Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Máxima vandaag jarig

Pagina's : [1] 2

minga
17-05-2004, 09:51

Máxima vandaag jarig AMSTERDAM - Prinses Máxima wordt vandaag 33 jaar. De prinses viert haar verjaardag in huiselijke kring. Het afgelopen jaar stond voor de prinses in het teken van haar zwangerschap en de geboorte van haar dochter prinses Catharina-Amalia. Sinds enige tijd stort ze zich weer op haar werk en is ze weer volop actief. Onder anderen als beschermvrouwe van het Oranje Fonds. In dat kader reikt Máxima aanstaande woensdag in Paleis Noordeinde voor de tweede keer de Appeltjes van Oranje uit. Deze jaarlijkse prijs van het Oranje Fonds wordt uitgereikt voor initiatieven op het terrein van maatschappelijk welzijn en sociale cohesie. Wajow ze is alweer 33 jaar :D nou geef mij maar een dame van 21 jaar daar ben ik heel zoet mee ;) :Iluvu: (tegen de tijd dat ik wil trouwen) :verliefd: :Iluvu: en geen ouwe bok van 33 :o excuses hoogheid was niet mijn intentie om uw schoonheid te beledigen :hihi:

misz_bella
17-05-2004, 09:57
ik heb de verjaardagskaart al opgestuurd :D

gaviel
17-05-2004, 10:02
Ef plagen. :D Minga tegen de tijd dat jij wilt trouwen moet je eerst maar eens iemand vinden, .........die met jouw wiltttttt trouwen!!! Maar eh de princes wordt van HARTE GEFELICITEERD.....en alle gezondheid toegewenst voor het komende levensjaar. Nog ef minga ik hoop toch dat de komende jaren jouw ook veel gezondheid en vooral wijsheid zullen schenken :rolleyes:

gaviel
17-05-2004, 10:10
Nu ja zeg wie zoekt hier nu ruzie????? Minga is een tof kereltje die kan tegen een grapie als ie mensen van 33 al oud noemt is hij natuurlijk bloed jong, of niet soms? Voel me trouwens geheel niet stoer. Maar de princes is jarig hiep hoera :gefeli:

minga
17-05-2004, 10:39

gaviel :hihi: genoeg potentionele huwelijks kandidaten....geloof mij nu maar :D hoezo heb je nog een leuk zusje voor me? en by the way ik ben wel de enige marokaan die hier mee kwam :( beetje jammer...ik kan gerust zeggen dat ik multiCultureel ben ingesteld :D

a3ir
17-05-2004, 12:28
Origineel gepost door minga Máxima vandaag jarig AMSTERDAM - Prinses Máxima wordt vandaag 33 jaar. De prinses viert haar verjaardag in huiselijke kring. Het afgelopen jaar stond voor de prinses in het teken van haar zwangerschap en de geboorte van haar dochter prinses Catharina-Amalia. Sinds enige tijd stort ze zich weer op haar werk en is ze weer volop actief. Onder anderen als beschermvrouwe van het Oranje Fonds. In dat kader reikt Máxima aanstaande woensdag in Paleis Noordeinde voor de tweede keer de Appeltjes van Oranje uit. Deze jaarlijkse prijs van het Oranje Fonds wordt uitgereikt voor initiatieven op het terrein van maatschappelijk welzijn en sociale cohesie. Wajow ze is alweer 33 jaar :D nou geef mij maar een dame van 21 jaar daar ben ik heel zoet mee ;) :Iluvu: (tegen de tijd dat ik wil trouwen) :verliefd: :Iluvu: en geen ouwe bok van 33 :o excuses hoogheid was niet mijn intentie om uw schoonheid te beledigen :hihi: ouwe bok van 33:ego:Minga stel je bent 30 jaar ,wil je dan nog steeds een dame van 21?

minga
17-05-2004, 12:32
A3ir jij blijft altijd een schooonheid in mijn ogen!! wallah ik heb je zo gemist kifesh waar was je al die tijd?!!!! ik was ongerust ..echt..

TangerBaby
17-05-2004, 12:37
Maximaaaa is jariggggg!!!!!!!! :happy: Maar deze kikkerland kan de tering krijgen met al haar regels en wetten... Tfoeeee Gefeliciteerd, princessssssssss TangerBaby _Samira

a3ir
17-05-2004, 12:39
Origineel gepost door minga A3ir jij blijft altijd een schooonheid in mijn ogen!! wallah ik heb je zo gemist kifesh waar was je al die tijd?!!!! ik was ongerust ..echt.. :Iluvu: wat lief minga.was maar een grapje schatje ;) al voel ik me op dit moment een ouwe dwijl :D Ik ben ziek mingatje,heb wat je moeke ook bijna heeft gehad( ik hoop insalah dat ze het nooit krijgt) .ben zo kaal als Kojack :D geen schoonheid dus

TangerBaby
17-05-2004, 13:13
ooh, lijd je aan kanker, a3ir?

misz_bella
17-05-2004, 13:16
Origineel gepost door TangerBaby ooh, lijd je aan kanker, a3ir? volgens mij wel

a3ir
17-05-2004, 13:20
Origineel gepost door TangerBaby ooh, lijd je aan kanker, a3ir? Ja liefe schat ik lijd aan kanker. ik hoop inshalah snel te genezen.

minga
17-05-2004, 13:22
doe normaal aub...laat haar met rust leinaziena allemaal van die ziekte...Amien...a3ir ik spreek je zo schat (k)

Deliana
17-05-2004, 14:13
Origineel gepost door a3ir Ja liefe schat ik lijd aan kanker. ik hoop inshalah snel te genezen. Sterkte a3ir http://www.disabled.gr/portal/modules/Forums/images/smiles/stamp2.gif

JamalOnTheNet
17-05-2004, 18:16

Als je een serieuze forummer was geweest, had je dit soort laag-bij-de-grondse berichten niet gepost. Who the f*ck does it care hoe oud een of andere geimporteerde hoerendochter is geworden.

Pagina's : [1] 2