Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

PDA

Bekijk originele versie : Voor Een Speciaal Iemand

lella_najlae
16-05-2004, 20:55

Salaam oe 3alajkoem wara7matoe lahi wa barakatoe, Ik hou van je met heel mijn hart :Iluvu: , je hebt mijn hart verovert. Ik ben blij dat ik als een MOSLIM ben opgevoed :D , om voor jou te bidden en te leven :o . Ik kan me geen betere leven bedenken zonder jou :confused:. Je bent zo Genadevol en Barmhartig voor iedereen :) , o vergeef iedereen die u niet respecteert :( . En hdiehoem ya ALLAH Ik hoop dat jullie nu er beter over nadenken....dat je dit niet alleen tegen een vriend kan zeggen maar ook tegen ALLAH. Juist tegen ALLAH. En vanuit je hart...... Ma3a Salama, (met liefde voor Allah) :zwaai: Najlae, Lil_Hajar

Lady_moi
16-05-2004, 20:57
Ja ik doe da ik bedank Hem vaak

lella_najlae
16-05-2004, 21:07
Alhamdoelilah, en moge Allah jullie belonen...:o Masha Allah:) Beslama, en thalla, xx Najlae

Lady_moi
16-05-2004, 21:09
Amien Ok daag :zwaai:

01LaHbIbAh09
16-05-2004, 21:16

Origineel gepost door lella_najlae Salaam oe 3alajkoem wara7matoe lahi wa barakatoe, Ik hou van je met heel mijn hart :Iluvu: , je hebt mijn hart verovert. Ik ben blij dat ik als een MOSLIM ben opgevoed :D , om voor jou te bidden en te leven :o . Ik kan me geen betere leven bedenken zonder jou :confused:. Je bent zo Genadevol en Barmhartig voor iedereen :) , o vergeef iedereen die u niet respecteert :( . En hdiehoem ya ALLAH Ik hoop dat jullie nu er beter over nadenken....dat je dit niet alleen tegen een vriend kan zeggen maar ook tegen ALLAH. Juist tegen ALLAH. En vanuit je hart...... Ma3a Salama, (met liefde voor Allah) :zwaai: Najlae, Lil_Hajar Wa'oe3alaikum salaam Zuster, Macha'Allah!! :Iluvu: Ik denk er ook zo over alhamdoelilah, moge Allah Swt. je belonen voor je mooie wijze woorden. ;) Ma3a salama 01LaHbIbAh09

kamillia83
16-05-2004, 21:24
:goedzo: :)