Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Alcohol zuipen!!

Pagina's : [1] 2

mojojojo
17-05-2004, 14:37

Wat me is opgevallen is dat heel veel jongens alcohol drinken. Ik merk het ook in mijn vriendenkring. Als ik erbij ben hebben ze nog wel het fatsoen om niet te drinken, maar ik weet gewoon dat ze behoorlijk zuipen. Ook zie ik vaak Marokkaanse jongens op terrasjes een biertje drinken zonder schaamte! Denken ze niet aan Allah? Soms heb ik het idee dat ik tot een van de weinigen behoor die niet drinken. Nou hoor ik ook dat steeds meer Marokkaanse meiden alcohol drinken. Ik vraag me af of dit waar is of het alleen maar een gerucht is. Waarom de jongens drinken weet ik onderhand wel, want ik heb vaak genoeg met mijn vrienden gediscusseerd om ze van het drinken af te houden. Ik vraag me af waarom de dames drinken. Zijn er hier dames die er een antwoord op kunnen geven?

nouredinne_el
17-05-2004, 14:38
ik ken wel een aantal marokkaanse meisjes die drinken maar het is hun zaak

marjam123
17-05-2004, 14:40
en waarom drinken de jongens? en meiden zijn er genoeg die drinken hoor... allahi 7fedna en layhdina... das het enige wat ik kan zeggen! o en wat is er nou eigenlijk zo lekker aan een biertje... er zit weleens een dronkaard in de tram... het stinkt gewoon... maar goed... ze meoten het maar zelf weten.... er is een straf voor en allah swt die ziet alles dus... xxx

Jamalicious
17-05-2004, 14:40
Origineel gepost door mojojojo Wat me is opgevallen is dat heel veel jongens alcohol drinken. Ik merk het ook in mijn vriendenkring. Als ik erbij ben hebben ze nog wel het fatsoen om niet te drinken, maar ik weet gewoon dat ze behoorlijk zuipen. Ook zie ik vaak Marokkaanse jongens op terrasjes een biertje drinken zonder schaamte! Denken ze niet aan Allah? Soms heb ik het idee dat ik tot een van de weinigen behoor die niet drinken. Nou hoor ik ook dat steeds meer Marokkaanse meiden alcohol drinken. Ik vraag me af of dit waar is of het alleen maar een gerucht is. Waarom de jongens drinken weet ik onderhand wel, want ik heb vaak genoeg met mijn vrienden gediscusseerd om ze van het drinken af te houden. Ik vraag me af waarom de dames drinken. Zijn er hier dames die er een antwoord op kunnen geven? ZELFDE reden als waarom jongens drinken. DOMBO

01LaHbIbAh09
17-05-2004, 14:47

Origineel gepost door Jamalicious ZELFDE reden als waarom jongens drinken. DOMBO Hij zegt tenminste iets zinnigs, dus let op je woorden!! Over Dombo's gesproken.

mojojojo
17-05-2004, 17:58
Origineel gepost door Jamalicious ZELFDE reden als waarom jongens drinken. DOMBO Bedankt voor je goed onderbouwde mening. Ook erg dapper van je om mij DOMBO te noemen. Ben jij ook zo'n iemand die een biertje lust??? :D

smartie
17-05-2004, 18:08
Origineel gepost door mojojojo Bedankt voor je goed onderbouwde mening. Ook erg dapper van je om mij DOMBO te noemen. Ben jij ook zo'n iemand die een biertje lust??? :D Doe dan ook niet zo dom met je jongens/meisjes alcohol topic.

mojojojo
17-05-2004, 23:42
Origineel gepost door smartie Doe dan ook niet zo dom met je jongens/meisjes alcohol topic. Zozo... nog zo'n iemand die zich aangevallen voelt. En wat drink jij het liefst? Een rood wijntje of ga je voor bailey's

Miss_Honey
18-05-2004, 00:29
Waarom meteen die vijandigheid??? Die jongen stelt gewoon een vraag! Ye rare mensen...:jammer: Om terug te komen op de werkelijke topic. Van alcohol wordt je losser, spontaner en ga je dingen doen die je normaal nooit zou doen. Ik ken bijv een meisje die drinkt als ze uitgaat, zodat ze zich meer kan laten gaan, ze wordt losser en voelt zich meer op haar gemak. Ik hoor ook wel vaker dat dat de reden is dat meiden/jongens drinken. Maar sommigen drinken om zo dingen te kunnen doen die ze normaal niet zouden doen (bijv iemand versieren, met iemand zoenen, etc) en als ze erop aangesproken worden de drank de schuld kunnen geven ("Ik kan me er echt niks meer van herinneren man, was zoooooo dronken!") Maar dit betekent niet dat iedereen het om deze redenen doet, iedereen heeft er zo zijn eigen redenen voor....sommigen vinden het gewoon lekker en anderen doen het weer om het leed weg te drinken. Zo heeft ieder zijn eigen reden... Ik heb zelf ook weleens gedronken. Je weet wel...jong, naïef en vooral nieuwsgierig. Maar ik het is mijn ding niet...in de eerste plaats omdat ik het gewoon niet lekker vind, op de tweede plaats omdat ik me heel anders (verkeerd) ging gedragen (los, aanhalerig, goedkoop...je denkt gewoon nergens bij na), en in de laatste (en belangrijkste) plaats omdat Allah (swt) het afkeurt (ik ben me sinds een paar jaar echt gaan verdiepen in de Islam). Ik hoop dat ik zo je vraag een beetje heb kunnen beantwoorden... Thallah ferasek :zwaai:

Mocro4eva
18-05-2004, 01:27
Allah ou a3lem. Lah yehdihoum ou yhdina... golo amien.

Kais
18-05-2004, 01:32
Origineel gepost door mojojojo Wat me is opgevallen is dat heel veel jongens alcohol drinken. Ik merk het ook in mijn vriendenkring. Als ik erbij ben hebben ze nog wel het fatsoen om niet te drinken, maar ik weet gewoon dat ze behoorlijk zuipen. Ook zie ik vaak Marokkaanse jongens op terrasjes een biertje drinken zonder schaamte! Denken ze niet aan Allah? Soms heb ik het idee dat ik tot een van de weinigen behoor die niet drinken. Nou hoor ik ook dat steeds meer Marokkaanse meiden alcohol drinken. Ik vraag me af of dit waar is of het alleen maar een gerucht is. Waarom de jongens drinken weet ik onderhand wel, want ik heb vaak genoeg met mijn vrienden gediscusseerd om ze van het drinken af te houden. Ik vraag me af waarom de dames drinken. Zijn er hier dames die er een antwoord op kunnen geven? Ewa..........ik heb het liever zo..............dan zie je tenminste wie verkeerd bezig is. Veel beter dan de meeste die het undercover doen. Maar het is tegenwoordig wel een trend, gelukkig worden we later als individu beoordeelt.

Daarom
18-05-2004, 02:46
Drinken is NIET stoer. :o

sweetness1984
18-05-2004, 10:24
afknapper nr 1!!! een gast die drinkt gatverdamme

Pagina's : [1] 2