Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Aansprakelijkheidsverzekering/inboedelverzekering???????

tam
27-07-2009, 00:21

Ik heb na het ontsmetten van wat spullen(afstandbediening,telefoon enz.) met watten en alcohol,de watten op tafel laten liggen en was gelijk met iets anders bezig. Mijn dochtertje heeft in de tussentijd aan die watten gezeten en ze op de bank(leren bank) gelegd,toen ik dat ontdekte en de watten wilde opruimen zag ik op de plek waar die watten hebben gelegen dat de bank verkleurd is en op 1 plek krijg ik zelfs resjes watten niet weg(is een geworden met de bank).:jammer: . Nu is mijn vraag aan jullie of dit gedekt is door de verzekering. Ik hoor graag van jullie.

Younes.
27-07-2009, 23:54
Dat kan je maar aan één iemand vragen en dat is je verzekeringmaatschappij.

DimeQ
28-07-2009, 00:29
Dekking op de inboedelverzekering? Nee Reden: Het is géén van buitenkomend onheil. Dus met andere woorden, de schade die ontstaan is aan jouw bankstel komt niet van buitenaf, maar door toedoen van verzekerde(jouw dochter) Dekking op de aansprakelijkheidsverzekering? Nee Reden: Het is geen letselschade, maar een zaakschade veroorzaakt door een gezinslid. Dit is niet gedekt op de AVP-verzekering. Ook al heeft jouw dochter dit niet met opzet gedaan, de AVP vergoed dit niet.