Bekijk originele versie : Aan wie hebben jullie de grootste hekel??
Maakt niet mag iemand bekends zijn of iemand van het forum gooi het er maar uit :D
siham boujjou die **** ik haat haar hopelijk gaat ze snel de pijp uit zodat ik van haar af ben **** toe!!
stoeipoes
14-11-2002, 11:06
ik heb aan niemadn een hekel!!!!!!!
Waarom zou ik? Ook al maken sommige me soms wel saggi, maar ik ga me er niet druk om maken!!
Ieder is een goed persoon!!!!
Origineel gepost door stoeipoes
ik heb aan niemadn een hekel!!!!!!!
Waarom zou ik? Ook al maken sommige me soms wel saggi, maar ik ga me er niet druk om maken!!
Ieder is een goed persoon!!!!
Ja dat is zo....alleen de vraag was: Aan wie hebben jullie de grootste hekel.. dus eigelijk verwacht ik wel iemand... en niet niemand :stoer:
alhoceima
14-11-2002, 11:15
Salaam Alaikoem
Ik weet je mag geen hekel hebben aan mensen, ik heb ook aan niemand een hekel elhemdoelilah, maar......
Ik irriteer me echt mateloos aan BUSH....en al zijn volgelingen wie denken ze wel niet dat ze zijn!! die arrogante houding maar op t.v., aaaaahhhhh, oke oke dat moest er even uit hoor....(A'oedoe billahiminasjitan iraziem)
Salaam Alaikoem
Origineel gepost door alhoceima
Salaam Alaikoem
Ik weet je mag geen hekel hebben aan mensen, ik heb ook aan niemand een hekel elhemdoelilah, maar......
Ik irriteer me echt mateloos aan BUSH....en al zijn volgelingen wie denken ze wel niet dat ze zijn!! die arrogante houding maar op t.v., aaaaahhhhh, oke oke dat moest er even uit hoor....(A'oedoe billahiminasjitan iraziem)
Salaam Alaikoem
Ik heb wel een hekel aan mensen die tegen de islam zijn zoals: Tony Blair en Sharon en Bush... Ik weet dat je geen hekel aan mensen mag hebben maar sorry hoor ik wens hun wel cker het ergste toe :kwaad:
BentDagilia
14-11-2002, 11:26
Ik hou ook van jouw Kadirrr :D
Bent Dagilia
LaLa_Zohra
14-11-2002, 11:28
Grootste hekel aan Bush en Sharon, dammmmmmmmmm wat haat ik die twee.
ik heb aan niemand een hekel (af en toe dan maar das snel voor bij :D)
jah hou gewoon van iedereen :D
=emsoem=
:D Ja ja je houd van iedereen yek :D
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 13:10
Ik vind kadir egt een nerd! :nerd:
NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 13:13
Origineel gepost door Kadir
whahaha, ohhhhhhhhhh, sjieliggggggggggg, esek, whahahaha :zwaai:
Wat is zielig?????? jij??? ohw jah weet ik hahahahahahahha :giechel:
Ik irriteer me aan iemand die denkt dat ie heeeeeeeeeelllllllll intelligent is misschien dat jullie weten wie ik bedoel
SweetLady
14-11-2002, 13:34
Origineel gepost door MB_el
mijn top 6
1 jamal en( zijn holmatjes fouad en farid)
2 tazdien
3 keltoem
4 hanane
5 said
6 meknesia
tfoe op ze
:confused: Why ????????
Origineel gepost door loella
:D Ja ja je houd van iedereen yek :D
ja echt ik hou gewoon van iedereen :Iluvu:
=emsoem=
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.