Bekijk originele versie : Vraag met betrekking tot belastingaangifte.
Figurante
28-07-2009, 19:44
Hi,
ls het mogelijk bij de Belastingdienst om na te vragen na x aantal jaren hoeveel hij of zij x aantal jaren geleden terug had moeten krijgen? De belastingaangifte is destijds gedaan. Alleen is de persoon in kwestie verteld dat hij maar 17 euro terug zou krijgen, wat dus echt niet klopt.
Een vriendelijke groet,
Natuurlijk
30-07-2009, 08:12
Jouw vraag is een beetje vaag. Wil je weten wat de aanslag van een aantal jaar terug is geweest of wil je weten wat het belastbaar inkomen is geweest destijds. Hoeveel jaar wil je terug? Naar mijn weten kun je altijd even contact opnemen met een belastingambtenaar en het probleem voorleggen.
Het is mogelijk om belastingaangifte te doen van de laatste 5 jr. Kortom van 2004 t/m 2008.
Natuurlijk
30-07-2009, 14:19
Het is mogelijk om belastingaangifte te doen van de laatste 5 jr. Kortom van 2004 t/m 2008.
Ik geloof dat ze zich afvraagt of zij nog in discussie kan over een oud jaar waarover reeds aangifte is gedaan. Zij zou meer geld terugkrijgen dan ze werkelijk terug heeft gekregen. In dat geval denk ik dat ze om een ambtshalve vermindering moet verzoeken, als bezwaar tegen de aanslag (of teruggaaf) niet meer openstaat.
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.