Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : 26 jaar moslima geweest en dan weglopen met een Kafir..

Pagina's : [1] 2

Jamiel
17-05-2004, 09:29

we zien veel broeders en zusters onze religie de rug toekeren, maar wat ik een paar weken terug meemaakte is wel heeeel bizar. een zuster die van kinds af aan hoofddoek droeg geheel vrijwillig. altijd haar gebeden deed. noooooiiiit uitgaan of van dat stiekeme gedoe, altijd volgens de regels, met liefde opgevoed, haar familie stond altijd klaar voor haar...maar dan opeens van de ene dag op de ander loopt ze weg met een kafir die ook niet van plan om maar aan Islam te denken. hoofddoek eraf en lekker gaan samenwonen...niemand die had verwacht of zien aankomen...

BentFes
17-05-2004, 09:31
:eek: ernstig!

Rabat1
17-05-2004, 09:34
Origineel gepost door Jamiel we zien veel broeders en zusters onze religie de rug toekeren, maar wat ik een paar weken terug meemaakte is wel heeeel bizar. een zuster die van kinds af aan hoofddoek droeg geheel vrijwillig. altijd haar gebeden deed. noooooiiiit uitgaan of van dat stiekeme gedoe, altijd volgens de regels, met liefde opgevoed, haar familie stond altijd klaar voor haar...maar dan opeens van de ene dag op de ander loopt ze weg met een kafir die ook niet van plan om maar aan Islam te denken. hoofddoek eraf en lekker gaan samenwonen...niemand die had verwacht of zien aankomen... kom je meer tegen dan je denkt. We leven in een tijd waar alles kan en mag volgens de maatschappij. de profeet (vzmh) had dit voorspelt. Hij heeft nog geweend voor de straf die dit soort mensen zullen krijgen in het hiernamaals. Iwa, laten we gewoon hopen dat zo'n mensen terug op het rechte pad komen.

marjam123
17-05-2004, 10:16
Origineel gepost door Jamiel we zien veel broeders en zusters onze religie de rug toekeren, maar wat ik een paar weken terug meemaakte is wel heeeel bizar. een zuster die van kinds af aan hoofddoek droeg geheel vrijwillig. altijd haar gebeden deed. noooooiiiit uitgaan of van dat stiekeme gedoe, altijd volgens de regels, met liefde opgevoed, haar familie stond altijd klaar voor haar...maar dan opeens van de ene dag op de ander loopt ze weg met een kafir die ook niet van plan om maar aan Islam te denken. hoofddoek eraf en lekker gaan samenwonen...niemand die had verwacht of zien aankomen... :jammer: Layhdina! en hopen dat ze zien dat ze fout zitten en terugkeren naar het rechte pad... inshallah! xxx

n_berbergirl
17-05-2004, 10:20

Origineel gepost door Jamiel we zien veel broeders en zusters onze religie de rug toekeren, maar wat ik een paar weken terug meemaakte is wel heeeel bizar. een zuster die van kinds af aan hoofddoek droeg geheel vrijwillig. altijd haar gebeden deed. noooooiiiit uitgaan of van dat stiekeme gedoe, altijd volgens de regels, met liefde opgevoed, haar familie stond altijd klaar voor haar...maar dan opeens van de ene dag op de ander loopt ze weg met een kafir die ook niet van plan om maar aan Islam te denken. hoofddoek eraf en lekker gaan samenwonen...niemand die had verwacht of zien aankomen... dit heb ik nog nooit meegmeaakt wel dat ze weglopen enzow maar dan zijn ze altijd al erg geweest maar dittttt lmoehiem ze krijgt haar straf wel van ALLAH (swt) en ik vind het wel erg voor haar ouders mesekien ze hadden het vast nog nooit verw8 ik hoop dat ze nog terugkomt incha allah

Marusa
17-05-2004, 11:17
Blijkbaar was ze dus toch niet echt zo gelovig :rolleyes: ..en deed ze alleen maar wat van haar verwacht werd.

hayet_hamas
17-05-2004, 11:25
nou dan heeft ze weinig van al haar gebeden geleerd....

Master_P
17-05-2004, 11:39
Origineel gepost door Jamiel we zien veel broeders en zusters onze religie de rug toekeren, maar wat ik een paar weken terug meemaakte is wel heeeel bizar. een zuster die van kinds af aan hoofddoek droeg geheel vrijwillig. altijd haar gebeden deed. noooooiiiit uitgaan of van dat stiekeme gedoe, altijd volgens de regels, met liefde opgevoed, haar familie stond altijd klaar voor haar...maar dan opeens van de ene dag op de ander loopt ze weg met een kafir die ook niet van plan om maar aan Islam te denken. hoofddoek eraf en lekker gaan samenwonen...niemand die had verwacht of zien aankomen... heet ze toevallig el gargouri van haar achternaam?

hayat17
17-05-2004, 11:54
Erg Als Er ZOiets Gebeurd Inch allah komt Ze Er SNel Achter Dat Ze Fout Bezig Is

UndercoverAngel
17-05-2004, 11:59
Origineel gepost door marjam123 :jammer: Layhdina! en hopen dat ze zien dat ze fout zitten en terugkeren naar het rechte pad... inshallah! xxx Insha Allah.. :( .:UcA:.

GEkkie20
17-05-2004, 12:30
Master_P moet je nou per se achternamen op het net gaan vermelden :kwaad:

DaNGeRouZLy
17-05-2004, 12:41
Origineel gepost door Master_P heet ze toevallig el gargouri van haar achternaam? je gaat toch geen achternamen hier zetten :rolleyes:

hayat17
17-05-2004, 12:44
Blijkbaar Vond Masterp Het Nodig Om Achternaam Te Vermelden Op Marokko.nl

smartie4
17-05-2004, 12:47
Ik denk dat de marokkanen het maar moeten accepteren dat ze niet langer gewild zijn, je ziet nu alleen nog kleine meisjes met vriendjes lopen ik heb een paar vriendinnen die met een nederlander gaan maar wat ik merk is dat ze heel gelukkig zijn of het is satan die met ze speelt of het is echte liefde ahum ahum maar die vrienden weten dat ze met mij niet moeten praten heb het niet op nederlanders, trouwens die vriendinnen zien mij wel zitten maar dat weten die kaasjes niet :)

soussia_1979
17-05-2004, 13:56

onder alle mensen die hier ook maar iets intikken ben jij de meest verstandige jongen!! Tbarkalah!! ik hoop met gans mijn hart dat je eeuwig gelukkig mag blijven! Groetjes Z.

Pagina's : [1] 2