Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : wat doe je als.........

litle_girl14
17-05-2004, 19:51

:Iluvu: wat doe je als een jonge al langer dan een jaar gek op je is en jij weet et nu eenpaar maande enjij vind hem ook wel leuk maar je wilt geen relatie en hij heeft ondertusse welnederlandse vriendinnen :( ik wil gewoon geen raltie maar ik word wel helemaalgek van zijn nichtjes enzo hun vinde dak naar em toe moe gaan aar is dat juist niet zijn taak???? :confused: maja waliekoem salaam :zwaai:

OujDa_LaDy
17-05-2004, 19:54
Hmmm Moeilijke Situatie Ik Denk Dat Je Beter Afstand Kan Nemen Hij Is Toch Bezet ...Of Niet :o

litle_girl14
17-05-2004, 19:55
dat is et em nou juist dat zegt zijn zusje om mij jaloers te make maar of et waar is allah ahlam

Lady_moi
17-05-2004, 19:56
Dan komt hij gewoon u hand vragen klaar :) Of mekaar leren kennen met als doel het huwelijk da kan ook (Normaal met mahram)

kamillia83
17-05-2004, 19:57

Zolang hij de stap niet neemt zou ik helemaal niks doen. Je geeft zelf aan dat hij nederlandse vriendinnen tussendoor heeft, ik neem dan aan dat zijn gevoelens jegens jou dan niet zo sterk zijn. Ik weet niet hoe oud je bent, maar als jij geen relatie wilt en hij daadwerkelijk serieus is, dan zouden zijn nichten misschien moeten voorstellen aan hem dat hij om je hand moet komen vragen. Of op z'n minst misschien een keertje in het bijzijn van zijn nichten wat te gaan drinken. Succes ermee.

litle_girl14
17-05-2004, 20:20
thnx allemaal!!! waliekoem salaam

_SiMa_FoR_LiFe_
17-05-2004, 22:10
Good luck Girl!!!!!! Maar als hij jou echt leuk vond......dan had hij al een MOVE gemaakt bij jou toch??????

Yasminaaatje
18-05-2004, 18:30
ik zou hem laten gaan..dan heeft hy niet op je gewacht dat is pas echte liefde als iemand op je wacht niks kan het tegen houden..zou hem gewoon laten gaan tenzij je echt heel wat voor hem voelt;)than is it up to you;)