Bekijk volle/desktop versie : !! Bush bekeert tot de Islam !!



Pagina's : [1] 2

16-05-2004, 21:08
Hahaha!

Het zou wel heel leuk zijn he!!

Maar helaas behoort dit NIET tot de werkelijkheid!

Dus dan moeten wij het maar doen he! Of zeg ik iets verkeerds? Wie zou het dan moeten doen?

De positie van de Moslim(a) is wereld wijd slecht! Daar moeten wij wat aan doen! We willen denk ik niet dat ons het zelfde overkomt als de joden in de tweede wereld oorlog he!

Dus moslims wat kunnen we doen om dat te voorkomen??
Wat moeten we doen om als normaal aardburger tekunnen leven??

De Islam staat bijna in het woordeboek als betekenis; Tereur, geen vrouwen rechten, enz, enz.

Dat moeten we op korte terijn veranderen!

Dat kan volgens mij op 2 manieren!

1) De weg van Dyab Abou Jah Jah! Dus we eisen onze rechten op!! Dus wij openen ook de aanval tegen de mensen die ons aanvallen.

2) We passen ons aan en in de hoop dat wij de Islam niet verlaten door deze actie en dan rustig aan onze waarde en normen doorgeven aan onze medemensen. En dan weer hopen dat het dan wel goed komt!


Als je het mij vraagt ga ik voor nummer 1!!
Wat vinden de andere Moslims/Moslima's

Nou??

PS. Sorry voor dat kopje! Dan krijg ik wel jullie aandacht! Hihihi Sorry!!

16-05-2004, 21:14


Wat heb jij dan tebieden? Wat zou je dan wel kunnen doen?

16-05-2004, 21:28
Cheb Busha

16-05-2004, 21:38
ik schrok me rottttt

16-05-2004, 21:54


beide niet..

ik zal gewoon protesteren, dus dat jullie het er niet mee eens zijn
hmm...zorgen dat de marokkanen allemaal willen opstaan en protesteren, want ze nu er niet veel van zeggen want dat is niet te merken de kamer hopelijk er ook over gaan nadenken.

mijn mening ...

16-05-2004, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door missysebnia
ik schrok me rottttt
wahahaha,
ik had ook al zoiets van

16-05-2004, 21:58
jammer, ik bedoel: helaas dat je niet verder kijkt dan je neus lang is.

Je zou moeten weten dat dat al jaren gebeurt ZONDER resultaat! We moeten het anders aanpakken!

Helaas, maar het moet! Ik wil geen 3 wereld oorlog waar de Moslims de rol van de joden op zich nemen!!

16-05-2004, 22:03
nou zoals wat dan..
we moeten elkaar toch wakker maken..
ik weet niet.ik ben maar een meisje, en jullie zijn de mannen.
jullien gaan en staan waar jullie willen maar voor ons word het moeilijker.

eigenlijk zouden alle moslims zich moeten verzamelen., en zeggen dat als de amerikanen niet weggaan, ze daar naar toe gaan en zullen strijden tegen de amerikanen.
maar niet alleen in woorden maar ook in daden.
het is ons bloed!onze broeders en zuster worden mishandeld, doodgeslagen, verkracht en noem maar op.
hoe zou JIJ het vinden als ze dat bij je zusje deden, zonder dat ze wat misdaan heeft.JUIST maar waarom word er niets over de mensen daar gezegt???

16-05-2004, 23:39
We moeten met z'n allen terug naar onze geboorteland en
daar onze leiders verjagen en dan een islamitische leider neerzetten en de Sahria invoeren, zelf als ECHTE moslims gaan leven, de Soenna echt volgen. Dan zal Allah (SWT) ons wel helpen. En toen leefden we nog lang en gelukkig............................

Dream on, dream on, .............. sprak ik tegen mezelf.

17-05-2004, 09:55
Die verdeeld hij tussen de moslims zal ooit stoppen, en ze zullen dan allen samen werken. Dat zou je moeten weten.

Maar iedereen keurt en idee af! Kom met je eigen idee!!
Of kun je alleen afkeuren??

17-05-2004, 12:47
Ik richt mijn eigen beweging op: de AAN ( Allochtonen Alliantie Nederland) en zal mijn recht opeisen, en als we die krijgen dan zullen we hun er wat voor teruggeven namelijk integratie.

17-05-2004, 12:57
Ik lees alleen maar , we moeten ons recht op eisen , welk recht missen jullie dan ?

17-05-2004, 19:59


ik mis geen recht hoor..

misschien om als een "echte" moslim te leven..?

17-05-2004, 20:22
De rechten net als een Nederlander met blond haar en blauwe ogen!!

Omdat ik een rode paspoort heb, maar zwart haar heb en bruine ogen dan ben ik al bij voorbaat schuldig tot dat ik kan bewijzen dat ik onschuldig ben.

Terwijl als een blonde binnen komt met blauwe ogen is het heel normaal en is hij pas schuldig als er bewijs is dat hij bv iemand vermoord heeft.

Dat is een recht dat ik terug wil! Gelijke rechten! Meer vraag ik niet!

Dus niet meer en ook niet minder! Oke?

17-05-2004, 20:43

Citaat:
Origineel gepost door Hamas_C
Die verdeeld hij tussen de moslims zal ooit stoppen, en ze zullen dan allen samen werken. Dat zou je moeten weten.

Maar iedereen keurt en idee af! Kom met je eigen idee!!
Of kun je alleen afkeuren??
Insha Allah!

Een leugen en de waarheid zullen het nooit eens zijn, noch de hemel en de hel. Wij zijn broeders en zusters wij moeten een eenheid zijn, wees op je hoede en kies t' goede.

Pagina's : [1] 2