Bekijk originele versie : Ik Wil Een Huis Kopen Hier In Nederlan Maar Hoe Gaat Dat Te Werk!!??
Salam,
ik wil inshallah een woning kopen alleen ik weet niet hoe dat allemaal te werk gaat. Ik heb vaste werk maar geen vaste contract. Ik verdien 2200 euro bruto. Wat heb je nodig voor een hypotheek aanvraag en wat kan je verwachten? Ik hoop dat jullie me hierbij kunnen helpen. Ik zie jullie reacties graag tegenmoet!
Wa 3alaikom a salam
lemsemman
26-07-2009, 20:06
Salam oe 3aleikum
Ben je bewust van het feit dat het ontvangen/betalen van de riba haram is; dus een hypotheek?
Allah jahdiek
Salam oe 3aleikum
Ben je bewust van het feit dat het ontvangen/betalen van de riba haram is; dus een hypotheek?
Allah jahdiek
Salam,
ja dat weet ik maar ik kan nergens een huur woning krijgen en dit is een keuze dat ik heb gemaakt en moge allah mij bijstaan. Bedankt voor je reactie.
Wa 3alaikom a salam.
tegenwoordig hebben sommige makelaars kopen geen kosten.
wat je kan doen eerst een huis zoeken of een nog op te starten project ga je langs bij een makelaar. komt heel veel bij kijken notaris. eigenlijk zodra moet je alles uit handen geven aan een notaris maar daar zijn ook kosten aan verbonden. probeer hier en daar wat telefoontjes te plegen als je een huis hebt gevonden kun je alle info krijgen die je nodig hebt en wat je kan doen
Salam,
wat bedoelt u met kopen geen kosten?
Wa 3alaikom a salam
http://www.funda.nl/koop/
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.