Bekijk originele versie : marokkaanse meisje en vrijheid gaat niet samen
tonymontana
17-05-2004, 18:45
ik bedoel kijk om je heen overall mfales meiden h0er daar h0er hier wij marokkaanse jongens moeten gaan op treden tegen hen :) we nemen allemaal een zweep waar we hen mee zullen gaan straffen als we er 1 spotten die fout bezig is :) splash een zweepslag op je rug :o zal hen goed doen :)
ja toch het is nou een maal zo marokkaanse meiden en vrijheid gaat niet samen :jammer:
nouredinne_el
17-05-2004, 18:47
hier is lang over nagedacht
tonymontana
17-05-2004, 18:49
het is maar wat je denken noemt he naam genoot ;)
zinagirl
hahaha kan maar wie zegt dat ze hoeren zijn ken je ze allemaal.
mocro_souhaila
Ik heb veel vrijheid, maar zit elke dag thuis...ga alleen weg als eht moet, ik zwerf niet graag buiten..
de meisjes zijn er wel, maar die zitten allemaal thuis, dus je ziet ze niet;):D
zinagirl
17-05-2004, 18:50
weet je somige mensen hebbben gewoon een vooroordeel terwijl je die gene niet eens kent.
Saartje20
17-05-2004, 18:51
Zweep hier zweep daar, nog zo eentje met SM en bondage fantasietjes. Je draagt waarschijnlijk een latex broekje he "Montana"? :hihi:
mocro_souhaila
17-05-2004, 18:51
Origineel gepost door zinagirl
weet je somige mensen hebbben gewoon een vooroordeel terwijl je die gene niet eens kent.
Precies, er zijn genoeg meisjes die veel vrijheid hebben, maar er geen misbruik van maken...
Ik zit Liever Thuis Dan Dat Ik Buiten rond Hang Als een Zwerver
alhoceimagirl18
17-05-2004, 20:31
he ik zit ook liever thuis dan dat ik buiten ben, en toch heb ik vrijheid maar ik weet donders goed wat wel en wat niet mag!!!!!
je moet gewoon niet zo oordelen en ze hoeren noemen!!!
ik weet niet waar jij opgegroeid bent maar bij mij in de omgeving zie ik geen marokaanse hoeren of sletten!!!!!
l moehim
wat denk je wel niet, mogen jullie jongens wel de **** uithangen????
kijk eerst naar jullie jongens!!! en als jullie perfect zijn dan mogen jullie nog naar de meiden gaan kijken, alleen als je met haar de toekomst wilt doorbrengen en anders hou je smoel!!!!!!!!
JudgmentDaY
17-05-2004, 20:40
Origineel gepost door tonymontana
ik bedoel kijk om je heen overall mfales meiden h0er daar h0er hier wij marokkaanse jongens moeten gaan op treden tegen hen :) we nemen allemaal een zweep waar we hen mee zullen gaan straffen als we er 1 spotten die fout bezig is :) splash een zweepslag op je rug :o zal hen goed doen :)
ja toch het is nou een maal zo marokkaanse meiden en vrijheid gaat niet samen :jammer:
En nu? k snap de clou niet :moe:
ps: Wederzijds he:) Vergeet dat nooit in je cheating leven.
MrLikkertje
17-05-2004, 20:57
hua?! you kiddin me or what... these girls nowadays are just like cockroaches, they dont fly straight, u got that?! so what makes that them then? good??! noh ! they are not good, they need a bad guy like me, who has his guts to be whatever he wants to be.. so he can stick his fuc_king dick in their pussy and see if it fits.
Me?? i dont have problems, cuz i always tell the truth, even when i lie. so bitches... say good night to the bad guy.. you'd better make way, cuz there is a bad guy comin through!
JudgmentDaY
17-05-2004, 20:58
Origineel gepost door MrLikkertje
hua?! you kiddin me or what... these girls nowadays are just like cockroaches, they dont fly straight, u got that?! so what makes that them then? good??! noh ! they are not good, they need a bad guy like me, who has his guts to be whatever he wants to be.. so he can stick his fuc_king dick in their pussy and see if it fits.
Me?? i dont have problems, cuz i always tell the truth, even when i lie. so bitches... say good night to the bad guy.. you'd better make way, cuz there is a bad guy comin through!
Cheap Ass wannebe rapper :moe:
MrLikkertje
17-05-2004, 21:03
Origineel gepost door JudgmentDaY
Cheap Ass wannebe rapper :moe:
you got shit in ur eyes... what makes you think this bad guy is a rapper?? i am a reaper/wacker/raper... what ever you want... but NO rapper, u got that?? so watch your ass!
JudgmentDaY
17-05-2004, 21:06
Origineel gepost door MrLikkertje
you got shit in ur eyes... what makes you think this bad guy is a rapper?? i am a reaper/wacker/raper... what ever you want... but NO rapper, u got that?? so watch your ass!
Je bent een Mkoewed die aan La La praatjes doet :moe: Go Seek help for thy is in deniel :)
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.