Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : vrouwen in Australie opgeroepen om uit solidariteit een dag een hoofddoekje te dragen

alhoceima
14-11-2002, 09:40

Salaam Alaikoem broeders en zusters... Vanochtend las ik een stukje in de Metro....er stond dat vrouwen in Australie op worden geroepen om uit solidariteit een dag een hoofddoekje te dragen, tegen het opkomende geweld tegen moslims.. Stel jullie eens voor, dat een aantal van deze vrouwen het eindelijk door gaan krijgen over waarom wij een hoofddoek dragen en zich gaan bekeren......dat zou toch echt wat zijn! Maar goed broeders en zusters wat vinden jullie hiervan??? Salaam Alaikoem Een zuster

nl-girl
14-11-2002, 10:07
ik draag elke dag al een hoofddoek ;)

Military_Minded
14-11-2002, 11:54
Origineel gepost door alhoceima Salaam Alaikoem broeders en zusters... Vanochtend las ik een stukje in de Metro....er stond dat vrouwen in Australie op worden geroepen om uit solidariteit een dag een hoofddoekje te dragen, tegen het opkomende geweld tegen moslims.. Stel jullie eens voor, dat een aantal van deze vrouwen het eindelijk door gaan krijgen over waarom wij een hoofddoek dragen en zich gaan bekeren......dat zou toch echt wat zijn! Maar goed broeders en zusters wat vinden jullie hiervan??? Salaam Alaikoem Een zuster Welk opkomend geweld???? P-

Letizia
14-11-2002, 11:55
ja welk geweld ??? En waarom dan dat hoofddoekje.....ik ken namelijk veel moslimvrouwen die geen hoofddoekje dragen. Kunnen ze beter doen dat alle Australische vrouwen een dag gaan vasten ofzo ???

emsoem
14-11-2002, 12:25

ja daar zit wat in ja maar ik denk dat ze dat doen om busch een beetje te pesten =emsoem=

alhoceima
14-11-2002, 13:54
welk opkomend geweld dat weet ik niet, waarschijnlijk gebeuren er steeds meer incidenten in Australie ofzo...anders zou er geen artikeltje van in de krant staan, ma'salama

Military_Minded
14-11-2002, 13:57
Origineel gepost door alhoceima welk opkomend geweld dat weet ik niet, waarschijnlijk gebeuren er steeds meer incidenten in Australie ofzo...anders zou er geen artikeltje van in de krant staan, ma'salama is dat zo???......dan ga ik dadelijk eens wat Austaliers aanvallen op straat!!! Zal ze eens wat leren!!! Capiche?? P-