Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Je hebt 100.000 euro

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

soennie
01-08-2009, 18:24

en je wil investeren in vastgoed in Marokko. Waar zouden jullie in investeren en in welke stad? Zouden jullie in Tanger investeren of net daarbuiten? Zouden jullie in Tetouan investeren? Zouden jullie nu investeren of nog ff wachten, aangezien de prijzen nu beginnen te dalen? Zouden jullie in grond investeren of in een woning of appartement? Zou graag jullie mening willen. Alvast bedankt. Soennie

brownie74
01-08-2009, 18:35
en je wil investeren in vastgoed in Marokko. Waar zouden jullie in investeren en in welke stad? Zouden jullie in Tanger investeren of net daarbuiten? Zouden jullie in Tetouan investeren? Zouden jullie nu investeren of nog ff wachten, aangezien de prijzen nu beginnen te dalen? Zouden jullie in grond investeren of in een woning of appartement? Zou graag jullie mening willen. Alvast bedankt. Soennie Wil je het investeren om er later geld uit te halen of wil je er effectief ook van genieten door er te verblijven? Eerlijk gezegd denk ik dat je geen appartement moet kopen als investering in Tanger. er is daar teveel gebouwd. bouwgrond is nog altijd de beste investering.

soennie
01-08-2009, 18:46
Wil je het investeren om er later geld uit te halen of wil je er effectief ook van genieten door er te verblijven? Eerlijk gezegd denk ik dat je geen appartement moet kopen als investering in Tanger. er is daar teveel gebouwd. bouwgrond is nog altijd de beste investering. Verblijven niet echt, aangezien als ik naar Marokko ga ik bij mijn ouders wil zijn of bij andere familie. Dus het is meer investeren om er later geld uit te halen.

brownie74
01-08-2009, 18:53
Verblijven niet echt, aangezien als ik naar Marokko ga ik bij mijn ouders wil zijn of bij andere familie. Dus het is meer investeren om er later geld uit te halen. Ik zou opteren voor bouwgrond! Geloof me wij hebben een huis,appartement en een boerderij met landbouwgrond. het huis en appartement is veel werk omdat je elk jaar geld erin moet pompen voor een buur die zijn kraan vergeten te sluiten is en je daardoor de boel moet herschilderen, ramen verven doordat het zeezout het hout aanvreet, corrupte concierge die je garage onderverhuurt,dariba betalen,electriciteit en waterfactuur,inbraakgevaar,.....etc een stuk grond kan alleen maar in waarde stijgen en je hoeft het alleen maar te omheinen en je papieren goed bij te houden.

soennie
01-08-2009, 18:55

Ik zou opteren voor bouwgrond! Geloof me wij hebben een huis,appartement en een boerderij met landbouwgrond. het huis en appartement is veel werk omdat je elk jaar geld erin moet pompen voor een buur die zijn kraan vergeten te sluiten is en je daardoor de boel moet herschilderen, ramen verven doordat het zeezout het hout aanvreet, corrupte concierge die je garage onderverhuurt,dariba betalen,electriciteit en waterfactuur,inbraakgevaar,.....etc een stuk grond kan alleen maar in waarde stijgen en je hoeft het alleen maar te omheinen en je papieren goed bij te houden. Masha'Allah dat heb je goed gedaan zo veel vastgoed. Maar zou jij in Tanger bouwgrond kopen of net daar buiten? Of zou je kiezen voor Tetouan??

thitawienInou
01-08-2009, 19:01
vriend luister je koopt appartementen en je laat de bank zelf een huurder voor je zoeken, die maken dan een contract voor 6 maanden met de huurder of voor jaar, jij betaalt dan opzicht niks de bank pakt 50 euro van jou oe safi

brownie74
01-08-2009, 19:02
Masha'Allah dat heb je goed gedaan zo veel vastgoed. Maar zou jij in Tanger bouwgrond kopen of net daar buiten? Of zou je kiezen voor Tetouan?? Grond in Tanger zelf kopen is allang niet betaalbaar meer. Buiten Tanger kan je af en toe van die boerderijen vinden die je voor 80 000 of 100 000 euro kan kopen. je hebt dan een hele lap grond....informeer je wel eerst goed of er geen plannen zijn om een autoweg,station,....etc aan te leggen. Tetouan en Larache zou ik ook eens een kijkje nemen. ik heb zelf Tanger en Asilah maar mijn volgende aankoop insha'allah gaat meer in de richting van Tetouan of zelfs het zuiden van Marokko Ik ga in december insha 'allah naar Rif om daar eens te kijken. heb een riffijnse makelaar leren kennen in Tanger die me mss kan helpen om een kinderdroom te verwezelijken. ik wil een strandhuis,pied à l'eau zoals ze in het Frans zeggen

thitawienInou
01-08-2009, 19:02
Grond in Tanger zelf kopen is allang niet betaalbaar meer. Buiten Tanger kan je af en toe van die boerderijen vinden die je voor 80 000 of 100 000 euro kan kopen. je hebt dan een hele lap grond....informeer je wel eerst goed of er geen plannen zijn om een autoweg,station,....etc aan te leggen. Tetouan en Larache zou ik ook eens een kijkje nemen. ik heb zelf Tanger en Asilah maar mijn volgende aankoop insha'allah gaat meer in de richting van Tetouan of zelfs het zuiden van Marokko Ik ga in december insha 'allah naar Rif om daar eens te kijken. heb een riffijnse makelaar leren kennen in Tanger die me mss kan helpen om een kinderdroom te verwezelijken. ik wil een strandhuis,pied à l'eau zoals ze in het Frans zeggen succes

soennie
01-08-2009, 19:09
vriend luister je koopt appartementen en je laat de bank zelf een huurder voor je zoeken, die maken dan een contract voor 6 maanden met de huurder of voor jaar, jij betaalt dan opzicht niks de bank pakt 50 euro van jou oe safi OK, thanks

soennie
01-08-2009, 19:11
Grond in Tanger zelf kopen is allang niet betaalbaar meer. Buiten Tanger kan je af en toe van die boerderijen vinden die je voor 80 000 of 100 000 euro kan kopen. je hebt dan een hele lap grond....informeer je wel eerst goed of er geen plannen zijn om een autoweg,station,....etc aan te leggen. Tetouan en Larache zou ik ook eens een kijkje nemen. ik heb zelf Tanger en Asilah maar mijn volgende aankoop insha'allah gaat meer in de richting van Tetouan of zelfs het zuiden van Marokko Ik ga in december insha 'allah naar Rif om daar eens te kijken. heb een riffijnse makelaar leren kennen in Tanger die me mss kan helpen om een kinderdroom te verwezelijken. ik wil een strandhuis,pied à l'eau zoals ze in het Frans zeggen Ja ik ben op dit moment aan het kijken naar grond in de buurt van ksar seghir. Larache is heel duur, dat is een ideale plek voor landbouwgrond aangezien ze daar veel grondwater hebben.

thitawienInou
01-08-2009, 19:26
Ja ik ben op dit moment aan het kijken naar grond in de buurt van ksar seghir. Larache is heel duur, dat is een ideale plek voor landbouwgrond aangezien ze daar veel grondwater hebben. ookal hebben ze geen plannen waar je bouwt, als ze plannen maken over een jaar , is het grond inleveren en je krijgt aankoopprijs dan kan je omheinen wat je wilt, Apprtmont is effectief

soennie
01-08-2009, 19:42
ookal hebben ze geen plannen waar je bouwt, als ze plannen maken over een jaar , is het grond inleveren en je krijgt aankoopprijs dan kan je omheinen wat je wilt, Apprtmont is effectief Het enige wat je met de appartementen hebt, is dat deze de afgelopen jaren heel erg in trek zijn geweest en daardoor heel veel is gebouwd en de prijzen zijn gestegen. Alleen gaat het vanaf nu bergafwaarts dit jaar kon je al heel goed onderhandelen op de appartementen en vanaf nu gaan ze alleen maar zakken.

thitawienInou
01-08-2009, 20:15
Het enige wat je met de appartementen hebt, is dat deze de afgelopen jaren heel erg in trek zijn geweest en daardoor heel veel is gebouwd en de prijzen zijn gestegen. Alleen gaat het vanaf nu bergafwaarts dit jaar kon je al heel goed onderhandelen op de appartementen en vanaf nu gaan ze alleen maar zakken. let maar op of ze zakken :) wie heeft je verteld dat ze zakken... ik was er bij en ze stijgen gewoon... voor de zomer bleef het stabiel nu stijgen ze.. december daalt die beetje, volgend jaar heb je duurdere appartementen

soennie
01-08-2009, 20:33
let maar op of ze zakken :) wie heeft je verteld dat ze zakken... ik was er bij en ze stijgen gewoon... voor de zomer bleef het stabiel nu stijgen ze.. december daalt die beetje, volgend jaar heb je duurdere appartementen Nee, dit jaar is alles aan het zakken, ik heb heel veel familie in Tanger. De marokkanen uit spanje en de spanjaarden zelf zijn massaal al hun bezittingen aan het verkopen. Daarnaast is Marokko heel erg streng tov de hasjhandel en hebben ze heel veel hasjvelden in de rif verbrand en heel veel dealers opgepakt. Waardoor veel mensen in de problemen zijn gekomen en hun vastgoed beginnen te verkopen. Daarnaast verwacht iedereen dat de prijzen gaan dalen en beginnen mensen hun vastgoed te verkopen, omdat ze nu nog goede winst kunnen maken, aangezien ze verwachten dat alles daalt. Dit is de info die ik van mijn oom heb die in Tanger woont.

thitawienInou
01-08-2009, 21:08

Nee, dit jaar is alles aan het zakken, ik heb heel veel familie in Tanger. De marokkanen uit spanje en de spanjaarden zelf zijn massaal al hun bezittingen aan het verkopen. Daarnaast is Marokko heel erg streng tov de hasjhandel en hebben ze heel veel hasjvelden in de rif verbrand en heel veel dealers opgepakt. Waardoor veel mensen in de problemen zijn gekomen en hun vastgoed beginnen te verkopen. Daarnaast verwacht iedereen dat de prijzen gaan dalen en beginnen mensen hun vastgoed te verkopen, omdat ze nu nog goede winst kunnen maken, aangezien ze verwachten dat alles daalt. Dit is de info die ik van mijn oom heb die in Tanger woont. bekijk het zo, als ze dalen dan heb je tog een leuk huisje... dubai investeert trouwens in marokko, samen met amerika en meerdere landen, dalen ALS die daalt zal tijdelijk zijn

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7