Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : ontmoeting ja of nee ???

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

sherine
14-11-2002, 02:19

gaat er nou nog een ontmoeting komen tussen alle leden jah of neeh want ik wacht nog steeds op de praatjesmakers :D :giechel: en mogen intro`s mee hahaha :Iluvu: weten mensen gelijk over wie ik het heb!hahaha

sherine
14-11-2002, 02:22
ik ben wel in voor een feestje......... altijd na de ramadan waarom niet op een geschikte plaats en tijd

Boyfriend
14-11-2002, 02:34
hmmmmmmmmm wat voor feestje :hihi:

Dida
14-11-2002, 02:56
NEE,TENMINSTE NIEMAND GAAT MIJ ONTMOETEN MISSCHIEN JULLIE ELKAAR

Boyfriend
14-11-2002, 03:06

ik ontmoet iedereen in mijn dromen enkel weet ik niet hoe de meesten eruit zien, daarom slaap ik alitjd met beertjes en konijntjes en dragon ball poppetjes om me niet eenzaam te voelen zonder juillie :o nilachen :o :kwaad:

Dida
14-11-2002, 03:12
Origineel gepost door Boyfriend ik ontmoet iedereen in mijn dromen enkel weet ik niet hoe de meesten eruit zien, daarom slaap ik alitjd met beertjes en konijntjes en dragon ball poppetjes om me niet eenzaam te voelen zonder juillie :o nilachen :o :kwaad: Wahahahahahahahhaahahahahahhahhaahhahaaaaahahahaha hahhahahahahahahahahahahhaahhahaahhahahahahahahaha ahahahahahahahahhahaWahahahahahahahhaahahahahahhah haahhahaaaaahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahha haahhahahahahahahahaahahahahahahahahhahaWahahahaha hahahhaahahahahahhahhaahhahaaaaahahahahahahhahahah ahahahahahahahhaahhahaahhahahahahahahahaahahahahah ahahahhahaWahahahahahahahhaahahahahahhahhaahhahaaa aahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahhahaahhahaha hahahahahaahahahahahahahahhahaWahahahahahahahhaaha hahahahhahhaahhahaaaaahahahahahahhahahahahahahahah ahahhaahhahaahhahahahahahahahaahahahahahahahahhaha Wahahahahahahahhaahahahahahhahhaahhahaaaaahahahaha hahhahahahahahahahahahahhaahhahaahhahahahahahahaha ahahahahahahahahhahaWahahahahahahahhaahahahahahhah haahhahaaaaahahahahahahhahahahahahahahahahahhaahha haahhahahahahahahahaahahahahahaha :rolleyes:

Boyfriend
14-11-2002, 03:15
damn:kwaad: :o:o wajaw situatie :o

Lunatic
14-11-2002, 11:08
haha ik wil jullie wel zien, maar jullie mogen mij niet zien want ik ben crazy en moet anoniem blijven anders kan ik geen mensen meer terroriseren!! :hihi:

sherine
14-11-2002, 13:47
hahahaa gekke niet verlegen zijn het word heus wel leuk of je komt gewoon anoniem dat kan ook toch......geen naambordje ofzo hahaha

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 13:55
Neej ten eerste als je zoiets organiseerd komen er misschien tog maar 5 mensen terwijl 70 mensen zich op geven!!! dat si altijd zo bij die dingen!!! en jah ik zou eerlijk gezegd er niet heen gaan heb er geen behoefte aan vind het leuker zo op een forum met mensen te praten die ik niet ken dan dat ik jullie allemaal gezien heb!!! niet dat ik me schaam me zelf te laten zien ofzo hoor maar jah heb gewoon geen behoefte aan :zwaai:

-Reda-
14-11-2002, 14:01
Origineel gepost door NaDoR ZiNa Neej ten eerste als je zoiets organiseerd komen er misschien tog maar 5 mensen terwijl 70 mensen zich op geven!!! dat si altijd zo bij die dingen!!! en jah ik zou eerlijk gezegd er niet heen gaan heb er geen behoefte aan vind het leuker zo op een forum met mensen te praten die ik niet ken dan dat ik jullie allemaal gezien heb!!! niet dat ik me schaam me zelf te laten zien ofzo hoor maar jah heb gewoon geen behoefte aan :zwaai: en dan? met die 5 mensen kan je het ook heel leuk maken..laatst had ik een 'meeting' met 2 andere leden...was wel fatoe...:D...maar ik kom wel hoor:D

NaDoR.ZiNa
14-11-2002, 14:02
Origineel gepost door D@T KrAy-Z MoCrO en dan? met die 5 mensen kan je het ook heel leuk maken..laatst had ik een 'meeting' met 2 andere leden...was wel fatoe...:D...maar ik kom wel hoor:D Zoals ik al zij heb er geen behoeften aan :zwaai:

sherine
14-11-2002, 14:04
hahahaa jaaaaaaaa kadir ik ga je trakteren ik ga een beker daaro stelen dan ga ik naar de wc vul ik met water en dan neem ik zo een stampertje mee vanuit the challenge en vanaf huis neem ik een citroenschijfhje........dat word echt een lekker drankje voor jouw...... ahhah of wil je appelsap????? ;) hahaha en nadorzina inderdaad je heb wel gelijk maak niet uit dan weet je in iedergeval zeker dat je met leuke mensen bent gekomen die er echt zin in hebben en die blufkippen mogen van mij wel thuis blijven. en dat krazy mocro waarom was ik niet uitgenodigd???? we spreken wel nog een keer af kunnen we gelijk een dansje maken....

-Reda-
14-11-2002, 14:11
Origineel gepost door Kadir Ja, wanneer ga jij nou nog doner voor mij halen, stinkmokro:kwaad: tsss denk je egt? kom je zo tegen mij praten...:maf2: Origineel gepost door sherine dat krazy mocro waarom was ik niet uitgenodigd???? we spreken wel nog een keer af kunnen we gelijk een dansje maken.... toen kende ik je nog niet...:) Maar we zullen zien...;):D

Onslaught
14-11-2002, 14:15

hahah ben er weer:D

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6