Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Na Hoe Langgggggggggg Zeg Je ....

Pagina's : [1] 2 3 4 5

LZN
14-11-2002, 09:36

stellllllllllll je hebt een lieve vriendddddddddddd. je bent helemaal gek op hemmmmmmmmm. maar als hij al na een maand tegen je zegt; ik hou van je. en jij bent alleen nog maar gek op hemmmmmmmmm na hoelang kun je eigenlijk zeggen: IK HOU VAN JEEEEEEE :Iluvu:.

manal18meknes
14-11-2002, 09:54
ik vraag me dat ook altijd af? Eerst komt ik vind je leuk en dan ik ben verliefd op je en daarna komt ik hou van je. Hoeveel maanden daar tussen zit weet ik niet maar het ligt voor iedereen verschillend ik heb geen vriend dus ik kan daar niet op antwoorden maar 1 ding weet ik zeker ik zal nooit denk ik binnen een maand zeggen ik hou van je maarja das mijn mening Bij iedereen is het anders

stoeipoes
14-11-2002, 10:04
Ik zeg het meteen wanneer ik er 100% zeker van ben dat ik van die persoon hou! Bij mijn schatje ging het ook meteen snel....ik hield meteen van hem, maar zei het eigelijk niet meteen met woorden. Ik stuurde steeds berichtjes met van die loveteksten met ó.a. I-love-you erin vermeld. Op den duur toen zei hij tegen mij en sindsdien zeggen we het heel vaak tegen mekaar. Het is een fijn gevoel, dat iemand je vaak laat weten dat hij zielsveel van je houdt en de rest van zijn leven met je wil delen. Dus als je deze gevoelens hebt voor iemand, aarzel niet hoor, want voor je het weet dan is het te laat....................................

stoeipoes
14-11-2002, 10:05
hey Babycake!!! Alles goed? Ben je nog ziek?

stoeipoes
14-11-2002, 10:23

Ziena..... Met mij gaat ie nog steeds heel erg goed! En met mijn schatje ook!!! We houden elke dag nog meer van mekaar! Hij heeft me echt helemaal gek gemaakt en veranderd. In positieve zin hoor!!! Hoeist met jou dan? En met je liefje? Nog gefeliciteerd...jullie hebben ook dik een maand he????

stoeipoes
14-11-2002, 10:52
Ik zie de mijne pas over 3 weken.....dat wordt veel schade inhalen...............hihihi

Letizia
14-11-2002, 10:56
hahaha zoo echt leuk dat jullie allemaaal zoo in love zijn zeker wel het fijnste gevoel wat er is! Ik heb nu bijna 9 maanden met mijn lieve vriend, en ik hou heel veel van hem. Ik zei het pas na drie maanden tegen hem, daarvoor gaf ik meer om hem zeg maar, maar houden van kwam echt later pas. Nu is het ook al een lange tijd dat we samen zijn daar niet van..... Nou lady'ss veel succes en geluk in jullie relaties !!! Dikke kus

stoeipoes
14-11-2002, 10:57
de mijne mij ook!!!! Hij is zo'n lieverd!!! Niemand kan mij zo gelukkig maken als hij!!! Hij is tha sweetest thing!!!!!! I love you

Letizia
14-11-2002, 11:01
Origineel gepost door BaByCaKe Hi girl.. wat een lieve reactie zeg!! En ook mooi dat je al zo lang met je schatje samen bent..! schattig hoor al die verliefde meisjes hier he? hihii Jij ook nog veel suc6 , geluk en LUFFFFF..!! xx lisa Dankjewel !! Jaaa zeker schattig al die verliefde meiden hier hihi !!! het is echt zo'n fijn gevoel, maar af en toe en vooral in het begin maakte het me wel onzeker hoor.... ik weet zeker dat jij het ook zo lang vol zal houden met je vriend, he is a lucky man ! :zwaai: :zwaai:

stoeipoes
14-11-2002, 11:04
We zijn allemaal zo gelukkig! Onze leven is compleet nu!!!! Wees zuinig met jullie lovers meiden!!!! Enneh Letizia .....jij ook gefeliciteerd!!!!!

Letizia
14-11-2002, 11:05
Thank you!!!!!!

stoeipoes
14-11-2002, 11:07
ik ben niet onzeker, maar juist bang...bang om hem kwijt te raken......dat maakt mij echt angstig maar ik hou zoveel van hem. Hij is mijn leven...mijn dropveter!!!!

Lunatic
14-11-2002, 11:14
ik denk niet dat er een bepaalde tijd is wanneer je dat kunt zeggen, ik heb nog nooit van iemand gehouden dus weet ook niet hoe het voelt, maar ik denk dat die jongen dat ook niet weet anders had hij het niet zo snel gezegd, ik vind dit heel moeilijk want heb het nog nooit meegemaakt!!

Letizia
14-11-2002, 11:14
hahaah dropveter jaa hij heeft me er echt overheen moeten helpen met m'n onzekerheid. Ik was ook bang......bang om hem kwijt te raken ofzo of dat ie me zou gebruiken of wat dan ook... Nu weet ik wel beter. Vraagje dames?? Waar ehbben jullie hem leren kennen ?? en hoe oud zijn ze als ik vragen mag....ben gewoon heeeeeel nieuwsgierig hoeft niet te antwoorden als je niet wilt hoor ! Ik zal het wel zeggen, ik kende hem al op de basisschool, maar toen zat hij 2 klassen hoger en ging ik niet met hem om. Z'n zus zat wel bij mij in de klas.....Een jaar geleden kwam ik hem weer tegen bij mijn vriendin thuis, want haar broer is een vriend van hem....en ineens kwam die vonk hihi Hij is trouwens 18..... Dikke kus

abdoeragof20
14-11-2002, 11:40

Grappige onderwerp. Zeker rond dit uur. Wie is er hopeloos verliefd ?? Wie al in het begin zegt dat hij of zij die persoon graag ziet wel euh dat voel je gewoon aan of het menens is. Maak je niet al te druk of over zo iets. Het komet wel allemaal in orde !! Have a nice day everybody

Pagina's : [1] 2 3 4 5