Bekijk originele versie : Heelpp..klikkk aub orginele cadeau's..
Miissy__
01-08-2009, 13:11
Heey..een vriendin van mij is binnenkort jarig, maar ik heb egt geeeen idee wat ik voor dr moet halen. Dus vraag ik om jullie hulp, Alle ideeen en tips voor een orgineel cadeau zijn vn harte welkom..
En t moet egt iets leuks/orgineels zijn, miss iets dat jullie ook ooit cadeau hebben gegeven of gekregen..Heb nog maar een weekje te gaan.. dus upp & K bn jullie egt heel dankbaarr.. :kus:
Alvst tnqs..:goedzo:
SgattigMeisje
01-08-2009, 14:56
Een grote Xenos mand met verzorginsspulletjes erin. Een grote roze handdoek, en kleintje ervan rose washandje dus een setje.. Dan moet je zo een HARIG TEDDYBEERTJE kopen & een mooie horloge.. en dat horloge moet je om dat harige teddybeertje vastzette en dan die haartjes van die beertje eroverheen.. En wat lekkere snoep in die mand enzo & dan inpakke met doorzichtig cadeaupapier!!
Of je koopt een grote fotolijst & zet daar 1 grote foto van jullie samen in & zet hem in die mand in plaats van die handdoeken set..
Miissy__
01-08-2009, 20:22
Een grote Xenos mand met verzorginsspulletjes erin. Een grote roze handdoek, en kleintje ervan rose washandje dus een setje.. Dan moet je zo een HARIG TEDDYBEERTJE kopen & een mooie horloge.. en dat horloge moet je om dat harige teddybeertje vastzette en dan die haartjes van die beertje eroverheen.. En wat lekkere snoep in die mand enzo & dan inpakke met doorzichtig cadeaupapier!!
Of je koopt een grote fotolijst & zet daar 1 grote foto van jullie samen in & zet hem in die mand in plaats van die handdoeken set..
Jhaa hartstikkee bedankt lijkt me wel leukk..maar k wilde graag iets orgineels..? maar hartstikke bedankt:kus:
UpppUpp
SgattigMeisje
01-08-2009, 20:25
Een tripje samen in een luchtballon.. Iets in de 165 euro!
Miissy__
02-08-2009, 19:47
Ahahah upp dannn
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.