefde. Dat zal waarschijnlijk komen doordat Ik ngo niet de ware heb gevonden. Maar alles Is Mektab En Geduld Is eeen schone zaak weet je wat raar is... niet wat jij zegt... maar de liefde zelf... het overvalt je... je weet niet wanneer het komt... misschien net wanneer je het totaal niet verwacht... of voor iemand van wie je het totaal niet verwacht... el mektab... en niemand die weet hoe, wat, waar, wie en wanneer... alleen allah swt... dus we gaan ervan uit dat het allemaal goed komt inshallah... xxx

minora
17-05-2004, 21:30
Origineel gepost door hayat17 minora Inch alalh weet je watIk Nu ga Zeggen is Heel raar. Maar ik gellof Nu nog Niet echt In de ware Liefde. Dat zal waarschijnlijk komen doordat Ik ngo niet de ware heb gevonden. Maar alles Is Mektab En Geduld Is eeen schone zaak Inderdaad... Alles is elmektab.. Als je het niet verwacht overkomt het je! Geloof je er nu nie in, zal geheid komen als het je overkomt insahallah.. je zegt het zelf... Geduld is een schone zaak ;)

hayat17
17-05-2004, 21:32
minora Je Hebt Gelijk Het Is Gewoon een Kwestie Van Afwachten Maare Hoe zit het Bij Jou In de Liefde schat

minora
17-05-2004, 21:33

Origineel gepost door marjam123 weet je wat raar is... niet wat jij zegt... maar de liefde zelf... het overvalt je... je weet niet wanneer het komt... misschien net wanneer je het totaal niet verwacht... of voor iemand van wie je het totaal niet verwacht... el mektab... en niemand die weet hoe, wat, waar, wie en wanneer... alleen allah swt... dus we gaan ervan uit dat het allemaal goed komt inshallah... xxx *zucht* :D

Pagina's : [1] 2