Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kale mannen hierkomen nu!

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 13:20

wil je dat je haar groeit dan moet je heel veel vis eten. Mijn pappie heeft nu weer veel meer haar :D

Mysticalia
17-05-2004, 13:44
:lol::lol::lol: ... hmm.. is het daardoor dat ik veel haar op mn bol heb?? :huil: safi geen vis meer voor mij! :kwaad: :hihi: :belgie:

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 13:53
jouw hoofd lijkt wel op het grootste bos van marokko:hihi: voor jou zou een visloos dieet wel goed zijn :D nerrie hee:schok: :p ciao :zwaai: xxx

Mysticalia
17-05-2004, 13:55
:schok::schok::schok: :verdriet::verdriet: grasmaaier is de enige oplossing :huil::huil::huil: :zwaai:

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 14:04

:haha: wees blij man ;) elke kale man zou jaloers op je zijn:hihi: :zwaai:

Mysticalia
17-05-2004, 14:13
Origineel gepost door DaNGeRouZLy :haha: wees blij man ;) elke kale man zou jaloers op je zijn:hihi: :zwaai: :ego: iK Start gewoon een actie. :stout: -----Kale mannen.. ATTENTIE - - - - - - - - Donatie haar door MissMysticalia - - - plukjes haar :hihi: voor ieder wat wils :o :D

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 14:18
:giechel: je gaat rijk worden:stout: met jouw bos kunnen minmaal 65 mannen een nieuwe haardos krijgen:p nu even weer serieus ja :kwaad: anders lijkt het net als we grappen over kale mannen maken :o terwijl we alleen maar grappen over jouw haar maken :p ciao xxxx

Mysticalia
17-05-2004, 14:22
Origineel gepost door DaNGeRouZLy nu even weer serieus ja :kwaad: anders lijkt het net als we grappen over kale mannen maken :o terwijl we alleen maar grappen over jouw haar maken :p ciao xxxx Ja je hebt gelijk... zal maar effe serieus doen :rolleyes: ... :rolleyes: (lukt me wel aardig :hihi: ) maar klopt het echt? vis en haar? ik zie het verband niet. :confused:

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 14:33
Origineel gepost door Mysticalia Ja je hebt gelijk... zal maar effe serieus doen :rolleyes: ... :rolleyes: (lukt me wel aardig :hihi: ) maar klopt het echt? vis en haar? ik zie het verband niet. :confused: haha lukt je zeker aardig :melig: wij hadden heel veel vis gegeten de laatste weken en mijn vader had wat inhammen gekregen op zijn hoofd en plotseling waren die inhammen een beetje bedekt.ik merkte het ook aan mijn nagels die groeiden opeens heel snel. dus het werkt echt ;)