Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ok mensen....

zamilaa
28-07-2009, 15:20

heb het volgende.... ik wil heel graag iets betekenen voor twee oude vrouwen in marokko...elk heeft een verhaal en beide leven alleeen...... de ene woont in een beraka van ijzeren platen en heeft een ijzer plaat als deur....en heeft nauwelijks wat... de andere vrouw is blind en heeft ook niets.... deze vrouwen kennen mij niet en ik ken hen ook niet....ze zijn geen familie...ik stuur altijd wat met mijn ouders dingen.... maar ik wil meer voor hen betekenen....ik heb een aantal plannen maar heb meer dingen nodig dan wat ik alleen kan aanbieden.... mocht ik hier iets voor willen organiseren ,....zou er dan ook daadwerkelijk mensen zijn die willen helpen?? wat denken jullie??? aub alleen normale reacties.....

Hamadi_Gataar
28-07-2009, 15:46
Goed initatief

zamilaa
28-07-2009, 15:50
:goedzo: dank je wel

MR_TANGIA
28-07-2009, 16:30
heb het volgende.... ik wil heel graag iets betekenen voor twee oude vrouwen in marokko...elk heeft een verhaal en beide leven alleeen...... de ene woont in een beraka van ijzeren platen en heeft een ijzer plaat als deur....en heeft nauwelijks wat... de andere vrouw is blind en heeft ook niets.... deze vrouwen kennen mij niet en ik ken hen ook niet....ze zijn geen familie...ik stuur altijd wat met mijn ouders dingen.... maar ik wil meer voor hen betekenen....ik heb een aantal plannen maar heb meer dingen nodig dan wat ik alleen kan aanbieden.... mocht ik hier iets voor willen organiseren ,....zou er dan ook daadwerkelijk mensen zijn die willen helpen?? wat denken jullie??? aub alleen normale reacties..... Wees eens concreet ! :kwaad: :kwaad: :kwaad:

zamilaa
28-07-2009, 19:34

wat bedoel je met wees concreet?? wat begijp je niet?????