Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : nederlanders jullie zijn gewaarschud......

Pagina's : [1] 2

LZN
17-05-2004, 21:09

Slang houdt Rotterdamse buurt in greep Uitgegeven: 17 mei 2004 15:47 Laatst gewijzigd: 17 mei 2004 16:42 ROTTERDAM - Een slang houdt de bewoners van de Katendrechtselaan in Rotterdam in de greep. Een 41-jarige man zag de een meter lange Gartnerslang zondagavond door zijn huis kruipen en in een gat van een muur verdwijnen. Hij alarmeerde politie en brandweer. Een slangenexpert van de dierenambulance heeft het beest nog niet gevonden. Volgens Homme R. Bitter, reptielen expert bij de dierenambulance in Almere, hoeven de bewoners van de Katendrechtselaan nergens bang voor te zijn. “Gartnerslangen, oftewel Kousenbandslang, zijn niet giftig en volledig ongevaarlijk, tenminste als je geen kleine vis bent. Die eten ze namelijk. Maar mensen zullen ze zeer zelden aanvallen”. "Een beet kan in het ergste geval een infectie veroorzaken, als ze überhaupt door de huid heenkomen." Bewoners van twee huizen zijn uit voorzorg toch geëvacueerd. marokkanen wees niet bang hij is niet gevaarlijk ,.

Saida85
18-05-2004, 17:40
haahahahahahahhaahhaha...wat lief van je dat je de Nl-ers toch nog waarschuwd :D

Peej
18-05-2004, 17:42
Origineel gepost door saidoo7 Slang houdt Rotterdamse buurt in greep Uitgegeven: 17 mei 2004 15:47 Laatst gewijzigd: 17 mei 2004 16:42 ROTTERDAM - Een slang houdt de bewoners van de Katendrechtselaan in Rotterdam in de greep. Een 41-jarige man zag de een meter lange Gartnerslang zondagavond door zijn huis kruipen en in een gat van een muur verdwijnen. Hij alarmeerde politie en brandweer. Een slangenexpert van de dierenambulance heeft het beest nog niet gevonden. Volgens Homme R. Bitter, reptielen expert bij de dierenambulance in Almere, hoeven de bewoners van de Katendrechtselaan nergens bang voor te zijn. “Gartnerslangen, oftewel Kousenbandslang, zijn niet giftig en volledig ongevaarlijk, tenminste als je geen kleine vis bent. Die eten ze namelijk. Maar mensen zullen ze zeer zelden aanvallen”. "Een beet kan in het ergste geval een infectie veroorzaken, als ze überhaupt door de huid heenkomen." Bewoners van twee huizen zijn uit voorzorg toch geëvacueerd. marokkanen wees niet bang hij is niet gevaarlijk , Zeker een slang met smaak dan, die lust geen Marokkanen. ;)

NAdiAtje123
18-05-2004, 17:43
ik denk dat said eigenlijk best lief kan zijn :D

NAdiAtje123
18-05-2004, 17:43

behalve als peej reageerd

Rayna
18-05-2004, 17:45
Origineel gepost door Peej Zeker een slang met smaak dan, die lust geen Marokkanen. ;) Of hij vind het zonde om marokkanen wat aan te doen...Wat mooi is moet mooi blijven:)

Schatje75
18-05-2004, 18:25
Gadver, komt hij straks door je wc pot naar boven.

Peej
18-05-2004, 19:56
Origineel gepost door saidoo7 je heb helemaal gelijk ,ik heb hekel aan die man en natuurlijk saartje20 . Ach ja, je moet maar ergens een hekel aan hebben hè. En dan kun je maar beter een hekel aan mij hebben want mij kan het geen ene donder schelen wat jij van me denkt. Mij maak je niet gek. Alsof ik jou infantiele reacties serieus zou nemen. Ik zou zeggen, haat maar lekker verder. Mij doet het niets.

minous21
18-05-2004, 20:02
Origineel gepost door Peej Zeker een slang met smaak dan, die lust geen Marokkanen. ;) :eek: :rolleyes: maar omdat jij het ZegT ....:hihi:

Peej
18-05-2004, 20:05
Kijk, tenminste iemand die de smiley met de knipoog ziet.

DonAgewan
18-05-2004, 20:06
Origineel gepost door Schatje75 Gadver, komt hij straks door je wc pot naar boven. Hij lust visjes en geen poesjes. :D oeps Of zoites :D

minous21
18-05-2004, 20:20
Origineel gepost door DonAgewan Hij lust visjes en geen poesjes. :D oeps Of zoites :D :eek: Jij moet "ons" het "goede voorbeeld" geven...... :stout:

nour_el_imen_
18-05-2004, 20:35
giftig of niet... slangen blijven eng............

Ole_Guapa
18-05-2004, 22:47
Bedankt, een gewaarschuwd mens telt voor twee. En samen sta je sterk. Olé Guapa en Olé Guapa

gaviel
18-05-2004, 23:33

:schreeuw: Is het alweer raak in rotterdam. Hoeveel mensen bezitten daar slangen???? Ben een reuze dierenvriend maar slangen mna nee daar houd de vriendschap op brrrr. Zal mijn tarantella er maar op af afsturen. Of zijn er nog mungo's te koop die eten namenlijk slangen. :confused: Allemaal een vissekom in een vangkist in het toilet. Slaap zacht mensehhh.

Pagina's : [1] 2