Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : kom maar af

Pagina's : [1] 2 3

Boyfriend
14-11-2002, 02:33

kom maar af !! :kwaad:

Tnawie
14-11-2002, 02:36
Origineel gepost door Boyfriend kom maar af !! :kwaad: Heb je s7oer gegeten ofzo :confused:

jimpie
14-11-2002, 02:37
Ik niet begrijp :confused: Slaapt Boyfriend nooit?

Boyfriend
14-11-2002, 02:38
Origineel gepost door jimpie Ik niet begrijp :confused: Slaapt Boyfriend nooit? als jij er bent niet nee :D

jimpie
14-11-2002, 02:39

Origineel gepost door Boyfriend als jij er bent niet nee :D :o Jij niet pijn hebben in je ogen van erg veel naar pc-scherm kijken? En geen spierpijn in je vingers van veel typen?

Boyfriend
14-11-2002, 02:40
Origineel gepost door jimpie :o Jij niet pijn hebben in je ogen van erg veel naar pc-scherm kijken? En geen spierpijn in je vingers van veel typen? ik 3D-bril hebben full protection scherm kijk vingers ik niet typ ik spreekprogramma heb die typ voor mi :D nogiets :rolleyes:

jimpie
14-11-2002, 02:42
Origineel gepost door Boyfriend ik 3D-bril hebben full protection scherm kijk vingers ik niet typ ik spreekprogramma heb die typ voor mi :D nogiets :rolleyes: :eek: :eek: Ik sprakeloos zijn! Jij erg slim zijn en ik niet eens wisten. Domme ik! :rolleyes:

Boyfriend
14-11-2002, 02:44
Origineel gepost door jimpie :eek: :eek: Ik sprakeloos zijn! Jij erg slim zijn en ik niet eens wisten. Domme ik! :rolleyes: is niks, na dom zijn, komt superslim zijn :cool: ik was ook dom :D ooit

jimpie
14-11-2002, 02:47
Origineel gepost door Boyfriend is niks, na dom zijn, komt superslim zijn :cool: ik was ook dom :D ooit Hoe jij slim zijn geworden.Ikke willen weten.Misschien ook kans voor mij zijn ik slim worden. Dan ik ook zo 3d bril aanschaffen en praten en toetsenbord mijn woorden gaan typen.Dan ik niet zo moe worden! Jij mij helpen my Boyfriend :D

soumaya1
14-11-2002, 02:48
Origineel gepost door Boyfriend kom maar af !! :kwaad: :confused: :confused:

Boyfriend
14-11-2002, 02:49
Origineel gepost door jimpie Hoe jij slim zijn geworden.Ikke willen weten.Misschien ook kans voor mij zijn ik slim worden. Dan ik ook zo 3d bril aanschaffen en praten en toetsenbord mijn woorden gaan typen.Dan ik niet zo moe worden! Jij mij helpen my Boyfriend :D ikke die program maken met samen professor thishien (einstein:D) enn euhmm ik bril zelf maak van .........neeej topsecret

Boyfriend
14-11-2002, 02:50
Origineel gepost door soumaya1 :confused: :confused: euhm ehehehe :zwaai: hey babeke niet tegen jou hoor laf joe :D rustig blijven :D niet jij boos worden :D

jimpie
14-11-2002, 02:50
Origineel gepost door Boyfriend ikke die program maken met samen professor thishien (einstein:D) enn euhmm ik bril zelf maak van .........neeej topsecret Proffesor Thisien? Helaas die heb ik niet op hoofd lopen.. Mag ik er 1 een tijdje van je lenen :D

Boyfriend
14-11-2002, 02:53
Origineel gepost door jimpie Proffesor Thisien? Helaas die heb ik niet op hoofd lopen.. Mag ik er 1 een tijdje van je lenen :D ela :kwaad: juffrouw you little naughty little you :kwaad: ikk tishien op men hoofd iwa kom maar af :kwaad:

soumaya1
14-11-2002, 02:54

Origineel gepost door Boyfriend euhm ehehehe :zwaai: hey babeke niet tegen jou hoor laf joe :D rustig blijven :D niet jij boos worden :D oh ok :D :D :Iluvu:

Pagina's : [1] 2 3