Bekijk originele versie : Bijkomen....
toutou20
31-07-2009, 16:24
Ik wil bijkomen maar eet als de gek en kom maar niet aan, ik drink daarnaast ook fenegriek pillen en periactine, ik heb wel eetkiks enzo en eet er ook op los, maar walo.
je hebt het of je hebt het niet:moe:
nariman83
31-07-2009, 18:58
ik zou geen periactin meer nemen als ik jou was heb ik ook een tijd gedaan toen ik ermee kapte viel gelijk weer af. ik ben zelf ook opzoek naar tips ik eet weinig maar veel keren per dag dus krijg snel genoeg en snel weer honger. ja ik hoop dat er iemand ons kan helpen.
leilabeauty
31-07-2009, 19:31
Ik wil bijkomen maar eet als de gek en kom maar niet aan, ik drink daarnaast ook fenegriek pillen en periactine, ik heb wel eetkiks enzo en eet er ook op los, maar walo.
je hebt het of je hebt het niet:moe:
je bedoeld aankomen meid, hoe zwaar ben je dan en wat is je lengte?
als ik vragen mag
Plaats eens een eetschema van wat je op een dag eet misschien dat we je kunnen helpen.
toutou20
02-08-2009, 13:03
ik zou geen periactin meer nemen als ik jou was heb ik ook een tijd gedaan toen ik ermee kapte viel gelijk weer af. ik ben zelf ook opzoek naar tips ik eet weinig maar veel keren per dag dus krijg snel genoeg en snel weer honger. ja ik hoop dat er iemand ons kan helpen.
dat klopt als ik stop met periactine dan word ik were normaal maar dan heb ik wahad paar dagen dat ik me dan hellemaal niet meer goed voel en dat ik op kijk van eten:moe:
toutou20
02-08-2009, 13:05
Plaats eens een eetschema van wat je op een dag eet misschien dat we je kunnen helpen.
smorgens rond 10 uur glas thee met brood en smeerkaas en kaas
dan tussendoor koek drop snoep maakt niet uit wat
rond 2 a 3 uur bord vol met friet en vlees maakt niet uit wat en dan weer tussendoor fruit of snoep of wat dan ook
in de avond eten we gezamelijk meestal vlees of marmita friet salade en dat weer daarna danone koek choco
ik eet gewoon door de helle dag al is het maar snoep:jammer:
toutou20
02-08-2009, 13:06
je bedoeld aankomen meid, hoe zwaar ben je dan en wat is je lengte?
als ik vragen mag
ik weeg 64 en ben 182 cm lang:kwaad:
watmijdwarsligt
02-08-2009, 17:04
ik heb van alles geprobeerd en wil 7 kilo aankomen, maar het wil maar niet lukken:moe:
toutou20
02-08-2009, 18:04
ik heb van alles geprobeerd en wil 7 kilo aankomen, maar het wil maar niet lukken:moe:
hoelang ben jij ik wil ook 6 a 7 kilo aankomen:moe:
smorgens rond 10 uur glas thee met brood en smeerkaas en kaas
dan tussendoor koek drop snoep maakt niet uit wat
rond 2 a 3 uur bord vol met friet en vlees maakt niet uit wat en dan weer tussendoor fruit of snoep of wat dan ook
in de avond eten we gezamelijk meestal vlees of marmita friet salade en dat weer daarna danone koek choco
ik eet gewoon door de helle dag al is het maar snoep:jammer:
Dat is het hem juist je hebt totaal geen structuur meid. Aankomen betekend niet alleen de hele dag door eten.
Begin de dag met een stevig ontbijt neem 3 sneetjes brood met beleg+boter en een glas zuivel ( melk, yoghurtdrink, chocolademelk )
Tussendoor kan je iets van een gevulde koek/reep chocola whatever nemen iets dat je lekekr vind+een stuk fruit
Tijdens de lunch 4 sneetjes brood met beleg+boter en iets van zuivel dat kan een danone zijn of schaaltje yoghurt wat jij lekker vind
Tussendoor neem je weer wat je lekker vind
Ín de avond eet je gewoon mee met de rest maar dan echt een flink bord na je avondmaal nog een lekker toetje
Vervolgens neem je weer een tussendoortje en een stuk fruit
Met dit lijstje krijg je alle voedingsstoffen binnen en kom je op een gezonde manier aan.
Succes.
Taba3ousht
03-08-2009, 09:11
Ik wil ook zo graag aankomen.. alleen lukt het mij niet echt :(
helpen die fenegriekpillen?
ik kwam ook niet bij. Uiteindelijk wel gelukt door. Veel aarappel puree te eten. En banaan shake die je zelf maakt. Einde van de dag. NA het avondeten. Een kan maken en opdrinken. Gelof me je komt geheid bij
ik weeg 64 en ben 182 cm lang:kwaad:
Wayow jij bent lang tbarkellah:wow:
Taba3ousht
04-08-2009, 15:35
Niemand die iets van fenegriek afweet??
fenegriek kan in nemen, Ik heb zelf de poeder ingenomen deed dat 2 keer in de week. Kleine lepel en erachter sap innemem. Nou ik kan je zeggen dat het helpt.Kreeg eetaanvallen. Een nadeel je gaat er echt naar ruiken. Dus nergens heen gaan zonder te douchen. Je ruikt het ook aan je plas.
Maar pas op niet dagelijks innmemen
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.