Bekijk originele versie : Kan iemand mij alsjeblieft helpen!!! VAkantie!
StijlVolleDame
30-07-2009, 02:45
Ik wil binnenkort op vakantie gaan alleen,
En ik wil goud mee terug brengen, nu vroeg ik me af of dat problemen gaat meebrengen voor me op schiphol amsterdam?
Het gaat om best wel wat goud??:rolleyes:
salaam
het beste is dat je het aandoet,en de aankoops bewijs mee te brengen,dan is het zeker geen probleem.
heb je het goud in marokko gekocht of in nederland, want als je het in marokko hebt gekocht dan moet je op schiphol invoerrechten betalen en dat kan best veel zijn denk aan 300 euro tot 800 euro.
het dit 2 keer meegemaakt bij familie.
StijlVolleDame
31-07-2009, 11:25
Nee het goud heeft mijn moeder al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren terug gekocht in marokko, maar ga zeggen dat het van hier is
Veel plezier iniedergeval ben ook pas terug en was alleen gegaan voor 3 weekjes was heerlijik.. Baal dat ik terug ben :hihi:
StijlVolleDame
02-08-2009, 18:33
Dank je wel meid..
Pfff ik kan ook niet wachten om er even lekker tussenuit te gaan.
Ik wil binnenkort op vakantie gaan alleen,
En ik wil goud mee terug brengen, nu vroeg ik me af of dat problemen gaat meebrengen voor me op schiphol amsterdam?
Het gaat om best wel wat goud??:rolleyes: Alles om doen dan is er geen probleem en goed meenemen sorry dat ik het zeg maar wie draagt er nog goud?
Alles om doen dan is er geen probleem en goed meenemen sorry dat ik het zeg maar wie draagt er nog goud?
je hebt omagoud en je modern goud.. Ik kies voor het tweede.
Je moest eens weten hvl mooie goude setjes er bestaan... Ik begin terug van goud te houden :banana:
je hebt omagoud en je modern goud.. Ik kies voor het tweede.
Je moest eens weten hvl mooie goude setjes er bestaan... Ik begin terug van goud te houden :banana:
Precies, Ik ook ben echt weg van goud je moet gewoon weten wat mooi en lelijk is.
StijlVolleDame
03-08-2009, 17:04
Inderdaad!!!
Je hebt mooi goud en je hebt lelijk goud!
nederland land vol kosten :o ze laten niets met rust
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.