Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor Allen die zich beter voelen dan de rest

Pagina's : [1] 2

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:05

Ik weet dat jullie het heel goed weten, maar Zina (relaties) is 1 van de grootste zondes in de Islam. De straf wat er op staat is zo hoog dat je het liefst hard weg zou willen rennen. Maar allen weten we dat dat niet kan hé als je dood bent. :) Zelfs een hand geven aan de verkeerde persoon is niet goed:) Zo ook het niet bedekt het huis verlaten, niemand zegt dat je in een burqa moet lopen, maar wel enigzins bedekt dat je geen shakende ass ziet of een boezem van hier naar Noord Afrika. Je kan netjes naar buiten gaan en tegelijkertijd er prachtig uitzien. Waarom zo te koop lopen met wat je hebt. De enige die jou enigzins mag zien is je man:) en vertel me niet dat al jullie Diesel meiden getrouwd zijn. Wat doe je hier aan? Je weet dondersgoed dat je fout bezig bent, en het dan nog doen is nog een grotere zonde. Je kan mijn woorden negeren maar diep in je krijg je toch wel een signaal van hé, dit is eigenlijk niet goed. Meestal negeren mensen die gevoel en zeggen: "ja god vergeeft het me wel" Niet echt goed hé Waar doen jullie het voor? Voor wie vraag ik mij altijd af. WIl je zo graag met een weld de zanka gezien worden? Wil je er ook bijhoren en daarom een vriend nemen. Als hij een echte man was, dan kwam hij naar je vader. Gezien hij dat niet doet, dan weet je dat hij even een testdrive op je aan het uitvoeren is. Iedereen kan met kreten komen als, ja ik weet het een relatie mag niet in welke vorm dan ook. Toch doet men het:) Een beetje dubbel hé, vindt je ook niet.

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:09
Wat ik er ook bij wilde vermelden is, waarom denken de Marokkaanse mannen aka wled de znakie dat zij alles mogen doen. ALlah swt maakt geen onderscheid:) Leuk hé. Als je dood bent, dan vraag ik me echt af wat jullie gaan zeggen: "Jaa ik ben een man dus mag het wel". We weten waar je dan gaat eindigen:) Dan ga je denken, jeetje toen ik de ene keer mijn hand te dicht bij het vuur had gelegd, toch wel erg meeviel gezien je dan lekker aan het koken bent:) Worden jullie daar nooit bang van? Wetend dat jullie zo verkeerd bezig zijn en het toch negeren. Sommige zeggen tegen mij:"als ik het ga doen, dan doe ik het ook goed". Dus de Islam moet wachten totdat jij als man zijnde klaar bent met flikflooien? Zo werkt het niet.:)

Caram
17-05-2004, 20:10
OK je noemt een beetje te veel dingen in een keer op. Maar I got your point. Relaties zijn haram. OK, mee eens. Maar moet je luisteren.. ik kan toch niet zomaar een meisje om d'r hand gaan vragen als ik niet eens weet of zij wel met mij wil trouwen? Dat moet ik toch met haar bespreken enzo.. En tja... elkaar een beetje leren kennen is toch ook weer niet ZOO erg? Zolang je niet zoent e.d. is het toch geen relatie??

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:15
Origineel gepost door Caram OK je noemt een beetje te veel dingen in een keer op. Maar I got your point. Relaties zijn haram. OK, mee eens. Maar moet je luisteren.. ik kan toch niet zomaar een meisje om d'r hand gaan vragen als ik niet eens weet of zij wel met mij wil trouwen? Dat moet ik toch met haar bespreken enzo.. En tja... elkaar een beetje leren kennen is toch ook weer niet ZOO erg? Zolang je niet zoent e.d. is het toch geen relatie?? Alleen al naar haar kijken is een zonde:) Ik snap je punt Caram, waarom zegt men altijd dat je op god moet vertrouwen. Verloven, dan weet je meer van elkaar af:) Zoals ik zei: "Een relatie in welke vorm dan ook is één van de GROOTSTE zondes"

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:16

Het leuke van het forum is, men leest het maar durft bijna nooit te reageren. Ze weten dat ze fout bezig zijn, maar denken zolang ik er niet al teveel aandacht aan besteed dan vergeet ik het wel. Men trekt de volgende dag gewoon hun strakke broeken aan zonder iets bedekt eroverheen, denkend ik wil aandacht:)

Caram
17-05-2004, 20:17
Origineel gepost door JudgmentDaY Alleen al naar haar kijken is een zonde:) Ik snap je punt Caram, waarom zegt men altijd dat je op god moet vertrouwen. Verloven, dan weet je meer van elkaar af:) Zoals ik zei: "Een relatie in welke vorm dan ook is één van de GROOTSTE zondes" Ja dan kan ik wel met iedereen gaan verloven om diegene beter te gaan leren kennen :hihi:

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:19
Origineel gepost door Caram Ja dan kan ik wel met iedereen gaan verloven om diegene beter te gaan leren kennen :hihi: Zou je ook lachen als je een one way ticket naar Hell kreeg:)? Dus jij bent bereid een relatie aan te gaan, misschien heb je die nu wel, wetend dat je zo fout bezig bent:)

Caram
17-05-2004, 20:23
Origineel gepost door JudgmentDaY Zou je ook lachen als je een one way ticket naar Hell kreeg:)? Dus jij bent bereid een relatie aan te gaan, misschien heb je die nu wel, wetend dat je zo fout bezig bent:) ik ben niet bereid een relatie aan te gaan nee. het hangt er gewoon vanaf wat je relatie noemt.. ik ga niet verder dan 'proberen iets op te bouwen met als doel het huwelijk' maarja zoals je zei 'zelfs een vrouw aankijken is haram' :moe:

Chaimaa
17-05-2004, 20:25
Judgmentday ik wil je er even op attenderen dat je al de heletijd dezelfde smiley in je berichten gebruikt. :hihi: :) = scheinheilig gebruik :o :zwaai:

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:26
Origineel gepost door Caram ik ben niet bereid een relatie aan te gaan nee. het hangt er gewoon vanaf wat je relatie noemt.. ik ga niet verder dan 'proberen iets op te bouwen met als doel het huwelijk' maarja zoals je zei 'zelfs een vrouw aankijken is haram' :moe: Het mag gewoon niet simpel, wat voor relatie dan ook:) Leuk hé, om zo even met dingen geconfronteerd te worden. Mensen worden gelijk defensief:)

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:27
Origineel gepost door Chaimaa Judgmentday ik wil je er even op attenderen dat je al de heletijd dezelfde smiley in je berichten gebruikt. :hihi: :) = scheinheilig gebruik :o :zwaai: Het is een smilie, je zoekt er teveel achter:)

Caram
17-05-2004, 20:31
Origineel gepost door JudgmentDaY Het mag gewoon niet simpel, wat voor relatie dan ook:) Leuk hé, om zo even met dingen geconfronteerd te worden. Mensen worden gelijk defensief:) je vertelt me echt niks nieuws hoor... ik weet precies wat wel en wat niet mag..

JudgmentDaY
17-05-2004, 20:36
Origineel gepost door Caram je vertelt me echt niks nieuws hoor... ik weet precies wat wel en wat niet mag.. ik ben niet bereid een relatie aan te gaan nee. het hangt er gewoon vanaf wat je relatie noemt.. ik ga niet verder dan 'proberen iets op te bouwen met als doel het huwelijk' Jouw woorden:) Het lijkt alsof je een open deur ergens zoekt als het gaat om een relatie aangaan. Vandaar dat je zegt,"het hangt ervan af wat voor 1 etc" Handel jij ernaar?

Chaimaa
17-05-2004, 20:43
Origineel gepost door JudgmentDaY Het is een smilie, je zoekt er teveel achter:) never mind :p

Caram
17-05-2004, 20:45

Origineel gepost door JudgmentDaY Jouw woorden:) Het lijkt alsof je een open deur ergens zoekt als het gaat om een relatie aangaan. Vandaar dat je zegt,"het hangt ervan af wat voor 1 etc" Handel jij ernaar? is 'toekomstplannen maken met een meisje' een relatie? zoja, dan doe ik aan relaties denk ik :confused: :)

Pagina's : [1] 2