Bekijk originele versie : Komt dit door het weer?
Jamalicious
17-05-2004, 14:15
Een vrouwelijke collega kwam me net limonade brengen. Ik heb dr nooit interessant gevonden, maar wat ze vandaag aan had :eek:
Ik wist echt niet dat ze zulke benen had :Iluvu:
En onderweg naar mn werk keek ik ook met een hele andere manier naar de dames. Pffff kennelijk kunnen bepaalde dames je erg verrassen met dit weer.
lovely_mariam
17-05-2004, 14:17
tjah als het mooi weer is.. worden mensen ook van binnen warm he :)
Jah Dat zaL wel Het weer Zijn he
Jamalicious
17-05-2004, 14:18
Origineel gepost door lovely_mariam
tjah als het mooi weer is.. worden mensen ook van binnen warm he :)
Nou dat klopt niet helemaal denk ik. Het komt meer omdat zowel mannen en vrouwen zich luchtiger kleden. Linnenbroeken enz. en dat ziet er een stuk aantrekkelijker uit :rolleyes:
maryam87
17-05-2004, 14:20
jah whatever :rolleyes:
lovely_mariam
17-05-2004, 14:26
Origineel gepost door Jamalicious
Nou dat klopt niet helemaal denk ik. Het komt meer omdat zowel mannen en vrouwen zich luchtiger kleden. Linnenbroeken enz. en dat ziet er een stuk aantrekkelijker uit :rolleyes:
ok dat is wel zo maar ik zie ook dat de mensen om me heen alleen aan sex denken :confused:
net was ik effe in de kantine (ik ben op school nou) zat effe met paar drarries aan tafel te kletsen ze hadden het alleen maar over meisjes meisjes en nog eens meisjes de ene gaat die ff snel hozzelen een ander maakt afspraak met die voor vanavond...ik heb me echt rot gelachen :D
maar jah het komt toch ook wel een beetje door het mooi weer?
die hormonen springen!!
Jamalicious
17-05-2004, 14:31
Origineel gepost door lovely_mariam
ok dat is wel zo maar ik zie ook dat de mensen om me heen alleen aan sex denken :confused:
net was ik effe in de kantine (ik ben op school nou) zat effe met paar drarries aan tafel te kletsen ze hadden het alleen maar over meisjes meisjes en nog eens meisjes de ene gaat die ff snel hozzelen een ander maakt afspraak met die voor vanavond...ik heb me echt rot gelachen :D
maar jah het komt toch ook wel een beetje door het mooi weer?
die hormonen springen!!
Jep klopt helemaal. Tuurlijk die hormonen springen er op los maar dat wil niet zeggen dat ik sie lelijke hollandie ga pakken ofzo :giechel:
missmocrogirl
17-05-2004, 16:56
Origineel gepost door Arabella
Geef de warmte maar weer de schuld!
wuahahhahaha:hihi:
ik mag jou wel :D
ma3a salam:zwaai:
MiSsS_PaRa
17-05-2004, 18:32
hahahah
LadyBerkania
17-05-2004, 19:00
Nou een ding is standaar marokannen als het lekker weer is gaan ze tog showen met hun auto luide muziek......enne die ramen open.......met ga3ga3 a zobida....niet te geloven gwoon.......
Ik schaam me dood.........als ik dat zie.......dusss ik kijk heel snel de andere kant op alsof ik helemaal niets hoor of zie.......
soussia007
18-05-2004, 00:57
love is in the eare..............!!!!!
men zegt ook wel dat als de zon schijnt en het warmer weer wordt dat de mannen meer zin krijgen klopt die stelling nou of is het bullchit!!!!!!
en weet je wat mij ook is opgevallen, ik draag een hoofddoek en in de winter wordt ik niet aangekeken, en sinds het mooi weer werd werd ik letterlijk van alle kanten aangesproken en aankeken wallah zelf door die nederlanders geloof het of niet!!!! wallah ik meen het. komt het nou echt door het weer!!!
schudt de zon nou iedereen uit z'n winterslaap, waardoor ze nooit een wijf hebben gezien of zo.........?????????????
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.