Bekijk originele versie : Marokkaanse meid maakt reclame voor Alcohol.....!!!
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
AnouarBlueEyes
13-11-2002, 23:34
Damn!!!!!! Hier zijn geen woorden voor nodig!!!!!
http://www.tvbabes.com/graphics/drankFP.jpg
SweetRose
13-11-2002, 23:35
:jammer:
(bericht is te kort jaja dat weet ik ondertussen al :rolleyes: )
nou nou
wat een gezeur wat marokkaanse meid......jij oordeelt niet over haar.....het is haar leven........
accepteer dat eens mensen zie in niet iedereen is zo perfect als jij zou willen maar dat maakt diegene geen geest ofzo.........act normal please
Correctie ze is half marokkaans en ik zie het probleem niet.. Wat heeft een marokkaanse meisje met reclame voor Alcohol te maken ????
Ik ben het met je eens sherine!
AnouarBlueEyes
13-11-2002, 23:45
Hmmmmmmmmmmmm mysterio dat jij nou ieder weekend jezelf helemaal volgiet met alcohol kan ik ook niet helpen vandaar al dat gehmmmmmmm je hikt zeker steeds.....dronken jekh???
En Sherine....jij bent geen Marokkaan dus jij kent onze cultuur niet.....
Mustapha wie zegt dat ze moslima is?? Volgens mij is ze dat niet.. want dan had ze zo'n reclame nooit gedaan...
Jij dacht dat zij een moslima is???
En je hoeft je niet te veronderschuldigen!!!!!!
:zwaai: :zwaai:
AnouarBlueEyes
13-11-2002, 23:51
Ach Allah ziet alles en straft iedereen persoonlijk.....dus wie wat zegt wordt daarvoor op het matje geroepen.....
Dat is inderdaad zo... en het oordelen laten we ook aan Hem over ;)
SaraZena
13-11-2002, 23:56
Origineel gepost door Mustapha AA
wij als gemeenschap moeten toch opelkaar letten
dat is iets waar marokkanen heeeeeeeel goed in zijn, ze doen niks anders dan op elkaar letten!
Vertel mij wat.. Goede kennis van me ouders (turkse) letten zelfs om mij en ik ben hun dochter niet eens.
eeeeey jij moet niet zo dom praten.......want jij probeert een bepaalde onrust hier te bekeren......ik bemoei me ermee en me over 1 kam scheren omdat ik geen marokkaan ben is helemaal fout......geloof me nou maar wou je zeggen dat marokkanen beter zijn dan egyptenaren?????ga daar met je bla.....ik geef me mening hier of het je bevalt jah of neeh beoit me geen ene *******.....
dat meisje is model is haar werk moet zij weten...
en ja ik zou het ook doen.......dat is hetzelfde verhaal
als een meisje bij de vleeswaren staat varkensvlees te verkopen/snijden of een meisje in een slijterij werkt..
doe toch normaal man
AnouarBlueEyes
14-11-2002, 00:10
Sherine...... www.Egypte.nl
Ga daar discussieren.....
Pagina's :
[
1]
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
©2000-2012 Marokko.nl Virtual Community's - La maison du Maroc. Powered by Marokko Media.