Bekijk originele versie : mannen/vrouwen wat zouden jullie doen?
ouassilla24
16-05-2004, 22:11
Hallo allemaal
Dit is een vraag in het algemeen..... Het gaat om het volgende...
Stel je leert iemand kennen, en je vindt hem/haar heel erg leuk :Iluvu:, en hij/zij jouw ook.... Maar na een paar keer elkaar te zien, vertelt hij/zij jou dat hij/zij getrouwd was geweest, en dat hij/zij nu gescheiden is en een kind heeft..... Jullie hebben al gevoelens voor elkaar... Maar ze/hij vertelt het je vanaf het begin, en is eerlijk tegen je geweest, en heeft je alles verteld, en de situatie uitgelegd......
Nadat jij dit weet wat zou jij dan doen, ga je dan voor die persoon of zeg je nee liever niet.....
Ik wil graag jullie mening hierover, en als er mensen zijn die dit meegemaakt hebben zou ik graag hun ervaring willen weten....
Ik stel deze vraag namens een vriendin van mij die in zo n situatie ziet....Zij is namelijk getrouwd geweest en heeft een kind, maar ze heeft het hem vanaf het begin verteld, maar ze weet niet hoe hij nu denkt en of hij wel verder wil.... Dus mannen wat zouden jullie doen?
Alvast bedankt voor jullie moeite...
groetjes :zwaai:
mocrolayd
16-05-2004, 23:27
oeeh ernstige situatie
Wat is daar ernstig aan??
Waarom vraagt ze het niet gewoon linea rekta aan hem? Weet ze meteen waar ze aan toe is. Ziet hij direkt dat ze niet met zich laat sollen en eigen heft in handen neemt. Zo stelt ze zich kwetsbaar op en ik neem aan dat een vrouw dat liever niet meer heeft na al een scheiding meegemaakt te hebben.
Stel hij wil niet verder en playt alleen dan is ze weer terug bij af. Ik kan me voorstellen dat ze daar niet op zit te wachten. Beter nu duidelijkheid krijgen nu het nog in de beginfase is dan later dat ze weer gekwetst kan worden.
eselaam ouelekoum, je vraagt wat zouden jullie doen mannen? iedere man zal daar anders over denken, want de man in kwestie heeft misschien een andere denk wijze als de jongens/mannen waaraan jij vraagt wat zouden jullie doen, want ik kan tegen jou wel zeggen dat ik het geen probleem zou vinden om met een eerder getrouwde vrouw te trouwen,en een kind heeft , maar daar mee heb ik dat meisje nog niet geholpen. maar ik weet wel dat het wel lastig is omdat er altijd veel vooroordelen zijn over een eerder getrouwde vrouw binnen de familie rieng van de misschien aanstaande man waar door de man het toch niet doet. dus mijn atwoord op jou vraag is als de gene met wie ze nu is wil trouwen is het goed, maar als hij dat niet wil moet ze niet vriendjes blijven om aan haar trekken te komen, want dan is ze fout bizig. en er zijn hadoelileh nog genoeg mannen die het geen probleem vinden om met een eerder getrouwde vrouw met kind te trouwen. ik hoop dat je wat hebt aan mijn informatie, en isalah komt alles goed INNE LAH MEJE SABIRINE
Mocro4eva
18-05-2004, 01:51
Je vriendin moet het gewoon aan die man vragen dan weet ze meteen waar ze aan toe is.
Eigelijk zegt de onzekerheid van haar al genoeg. Een persoon die het niet erg vind, zou dat gelijk ook duidelijk maken. En het feit dat hij haar niet duidelijk heeft gemaakt wat hij wil, zegt genoeg. Dus ik sluit me aan bij selly, get to the point, en heel duidelijk en direct vragen wat hij wil. Zo heeft ze voor zich zelf zekerheid.
Vraag het hem zelf eens!
Waarom moeilijk doen terwijl het makkelijk kan? ! :confused:
Waarom is hij gescheiden dan? :moe:
Origineel gepost door Daarom
Waarom is hij gescheiden dan? :moe:
Zij is toch gescheiden...??
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.