Bekijk originele versie : Betekenis van mijn droom???
BentDagilia
14-11-2002, 11:12
Ik had gedroomd dat ik en mevriendin een rode jurk aanhadden weet iemand wat daarmee bedoeld wordt...
Bent dagilia :zwaai:
Dat is wel een rare droom maar de betekenis is altijd moeilijk te achterhalen daar heb je echt zo'n professionele iemand voor nodig.
In elke droom zit een betekenis, bv. dat je bang bent iemand kwijt te raken of dat je wat harder moet gaan werken aan je leven of wat dan ook.
Sommige zeggen dromen zijn bedrog maar ik denk dat iedere droom wel wat betekent maar dat we die dromen niet letterlijk moeten gaan nemen.
Nou in ieder geval ik hoop dat je erachter komt ik kan je verder niet helpen
dikke kus
BentDagilia
14-11-2002, 11:20
bedankt voor jr reactie!
MIjn moeder zei tegen me van rood is niet goed... daarom zit ik er een beetje mee :( Maar ik ga het tot de bodem uitzoeken :d
Bent dagilia
mijn dromen komen niet uit maar diegene waar ik over droom ga ik later wel mee om:hihi
jaa ik hoop dat het lukt.......
rood is de kleur van de liefde zeggen ze...
maar is ook de kleur van bloed...
maar maak je niet al te druk meid, want er is vast niks ernstigs aan de hand.
Dikke kus
BentDagilia
14-11-2002, 11:24
Weet je me vriendin had een keer gedroomd over een jonge bij mij op school dat ik met hem had.. en dat ik haar in de steek liet enzo... maar in ieder geval in haar room had ik met hem... En ja voor die droom zag ik hem bijna nooit en had nooit ene gesprek met hem.. maar ja me vriendin kwam dus met het verhaal van ik heb dit gedroomd bla bla en ze wees hem aan maar het klinkt raar maar ik moet telkens blozen als ik hem zie en het gekke is ik ben niet de enige... en dat allemaal na die droom.. dus ik geloof zwaar in dromen en denk ook dat ze bepaalde boodschappen bevatten die nuttig zijn in de toekomst...
mijn ma droomd vaak dat haar Overleden vader ( allah i rhamoe ) Sadaka wil en ja na die sadaka komt hij terug in haar droom en bedankt hij haar hartelijk... Dromen wijzen ons een beetje de weg in de toekomst...
Bent Dagilia
Lil_Saida
14-11-2002, 11:30
Origineel gepost door Bent Dagilia
Weet je me vriendin had een keer gedroomd over een jonge bij mij op school dat ik met hem had.. en dat ik haar in de steek liet enzo... maar in ieder geval in haar room had ik met hem... En ja voor die droom zag ik hem bijna nooit en had nooit ene gesprek met hem.. maar ja me vriendin kwam dus met het verhaal van ik heb dit gedroomd bla bla en ze wees hem aan maar het klinkt raar maar ik moet telkens blozen als ik hem zie en het gekke is ik ben niet de enige... en dat allemaal na die droom.. dus ik geloof zwaar in dromen en denk ook dat ze bepaalde boodschappen bevatten die nuttig zijn in de toekomst...
mijn ma droomd vaak dat haar Overleden vader ( allah i rhamoe ) Sadaka wil en ja na die sadaka komt hij terug in haar droom en bedankt hij haar hartelijk... Dromen wijzen ons een beetje de weg in de toekomst...
Bent Dagilia
Ja en sinds ik die droom aan haar heb verteld, had ze alleen maar een oog voor hem, en liet ze me altijd in de steek. Ze gaf me altijd lucht als ik haar gedag zei, noem je haar nog een vriendin...
Grapje.... Ze is er altijd voor me geweest.
Ik zie haar elke dag, tfoe en ze is nog altijd in me dromen...
Geintje.... Luv Ya bent Dagilia...
KISSSSS Lil_Saida :blauwkus:
Ja daar heb je gelijk in
daarom vind ik het altijd vervelend als ik iets naars gedroomd heb
maar heel vaak vergeet ik wat ik gedroomd heb.
iK droom weleens over overleden personen, bv. familie maar ook over mensen die totaal niks met mij te maken hebben, zoals Pim Fortuyn, echt raar want het slaat nergens op en toch droom ik over hem. beetje luguber he?? Of laatst had ik een droom dat ik ging trouwen dat zijn nou juist weer de leukere dromen.
Vroeger zij m'n moeder weleens als ik een nachtmerrie had dat ik over iets anmders moest dromen. Maar dat lukte mij niet, want je kan niet bepalen wat je droomt, meestal lijkt het wel alsof het voor je is uitgezocht.
Weet iemand wat het betekend als je altij over 1 persoon droomt maar het zijn leuke romantische dromen
Origineel gepost door menel
Weet iemand wat het betekend als je altij over 1 persoon droomt maar het zijn leuke romantische dromen
Om een uitleg te kunnen geven over een droom moet je meer daitalls vertellen over die droom.
Ik had gedroomd dat ik en mevriendin een rode jurk aanhadden weet iemand wat daarmee bedoeld wordt...
Ik heb het opgezocht, maar ik kon niets vinden over de rode kleur..
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 14:06
Ik weet niet wat het betekent maar mijn zus is er wel goed in zij heeft ook zon dromen boek enzo! ik vroeg haar laasts ook iets over me droom maar ze zij toen kijk als jij uhmmm vb over een kikker droomt dan betekent het heel iets anders voor mij dan voor jou kijk ik vind die kikker misschien en lelijk vies dier maar jij vind het misschien een heel lief beestje snap je??? maar je moet gewoon aan iemand vragen die er verstand van heeft of je zou zon dromen boek moeten kopen! :zwaai:
Ik vind die persoon leuk en hij mij misschien dat dat helpt jimpie
Origineel gepost door menel
Ik vind die persoon leuk en hij mij misschien dat dat helpt jimpie
en wie is die persoon?een bekende?
Wat zie je precies in je dromen?
Het gaat meer om wat je ziet en wat je doet?
tetouania_zina
14-11-2002, 15:25
is er geen site waar je kunt opzoeken wat dromen betekenen?
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.