Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : bruidsjurk stof???!!!

LZN
17-05-2004, 11:35

Salaam allemaal, kan iemand me vertellen waar ik stof kan kopen waarmee ik een bruidsjurk kan laten maken, dan bedoel ik echte mooie stof en geen goedkope troep...ik wil er zelf een laten maken, omdat ik geen blote jurk wil...maar echt een bedekte insjaAllah nou ik hoop echt dat iemand me kan helpen insjaAllah Djazakalloemoegairan.

chahidaatje
17-05-2004, 12:22
He majida zodra jij het weet, laat mij het ook effe weten. Want ik ben daar ook naar opzoek. groetjes Chahida

chahidaatje
17-05-2004, 20:55
oke dan :goedzo:

Larisa
17-05-2004, 21:02
Hoi, Op de lapjesmarkt in Utrecht. Dat is een hele grote markt waar alleen maar stof wordt verkocht zijn er twee kraampjes die bruidsstoffen verkopen. Er zit echt van alles tussen van hele mooie kant tot ruwe zijde. De prijzen varieren van 50 euro per meter tot 200 euro per meter. Maar dan heb je ook wat. Ik heb hier stof gekocht voor een witte taksita en ben er zeer tevreden over. Succes Liefs Larisa

chocoladegek
18-05-2004, 10:14

He meiden, Ik heb zelf ook stof gekocht voor mijn bruidsjurk. De stof die ik heb gekocht is van hele mooie en goeie kwaliteit en toch niet duur. Ik heb 5 meter gekocht voor 80 euro ongeveer. De winkel is in Amsterdam, Jan evertsenstraat en heet Barotex. Er zijn meer vestigingen van deze winkel maar deze stof hebben ze niet in alle vestigingen. Voor mensen die niet uit Amsterdam komen, je pakt op Centraal de tram 13 en stapt uit bij de halte Jan Evertsenstraat (1 halte voor het mercatorplein) Je loopt als het ware een klein stukje terug, op het hoekje zit deze winkel. Je moet echter wel zeggen tegen de mensen die daar werken dat je stof zoekt voor een bruidsjurk want ze hebben ook dergelijke stoffen van minder goed kwaliteit. Veel succes!!!

Naouall
04-06-2004, 21:21
Salam, Ik heb mijn jurk ook laten maken. Het is een jurk die helemaal bedekt is met hoofddoek. Hij is echt mascha allah prachtig. Na 9 augustus aanstaande ga ik hem verhuren. Als je interesse hebt, mail me dan maar op Naoual_2408@hotmail.com of PM me.... MOge Allah jouw huwelijk zegenen ensha allah

missy_magrebia
04-06-2004, 22:21
Hoi meid, dit bericht komt van: Tamoedje... Ik hoop dat je er wat aan hebt! LET OP!!! Alle meiden die hun bruidsjurk willen laten maken LET OP!! ( Ik ben helemaal naar Frankrijk gereisd om de perfecte stof te kopen voor de droomjurk die ik in gedachten had. helaas gaat de bruiloft niet door en zit ik nu dus met die stof. Ik hoop hier een ander toekomstig bruidje gelukkig mee te kunnen maken. Het is echte taftzijde, perfecte stof voor een westerse bruidsjurk. De kleur is echt wit. Voor een jurk met normale sleep heb je 4,5 meter nodig. Ik heb 5,5 meter gekocht want ik vind een extra lange sleep mooi. Ben je dus op doek naar stof om zelf je bruidsjurk te maken, dan hoef je niet langer te zoeken. 5,5 meter echte taftzijde voor maar 200 Euro. Ook heb ik voor de meiden die dat willen het nummer van een hele goede coupeuse. Ik zou zelf ook mijn jurk bij haar maken. Ze is Nederlands en is hartstikke goed. Voor ongeveer 250 of 300 euro maakt ze een prachtige jurk voor je. Meiden die interesse hebben in de stof kunnen me mailen of een pm sturen. Groetjes

al_hamka
04-06-2004, 23:44
Voor de witte trouwjurk of gewoon een marokkaanse? Want voor een witte trouwjurk hebben ze mooi stof bij de stoffenwinkel bij de Albert Cuijp in Amsterdam... ik had daar bijna stof gekocht, maar toen vond ik alsnog een mooie jurk.

Najiha
09-06-2004, 13:24
Je moet naar Dappermarkt gaan in Amsterdam prachtige stoffen van Marokkanen,Pakistanen,... Daar langs de markt is er een grote winkel die allerlei soorten stoffen verkoopt er staat daar meestal een vrouw een Hindoestaanse vrouw lijkt ze mij.