Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Marokkaanse jongens niet te vertrouwen???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Lunatic
14-11-2002, 11:24

Ik weet dat het generaliserend over komt, maar ik heb totaal geen vertrouwen in het grootste gedeelte van de marokkaanse jongens, tuurlijk zitten er veel goede, ruimdenkende en intelligente jongens tussen, maar waarom zie ik ze dan nooit??? Ik vertrouw ze gewoon niet, als ik al die verhalen hoor, ga ik liever met een halfbloedje!!!

BentDagilia
14-11-2002, 11:29
Hey lunatic... ik merk dus dat je niet echt goeie ervaringen hebt met marokkaanse jongens... het is gek maar ik heb er wel goeie ervaringen mee. In mijn omgeving zijn het schatten van jongens , respecteren zoals je bent, staan altijd voor je klaar en het belangerijkste is je kunt ze vertrouwen... Ik ga alleen omdat ik ze niet kan vertrouwen niet met een halfbloedje.. het woord zeg het al van twee culturen dus ook beter te vertrouwen.. dacht het niet het heeft niet te maken met dat ze Marokkaan zijn het heeft gewoon te maken met hoe ze zijn dus ook een halfbloedje kunnen niet te vertrouwen zijn. het is ff zoeken ( in mijn geval niet ) Maar je zult ze ooit wel vinden.. echt de meeste zijn echt schatten van mensen maar ja moet ze wel een beetje door hebben.... Bent dagilia

Lunatic
14-11-2002, 11:36
nee hoor zo bedoel ik niet ik zeg ik viel altijd al op marokkanen en halfbloedjes maar dat betekent niet dat ik op ze val omdat ze beter te vertrouwen zijn en het is niet dat ik slechte ervaringen heb met ze maar ik heb gewoon een slecht beeld van hun klaar en halfbloedjes bedoel ik niet mee half marokkaans!!

ghali
14-11-2002, 11:39
Origineel gepost door Bent Dagilia Hey lunatic... ik merk dus dat je niet echt goeie ervaringen hebt met marokkaanse jongens... het is gek maar ik heb er wel goeie ervaringen mee. In mijn omgeving zijn het schatten van jongens , respecteren zoals je bent, staan altijd voor je klaar en het belangerijkste is je kunt ze vertrouwen... Ik ga alleen omdat ik ze niet kan vertrouwen niet met een halfbloedje.. het woord zeg het al van twee culturen dus ook beter te vertrouwen.. dacht het niet het heeft niet te maken met dat ze Marokkaan zijn het heeft gewoon te maken met hoe ze zijn dus ook een halfbloedje kunnen niet te vertrouwen zijn. het is ff zoeken ( in mijn geval niet ) Maar je zult ze ooit wel vinden.. echt de meeste zijn echt schatten van mensen maar ja moet ze wel een beetje door hebben.... Bent dagilia Salam Lunatic, hier ben ik weer, ik zie dat je inderdaad heel slechte ervaringen hebt met marokkanen..de vraag moet je ook aan je zelf stellen ben ik ook goed dus kijk even in eigen boezem, kortom overal zijn er slechte en goede mensen, veel geluk, beslama, voila nu ken je een "goede" marokkaan Incha Allah :)

Lunatic
14-11-2002, 11:45

nou ik ben niet slecht als je dat denkt, ik ben serieus als het relaties betreft ik ga niet playen, dus ben absoluut niet slecht daarin, maar ik vermij over het algemeen marokkanen, omdat ze anders denken als ik, ze oordelen, roddelen en zijn bekrompen en ouderwets, dus ik voel me totaal niet thuis bij hun de meiden trouwens ook niet, ( ik bedoel niet alle, er zitten goede tussen zoals mijn vriendin

loella
14-11-2002, 11:46
Ze zijn niet te vertrouwen als ze nog vrij willen zijn en nog lekker van het leven willen genieten...dus meisjes, feesten enz... Maar dat betekent niet dat alle jongens zo zijn!!!! Er zijn er wel maar dat is dan ook One in a million!!! Maar denk niet zo negatief man :D

Lunatic
14-11-2002, 11:49
dat weet ik ook wel, maar ik zou het enorm moeilijk vinden om een relatie te beginnen met een marokkaan, maar zoals ik al eerder zei ga ik liever niet met ze om, alleen met de goede (ja ik weet het ben erg gecompliceerd!!)

Ali_Z
14-11-2002, 11:53
Origineel gepost door Lunatic dat weet ik ook wel, maar ik zou het enorm moeilijk vinden om een relatie te beginnen met een marokkaan, maar zoals ik al eerder zei ga ik liever niet met ze om, alleen met de goede (ja ik weet het ben erg gecompliceerd!!) Vertel het eens meid, misschien kan ik je helpen: Waar heb je je trauma opgelopen? Wanneer is dat gebeurd? Ali Z

Lunatic
14-11-2002, 11:55
doe eens normaal sukkel kijk zulke mensen bedoel ik!!!

Ali_Z
14-11-2002, 12:05
Origineel gepost door Lunatic doe eens normaal sukkel kijk zulke mensen bedoel ik!!! Dankjewel voor je reactie: Probeer s even bij de Immigratie en Naturalisatie Dienst of ze je kunnen omtoveren tot een andere (oorsprongs) nationaliteit. Ik denk dat ze je reden daarvoor zeer op prijs zullen stellen.

Lunatic
14-11-2002, 12:08
nee hoor begrijp me niet verkeerd, wat je wel doet (je trekt de verkeerde conclusie) ik ben trots op mijn achtergrond en mijn geloof maar ik mag veel van mijn landgenoten niet er zitten veel goede tussen maar die zie ik niet maar ik denk vast dat ji daar niet bij hoort bye bye

Ali_Z
14-11-2002, 12:15
Origineel gepost door Lunatic nee hoor begrijp me niet verkeerd, wat je wel doet (je trekt de verkeerde conclusie) ik ben trots op mijn achtergrond en mijn geloof maar ik mag veel van mijn landgenoten niet er zitten veel goede tussen maar die zie ik niet maar ik denk vast dat ji daar niet bij hoort bye bye Knap van je dat je dat zo uit 4 zinnetjes van mij kan aflezen. Alleen jammer dat je op deze mooie dag in deze mooie maand ramadan iemand een stempeltje met Slecht erop geeft. Maar in ieder geval succes met het zoeken naar je halfbloed prinsesje op een halfbloed paardje. Ali Z

Lunatic
14-11-2002, 12:17
ik kan precies lezen hoe je bent inderdaad en als je problemen hebt met mijn mening ga dan maar janken zou ik zeggen, want ik ga het niet veranderen voor jou bye bye!!

Ali_Z
14-11-2002, 12:20
Origineel gepost door Lunatic ik kan precies lezen hoe je bent inderdaad en als je problemen hebt met mijn mening ga dan maar janken zou ik zeggen, want ik ga het niet veranderen voor jou bye bye!! Ik verwijs je door naar mn smilie in mn ondertekening.....

Lunatic
14-11-2002, 12:21

nou doe dat maar lekker zelf, meskien kan niet tegen mijn mening, kom dan met duidelijke argumenten om mij te overtuigen en niet met die domme opmerkingen va je want dan antwoord ik ook op jouw niveau en daar lukt het natuurlijk niet mee he

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6