Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 2 miljoen euro ...

Pagina's : [1] 2 3

lella_ouafae
17-05-2004, 10:00

Wat zouden jullie doen als je dit bedrag zou winnen??? :confused: :zwaai: xxx lella ouafae

marjam123
17-05-2004, 10:02
een auto kopen... weggeven aan de armen... me familie ermee verwennen... euhmmm ja zoiets... xxx

nora112
17-05-2004, 10:02
Naar marokko verhuizen en uitdelen aan arme mensen incha allah............................................. ......................................

n_berbergirl
17-05-2004, 10:14
Origineel gepost door lella_ouafae Wat zouden jullie doen als je dit bedrag zou winnen??? :confused: :zwaai: xxx lella ouafae ik ga de palasteinen en de andere mensen die geen geld hebben ermee helpen maar vooral Palestina Najoua

lella_ouafae
17-05-2004, 10:22

Ja mensen, ik zou ook in de eerste instantie mensen er mee helpen... anders zou ik me echt heel erg schuldig voelen dat ik zoveel geld heb en het alleen aan onzin besteed

Rabat1
17-05-2004, 10:23
Origineel gepost door lella_ouafae Wat zouden jullie doen als je dit bedrag zou winnen??? :confused: :zwaai: xxx lella ouafae als ik naar de armoede kijk in de derde wereld, en zie hoe die kinderen ginder lijden, dan weet ik wat ik ermee zou doen. Ik zou 3/4 van het geld schenken aan deze mensen die leven in vreselijke armoede. En de rest zou ik delen tussen mijn moeder en mijn grootmoeder (langs moeders kant). En dan is iedereen blij (de mensen die in armoede leven, mijn grootmoeder, mijn moeder, en vooral Allah (swt) omdat ik andere mensen heb geholpen, en ikzelf ben ook blij omdat ik andere mensen gelukkig maak en omdat ik weet dat Allah (swt) met mijn daad gelukkig is). Jullie denken misschien: 'dat meen je niet, dat is maar cliché'. Maar wollah, ik meen dit wel: ik zou er de kinderen mee helpen die niets hebben, die nog niet eens gezond drinkwater hebben om van te leven. Als je ziet hoe imens groot de kloof is tussen rijk (in het westen) en arm (in afrika, zuid amerika....) dan zou je gewoon je hart moeten laten spreken en je steentje bijdragen (voor zij die zich rijk kunnen noemen).

lella_ouafae
17-05-2004, 10:24
Origineel gepost door dhc_crew wauw een mooi huisje mooie auto mooie vrouwtje hahahahahaa die zullen allemaal in de rij staan voor moi :o iedereen ja behalve moi ... :rolleyes: :p

achie25
17-05-2004, 10:25
Origineel gepost door lella_ouafae Wat zouden jullie doen als je dit bedrag zou winnen??? :confused: :zwaai: xxx lella ouafae Verder slapen om van mijn droom te enieten :rolleyes:

lella_ouafae
17-05-2004, 10:25
Origineel gepost door Rabat1 als ik naar de armoede kijk in de derde wereld, en zie hoe die kinderen ginder lijden, dan weet ik wat ik ermee zou doen. Ik zou 3/4 van het geld schenken aan deze mensen die leven in vreselijke armoede. En de rest zou ik delen tussen mijn moeder en mijn grootmoeder (langs moeders kant). En dan is iedereen blij (de mensen die in armoede leven, mijn grootmoeder, mijn moeder, en vooral Allah (swt) omdat ik andere mensen heb geholpen, en ikzelf ben ook blij omdat ik andere mensen gelukkig maak en omdat ik weet dat Allah (swt) met mijn daad gelukkig is). Jullie denken misschien: 'dat meen je niet, dat is maar cliché'. Maar wollah, ik meen dit wel: ik zou er de kinderen mee helpen die niets hebben, die nog niet eens gezond drinkwater hebben om van te leven. Als je ziet hoe imens groot de kloof is tussen rijk (in het westen) en arm (in afrika, zuid amerika....) dan zou je gewoon je hart moeten laten spreken en je steentje bijdragen (voor zij die zich rijk kunnen noemen). Zeker geen cliche meid... ik ben het echt voor de volle 100% met je eens... ;)

marjam123
17-05-2004, 10:31
Origineel gepost door achie25 Verder slapen om van mijn droom te enieten :rolleyes: :giechel:

Rabat1
17-05-2004, 11:05
Origineel gepost door lella_ouafae Zeker geen cliche meid... ik ben het echt voor de volle 100% met je eens... ;) Thanks ;)

01LaHbIbAh09
17-05-2004, 11:08
Origineel gepost door lella_ouafae Ja mensen, ik zou ook in de eerste instantie mensen er mee helpen... anders zou ik me echt heel erg schuldig voelen dat ik zoveel geld heb en het alleen aan onzin besteed Wallah illa Zuster, Arme mensen gaan eerst voor, doe je dat niet dan hou je er alleen maar een schuldgevoel aan over. En met schuldgevoelens kom je niet ver mee als je veel geld hebt. Geld maakt niet gelukkig!! 01LaHbIbAh09

01LaHbIbAh09
17-05-2004, 11:09
Origineel gepost door achie25 Verder slapen om van mijn droom te enieten :rolleyes: :hihi:

lella_ouafae
17-05-2004, 11:10
Origineel gepost door 01LaHbIbAh09 Wallah illa Zuster, Arme mensen gaan eerst voor, doe je dat niet dan hou je er alleen maar een schuldgevoel aan over. En met schuldgevoelens kom je niet ver mee als je veel geld hebt. Geld maakt niet gelukkig!! 01LaHbIbAh09 :)

mojojojo
17-05-2004, 14:13

Ik heb gisteren 5 euro gevonden nu nog de overige 1.999.995 euro :maf:

Pagina's : [1] 2 3