Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Modeshow Kaftan Saada

xxxHannan
17-05-2004, 00:13

Kaftan Saada organiseert: Een modeshow met traditionele Marokkaanse gelegenheidskleding! Op zondag 23 mei Met live optreden van Abdullah Rbati & Catering Saada Lokatie: Sociaal Cultureel Centrum " DE HELFTHEUVEL" te 's Hertogenbosch. HELFTHEUVELPASSAGE 115 Aanvang: 14.00 uur tot 20.00 Entree: bij reservering € 7.50 (aan de deur €10.00) Toegang alleen voor dames! U kunt voor reservering bellen naar: 06-52648947 **Kaftan Saada**Op de hoogte van de laatste mode omtrent Marokkaanse gelegenheidskleding!

Sardina
17-05-2004, 14:55
catering saada is tcoh uit elkaar gevallen?????

xxxHannan
17-05-2004, 15:52
Nee hoor, hoe kom je daar nou bij!

Sardina
17-05-2004, 21:45
ik dacht dat de zusjes ruzie hadden............

xxxHannan
17-05-2004, 23:10

Allereerst, wat heeft dat te maken met de modeshow? En ten tweede, als die zusjes ruzie hebben, is dat hun zaak. Maar Catering Saada is en blijft er gewoon nog steeds! En ten derde, wie ben jij om dat hier zomaar zulke dingen op internet te zetten?

Sardina
18-05-2004, 17:18
ik wist niet dat je boos werd....................

xxxHannan
18-05-2004, 20:21
Ben niet boos hoor. Meid, hoe kom je erbij?!? Maar ik hou niet zo van dat geroddel. En trouwens, al mocht dat zo zijn, waarom zet je het dan op marokko.nl?

xxxHannan
18-05-2004, 20:22
En Trouwens, Wie Heeft Je Dat Eigenlijk Verteld? Ken die mensen namelijk goed?!?!?!

Classy.Lady
19-05-2004, 13:21
xxxHannan , Doe rustig aan meid! Waarom zo paniekerig en scherp reageren? De zuster vraagt alleen om bevestiging van iets wat ze waarschijnlijk gehoord heeft! Hoezo roddelen dan? En waarom mag zij dit niet op Marokko.nl plaatsen? En hoezo wie is zij?? Reageer gewoon netjes op mensen en niet zo aanvallend om niks! :jammer:

Sardina
19-05-2004, 18:03
mevrouwtje hannan, uuuuuuhm eerst vraag je hoe ik er bij kom dat ze uit elkaar zijn, nou dat antwoord geef ik je. ik had gehoord dat catering saada uit elkaar zijn omdat ze zusjes ruzie hebben gekregen. ik geef doodnormaal antwoord op je vraag. ze hebben geen vaste prijs voor alle mensen, het ene zusje noemt een andere prijs dan het andere, en daar is bonje door ontstaan. ach meid ik ben echt niet de enige die dit weet, dat is ondertussen algemeen bekend. waarschijnlijk heb ik gewoon een heeeeeeeele gevoelige snaar geraakt bij je. sorry ik wist niet dat de kwestie zo gevoelig lag, triest.

cateringsaada
21-05-2004, 23:31
Dag mensen, Op verzoek van Hannan kom ik hier om jullie te vertellen wat er nou daadwerkelijk aan de hand is. Catering Saada is nog steeds hetzelfde en dit zou ook altijd zo blijven. We zijn juist qua kwaliteiten vooruit gegaan, met nieuwe collectie's etc. Wat betreft de bereikbaarheid, het nummer dat van de catering was, is nog steeds hetzelfde! Namelijk:06-13034998. Wat betreft jullie zogenaamde tussen ons onderling, dit is iets dat niet waar is, en als dit zo was, dan is dit iets persoonlijks! Met vriendelijke groet, Catering Saada

rock
22-05-2004, 13:22
Nou,Catering Saada ik vindt dat jullie het top doen, jullie werk is top, jullie zelf zijn top, jullie eten is top, jullie decoratie is top, ga zo door. Je hebt altijd mensen die jaloers zij op andere, maar om iets persoonlijk hier neer te zetten om een ander te schade, vindt ik jammer. Maar waar ging het ook al weer over?????? O ja de modeshow ik ben er bij inshala.

xxxHannan
24-05-2004, 18:03
het was in ieder geval een GESLAAGD feest ;)